2010-12-02, 17:59
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag inhandlade det till 360. Hört att det ska vara mycket buggar, men det är man ju van vid från morrowind och oblivion också. Lär väl inte vara så mycket värre än det. Eller?

nej, inga större problem för mig iaf.
Citera
2010-12-02, 18:04
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
New Vegas använder inte GFWL.
Härligt, då slipper man det utan att behöva ändra något
Citera
2010-12-02, 20:35
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Härligt, då slipper man det utan att behöva ändra något

Dom kör Steam istället, fyi.
Citera
2010-12-02, 21:34
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katatoni
Dom kör Steam istället, fyi.
Okej, fast Steam fungerar ju.
Men det borde gå att spela New Vegas utan Steam. Vet att man kan köra UT3 utan Steam.
Citera
2010-12-02, 22:19
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Okej, fast Steam fungerar ju.
Men det borde gå att spela New Vegas utan Steam. Vet att man kan köra UT3 utan Steam.
Det är nog för att UT3 kom innan steam var specielt stort. På den tiden så var det bara Valve's egna spel som använde Steam.
Citera
2010-12-03, 23:05
Medlem
Har klarat spelet 2 gånger nu. Hjälpte NCR först, sedan Yes Man.
Väldigt intressanta slut vilka grupper man hjälper och inte hjälper.
Nu är det Ceasars Legion och Mr.House kvar att hjälpa.

Goodsprings och BOS sluten som jag fick.

Ni som har hjälpt Yes Man, hur mycket gjorde ni av sid questen med han? Man fick ju välja själv lite vilka som skulle leva eller inte. Jag gjorde main questen hela tiden med Yes Man.
Citera
2010-12-05, 10:34
Medlem
QOTSAs avatar
Så nu har jag klarat spelet en gång, körde på House-slutet. Kom upp i lvl 29 men sen blev det för buggigt. Medium + hardcore var löjligt enkelt.

Inne på andra varvet nu. Spelar med en Mele/Speech snubbe, svårighetsgrad hard + hardcore.

En sak som stör mig som fan är dom osynliga väggarna, va i helv... VARFÖR? Sen skulle det inte skada med mer saker att använda sina caps på: Hus, fordon, slavar och fler implantat!
Citera
2010-12-05, 10:51
Medlem
adagios avatar
När jag spelat färdigt AC:Brotherhood funderar jag på om jag ska köa FNW. Men för er som både lirat på konsol och PC, vilken plattform föredrar ni? Känner mig lite osäker på vad jag ska välja.
Citera
2010-12-05, 11:09
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QOTSA
Så nu har jag klarat spelet en gång, körde på House-slutet. Kom upp i lvl 29 men sen blev det för buggigt. Medium + hardcore var löjligt enkelt.

Inne på andra varvet nu. Spelar med en Mele/Speech snubbe, svårighetsgrad hard + hardcore.

En sak som stör mig som fan är dom osynliga väggarna, va i helv... VARFÖR? Sen skulle det inte skada med mer saker att använda sina caps på: Hus, fordon, slavar och fler implantat!
De osynliga väggarna är bara ren jävla lathet av programmerna och enormt störande, särskilt för oss som använder mods för att kunna hoppa högre m.m.
Som tur är finns det lösningar på det: Flashback Forum - Visa ett inlägg - Fallout New Vegas
Citat:
Ursprungligen postat av EttBjurn
http://www.newvegasnexus.com/downloa...e.php?id=35011 där har du ett bra mod som tar bort alla "osynliga väggar"
Citera
2010-12-05, 11:12
Medlem
volvo 240s avatar
Jo nu har spelet artat sig llite även om Legionen känns riktigt fjantig.

Men men, nåt bra sätt att få tag i ammunition? Får slut hela tiden.

Samt var kan man sätta dit vapenmodifkationer, att klicka på föremålet i menyn gör ju inget.

Och vad ska man med alla tomhylksor itll?

Citat:
Ursprungligen postat av QOTSA

De är väl för att ge spelet in illusion av öppenhet. Istället för att omge hela kartan av höga berg tex.
Senast redigerad av volvo 240 2010-12-05 kl. 11:14.
Citera
2010-12-05, 13:42
Medlem
shouldbetrusteds avatar
En fråga till er som köpt spelet på typ siba, elgiganten eller någon annan svensk återförsäljare

Är spelet på engelska iallafall ??
Citera
2010-12-05, 14:30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
En fråga till er som köpt spelet på typ siba, elgiganten eller någon annan svensk återförsäljare

Är spelet på engelska iallafall ??

Nä, danska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in