2010-12-23, 23:49
Medlem
ninjatorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
De kan inte dö, han kommer komma tillbaka snart, för mig tog det säkert 10 timmars spelande innan en av mina polare som försvunnit spårlöst kom tillbaka.

Seriöst hur fan får man Dead Money att fungera?

Jag har laddat hem det som jag sa tidigare, det står "Loading downloadble content" jag kan gå in på Downloable content och då står "Dead Money" där, men jag kan inte trycka på det, det händer inget. Startar jag ett nytt spel får jag inte välja det utan det blir en vanlig sparning. Väl inne i spelet finns inget som tyder på att Dead Money finns i storyn.

E: Okej, det är alltså en radiosignal som på F3. Då ska vi se!

E:2 Härligt nu fungerar det! Det var bara det att jag var inne på the Strip som gjorde att jag inte fick radiosignalen, när jag lämnade Vegas så fungerade det.

ah okej okej då blir det att spela vidare med några andra quests ett tag!
Citera
2010-12-24, 11:42
Medlem
Hajimes avatar
Fan råkade döda House och jag har ingen sparning sen långt tillbaka.
Har också utplånat Legionen, så det är ju typ bara NCR kvar.
Men när jag ska in på the strip så börjar ju alla securitrons skjuta på mig, skjuter jag tillbaka så kommer ju NCR vakterna och skjuter på mig och då blir jag ju stämplad som värsting av dom.
Så spelet har blivit Kaos, vad ska jag göra för att komma vidare i någon slags story, kan man döda alla dom tre stora och ändå klara ut det`?
Citera
2010-12-24, 22:47
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Någon som vet om man kan ta kål på alla människor i spelet, rensa ur totalt?
Har dom bästa vapnen och galet med ammo
Citera
2010-12-24, 23:05
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Någon som vet om man kan ta kål på alla människor i spelet, rensa ur totalt?
Har dom bästa vapnen och galet med ammo

Mja, du kan väl döda alla som inte är essential(dvs. odödlig typ barn och vissa NPCer), men vanlig generic människor som Settlers osv. respawnar väl efter ett tag.

Så nej, du kan inte ödelägga hela världen vad jag vet, om du nu inte skulle lyckas att döda sista innan första respawnar för i så fall har du ju dödat alla om än bara för en liten stund
Citera
2010-12-25, 04:50
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Mja, du kan väl döda alla som inte är essential(dvs. odödlig typ barn och vissa NPCer), men vanlig generic människor som Settlers osv. respawnar väl efter ett tag.

Så nej, du kan inte ödelägga hela världen vad jag vet, om du nu inte skulle lyckas att döda sista innan första respawnar för i så fall har du ju dödat alla om än bara för en liten stund

Hehe, det hade blivit lite svårt.
Synd, kom ju på att ens companions inte går att döda heller.
Skyller på glöggen.
Citera
2010-12-25, 11:55
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Hehe, det hade blivit lite svårt.
Synd, kom ju på att ens companions inte går att döda heller.
Skyller på glöggen.

Dem kan visst dö -.-

Bone rusade in i en grupp av deathclaws och försökte hacka ihjäl dem en gång. Dock gick det inte så bra så han dog -.-
Citera
2010-12-25, 13:15
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimp_offer
Dem kan visst dö -.-

Bone rusade in i en grupp av deathclaws och försökte hacka ihjäl dem en gång. Dock gick det inte så bra så han dog -.-

Det beror på, kör man hardcore kan ens companions dö. Kör man inte hardcore kan de inte dö när de följer med en, men skulle man be dem sluta följa efter och gå hem typ kan de dö på vägen hem.
Citera
2010-12-26, 23:36
Medlem
QOTSAs avatar
Kör en melee karaktär nu och vapnet Knock-Knock är fan helt underbart! det är en brandyxa som köttar allt.

Favvo vapen just nu:

1: Knock-knock - Brandyxa. Lätt det hetaste vapnet.

2: Oh Baby! - Super Sledge. Denna plus Slayer perken är fin-fin!

3: Chainsaw (har inte hittat nån specialare än tyvärr...) Bästa motorsågen i ett spel sen Doom 2, jag jagade runt den invalida Boxcar i Nipton tills han haltade upp och gömde sig på toaletten. Då styckade jag upp honom och slängde han i badkaret. Den otacksamme jäveln tiggde Med-X så han kunde ta livet av sig.

4: Love & Hate - Knogjärn, riktigt fina med en uppercut mot mänskliga/ghouls motståndare som tigger om en snyting.

5: Pushy - Displacer gloves, sjukt starka, sänker dom flesta motståndarna med några slag.
Citera
2010-12-27, 13:28
Medlem
XtraXs avatar
Klarade spelet igår.

Citera
2010-12-27, 15:52
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Klarade spelet igår.

Citera
2010-12-28, 00:58
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Är det bara jag som tycker att Dead Money är lite av en besvikelse? Det känns jävligt enformigt och tråkigt.

Nu har det dock börjat hetta till lite då jag har typ 20 HP kvar och hittar inga stimpacks eller någon mat, således dör jag i princip så fort jag träffar på en fiende, och jag har lyckats komma till ett ställe där det är fiender vilket håll jag än går åt, även samma väg "hem".
Citera
2010-12-28, 02:19
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem