Va inte orolig där e nice plus en massa vapen att hitta
Sket i dendär jävla hålan, gick ju bara vilse, dörren till armory var ju låst, plus att jag inte hittade någon användning för passerkorten jag hittade.
har tagit ED-E och lagat han med några delar sen har jag optinol take him to the gibson scrapyard, och det har jag gjort och pilen pekar på old lady gibson och jag trycker på henne men kan bara laga saker och köpa, vad gör jag nu?
har tagit ED-E och lagat han med några delar sen har jag optinol take him to the gibson scrapyard, och det har jag gjort och pilen pekar på old lady gibson och jag trycker på henne men kan bara laga saker och köpa, vad gör jag nu?
Bugg. Om man redan har pratat med henne tidigare vill säga.
Jag fick uppdatering av questen hos forskarna vid...är det en flygplats det är? ^^
Vart kan man med 100% säkerhet hitta ett scope till hunting rifle?
Är för tillfället lvl 23 och luderroboten vid Gunrunners säljer bara extended mag till vapnet.
Jag hade samma problem som dig exakt!
Jag fick stå i 9 in-game dagar för att tillslut få den
De byter inventory var tredje dag!
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Behöver lite hjälp med en störande sak, Har med Boone att göra.
Jag gjorde aldrig uppdraget "One for my baby" tog hans beret (basker) men sedan dess har jag gjort sjuukt många uppdrag och spelat timtals och den lilla baskern har kommit bort på vägen. Nu vill jag göra klart det uppdraget men saknar baskern. Hur ska jag göra?
Tack på förhand
Hur lyckades du slarva bort den?
Console command borde finnas på falloutwiki, om du lirar på konsol så har jag ingen aning...
Vad händer när du talar med honom?
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Nej vad händer där?, piss dit jag är påväg nu juh
Be sure to bring radaways
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Va fan ska man göra???
Visst kan det vara en bugg, men det kan även hjälpa om du är där och sedan pratar manuellt med ED-E och väljer :talk:, men jag är inte säker på att det fungerar.
Kolla The Vaults falloutwiki, där står alla möjliga sätt att komma runt detta!
Fixa Radiation Suite(Finns en kropp med en sådan som ligger någonstans inte allt för långt från Repcon) eller Space Suite (Finns i Repcons kloak/källar-kontrollrum.)
Och som sagt, skaffa dig en massor Rad-away och Rad-x
En kraftig Shotgun är alltid bra där nere också
Fixa Radiation Suite(Finns en kropp med en sådan som ligger någonstans inte allt för långt från Repcon) eller Space Suite (Finns i Repcons kloak/källar-kontrollrum.)
Och som sagt, skaffa dig en massor Rad-away och Rad-x
En kraftig Shotgun är alltid bra där nere också
fasen har ju sålt min space suit när ja behövde dinarer, får väll köpa tillbaka den för mer pengar då, har sawed off shotgun den borde funka bra va?
fasen har ju sålt min space suit när ja behövde dinarer, får väll köpa tillbaka den för mer pengar då, har sawed off shotgun den borde funka bra va?
Jag tycker inte att shotgun är så värst bra alls, sawed-off och caravan är enligt mig ganska kasst, dock var jag där borta när jag var lvl 8.
En stark companion eller två skadar inte
Cowboy repeater är min life saviour faktiskt
Jo, sawed off borde funka, men då måste du ha en companion med dig, för det är inte dåligt med fiender där nere, och sawed off är bara two-shooter om jag inte minns fel :P Dock så finns det många 10mm smg där nere, dom hjälper nog ganska bra.
Edit: Om du har en Riot-shotgun (tror den heter så) så är den guld där nere
Jo, sawed off borde funka, men då måste du ha en companion med dig, för det är inte dåligt med fiender där nere, och sawed off är bara two-shooter om jag inte minns fel :P Dock så finns det många 10mm smg där nere, dom hjälper nog ganska bra.
Edit: Om du har en Riot-shotgun (tror den heter så) så är den guld där nere
Hmm är level 15 nu, har Boone och ED-E med mig, har nått super svärd som ja tog av en nightkin, combat knife,
cowboy repeater, 10mm pistol,
10mm sub machine, service rifle,
rebarber club eller va den heter, caravan shotgun,
sawed off shotgun, incenirator,
that gun, hunting rifle,
9mm pistol, 9mm sub machine,
357 magnum, 44 magnum revolver,
silenced 22 pistol, varmint rifle,
silenced 22 sub machine, single shotgun,
laser rifle, laser pistol,
plasma pistol, grenade rifle,
dynamite, longfuse dynamite,
frag grenade, plasma grenade,
fragmine, pulsemine,
throwing spear, ballistic fist,
bladed gauntlet, boxing gloves,
boxing tape, brass knuckles,
power fist...... borde vara alla jag har.
Vad av dessa borde jag plocka med mig ner alltså dom "bästa" som jag äger just nu, hoppas ni orkar läsa igen dom
Sen har jag hört man kan "göra" något vapen av en deathclaw hand, jag har 6st såna nu, hur gör man vapnet och vart?
Senast redigerad av Krayziebone 2010-11-24 kl. 23:08.
Hmm är level 15 nu, har Boone och ED-E med mig, har nått super svärd som ja tog av en nightkin, combat knife, cowboy repeater, 10mm pistol, 10mm sub machine, service rifle, rebarber club eller va den heter, caravan shotgun, sawed off shotgun, incenirator, that gun, hunting rifle, 9mm pistol, 9mm sub machine, 357 magnum, 44 magnum revolver, silenced 22 pistol, varmint rifle, silenced 22 sub machine, single shotgun, laser rifle, laser pistol, plasma pistol, grenade rifle, dynamite, longfuse dynamite, frag grenade, plasma grenade, fragmine, pulsemine, throwing spear, ballistic fist, bladed gauntlet, boxing gloves, boxing tape, brass knuckles, power fist...... borde vara alla jag har.
Vad av dessa borde jag plocka med mig ner alltså dom "bästa" som jag äger just nu, hoppas ni orkar läsa igen dom
Sen har jag hört man kan "göra" något vapen av en deathclaw hand, jag har 6st såna nu, hur gör man vapnet och vart?
Hehe, vad mkt skräp du har
Själv skulle jag nog gå in med
Cowboy Repeater, 10mm SMG samt den starkaste revolvern och möjligtvis det Mele vapnet med högst DPS.
Deathclaw gauntlet heter vapnet med deathclaw handen. Men tyvärr så verkar det inte gå att tillverka eller få tag i det (utan console commands) enl. Fallout.wikia
Edit: kör vidare med spoiler om det finns några riktiga vanilla-nördar här