2010-10-30, 15:59
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insignificunt
Fråga ang. legion och Ceasar:

Citera
2010-10-30, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Är på min andra genomkörning men har aldrig stött på de så kallade Death Claws, existerar de enbart på hardcore?

De finns norr om Sloan, hardcore eller ej
Citera
2010-10-30, 16:16
Medlem
Ettan^s avatar
Börjar bli rätt less på att springa fram och tillbaka mellan ställen i alla småuppdrag. Kom just till freeside och jävlar vad mycket springspring det blir..

Men jag har fan fortfarande inte lyckats få tag på ett enda scope till ett gevär, än mindre en riktig sniper rifle. När dyker sånt upp egentligen? Jag har kollat en massa affärer och på vissa ställen ser man till och med feta rifles hänga på väggen, men de går inte att köpa!
Citera
2010-10-30, 16:17
Medlem
Hur kommer man till Ceasar huvud basen? Kan ej gå genom hoover dam då det finns en dörr som man inte kan gå igenom. Vilka karaktärer ska man prata med om stridigheterna om hoover dam? Skiter i huvud stoyrn. Är den inbakad där i?
Citera
2010-10-30, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Börjar bli rätt less på att springa fram och tillbaka mellan ställen i alla småuppdrag. Kom just till freeside och jävlar vad mycket springspring det blir..

Men jag har fan fortfarande inte lyckats få tag på ett enda scope till ett gevär, än mindre en riktig sniper rifle. När dyker sånt upp egentligen? Jag har kollat en massa affärer och på vissa ställen ser man till och med feta rifles hänga på väggen, men de går inte att köpa!

Gun runners brukar sälja mods till vapen.
Citera
2010-10-30, 16:21
Medlem
Gott folk!

Vilket ställe har ni valt att bo på och varför? Just nu bor jag i en gammal husvagn med en footlocker där jag lägger alla överskottsprylar. Jag känner att jag vill flytta till ett bättre ställe rent strategiskt (närmare en store där jag kan sälja). Förresten, kan jag bli av med mina grejjer i husvagnen? Finns det tjuvar?
Citera
2010-10-30, 16:29
Medlem
Citat:

Du kan köpa en 50.cal för runt 7k caps hos Gun runners vid level 20ish. Den heter Anti-Materiel Rifle, kul att skjuta med på nära håll.
Citera
2010-10-30, 16:43
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken-Pekka
Gott folk!

Vilket ställe har ni valt att bo på och varför? Just nu bor jag i en gammal husvagn med en footlocker där jag lägger alla överskottsprylar. Jag känner att jag vill flytta till ett bättre ställe rent strategiskt (närmare en store där jag kan sälja). Förresten, kan jag bli av med mina grejjer i husvagnen? Finns det tjuvar?

Citera
2010-10-30, 16:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Skriv "setgs fmoverunmult 10" i konsollen sen går det undan men vad du än gör, skriv inte 300

Citat:
Ursprungligen postat av i3670
Du kan köpa en 50.cal för runt 7k caps hos Gun runners vid level 20ish. Den heter Anti-Materiel Rifle, kul att skjuta med på nära håll.
Den är suverän med AP.
Citera
2010-10-30, 16:47
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Är på min andra genomkörning men har aldrig stött på de så kallade Death Claws, existerar de enbart på hardcore?

Citera
2010-10-30, 16:52
Medlem
Citat:
Gott folk!

Trivs ganska så bra i lucky 38 men det är lite segt med 3 laddningsskärmar för att komma dit...
Citera
2010-10-30, 17:07
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Gott folk!

Hemma hos Victor!
Gillar Goodsprings, och är dessutom gillad där så jag får väl lite rabatt när jag säljer saker också tror jag.
Finns ju tillgång till doktor också.
Fin miljö dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in