Fan, den nya fixen för Fallout.ini fungerar tydligen inte om man piratat spelet då filen är skrivskyddad, vilket gör att jag inte kan spara inställningarna av den nya "koden".
Hur man man reparera sin armor?
(förutom den killen i mojave outpost, för dyr)
Antingen är det han (eller andra sånna som kan göra det för caps) eller om du har en likadan så kan du avända den, bara att gå in i din pip-boy - items - apparel och markera din armor och tryck R
helt seriöst, hur fan dödar man superflugorna? har provat att elda upp dom, provat att spänga sönder dom, provat att skjuta sönder huvudet, röven, vingarna.. ingenting fungerar ju, dom bara fortsätter jucka på mig
Flamer är jävligt effektivt. Hade med problem med dom tills jag hittade en Flamer.
Kan någon ta en print screen på kartan där jag hittar BOS
så pass långt att jag ska försöka starta rymdraketerna för ghoulerna i REPCONN, men hur gör jag för att få igång de? Det finns ju inga knappar att trycka på, och jag behöver ju göra det för att ghoulerna ska sluta störa staden...
så pass långt att jag ska försöka starta rymdraketerna för ghoulerna i REPCONN, men hur gör jag för att få igång de? Det finns ju inga knappar att trycka på, och jag behöver ju göra det för att ghoulerna ska sluta störa staden...
Gå till utsiktsplatsen. Följ markeringen. Det ligger längst upp i labbet typ.
Ska skydda NCR presidenten och vet att det finns en shooter uppe i ett av tornen men när helikoptern lyfter så sprängs den och jag undrar hur fan unviker jag att den sprängs?
helt seriöst, hur fan dödar man superflugorna? har provat att elda upp dom, provat att spänga sönder dom, provat att skjuta sönder huvudet, röven, vingarna.. ingenting fungerar ju, dom bara fortsätter jucka på mig
Ja det är fan omöjligt. Första gången jag fick syn på dom bara garvade jag.
Men dom är ju helt jävla livsfarliga.