Ska kolla om man kan maila dom och fråga eller något.
Den information som gått ut tyder på att det bara är buggar som fixats. En patch note skulle alltså bestå av en lista över alla buggar de kommit på och åtgärdat. Det kanske skulle vara pinsam läsning.
Den information som gått ut tyder på att det bara är buggar som fixats. En patch note skulle alltså bestå av en lista över alla buggar de kommit på och åtgärdat. Det kanske skulle vara pinsam läsning.
Förhoppningsvis Ska patcha mitt senare och se om det är nån större skillnad
Om du med slutpratet menar efter att man klarat spelet kraschar det där för mig med, utan modden, så det är knappast den det är fel på. Ska väl komma en patch denna vecka så jag hoppas att den hjälper annars får vi se oss om efter andra lösningar.
Lite störigt eftersom det fungerade felfritt första gången jag klarade spelet så nu när jag får ett annorlunda slut får jag inte veta hur det går
Orkar inte backtracka längre än så här just nu, men har du testat att göra som modskaparen säger ifall du crashar efter slutsnacket? Dvs avaktivera modden, kör en save precis när "filmen" startar för att du klarat spelet, aktivera modden och ladda saven du nyss gjorde.
Det funkade för mig åtminstone när jag nu äntligen klarade spelet idag. 63h played blev det och jag dingade lvl 30 på sista questen, hade gjort det mesta åtminstone (körde på 50% exp gain fr.o.m lvl 17 eller nåt) i questväg och utforskat det mesta. Väldigt nöjd med spelet, men nu blir det Fallout 3 med Wanderers Edition installerat ist.
Någon som vet vad det är för fel när consolen inte funkar ibland? Alltså, den funkar ibland och ibland inte, sen är det även så att vissa koder funkar och andra inte. Vissa npc:er går att använda console commands på, andra inte. Osv etc.
Börjar bli rätt jobbigt att behöva starta om spelet ett par gånger varje gång spelet judar sig och inte ger en det man ska få på grund av nån bugg.
Nah, huvudlös spelare bakom kontrollen! Hade blivit betydligt mer upprörd om det berott på spelet och inte på mig.
Hoppade ner i
Valut 34
med ca 5% hp, noll stimpacks och deadly radiation sickness lyckligt ovetandes om att
jag inte kunde återvända ut samma väg. Först efter att jag sparat - manuellt OCH autosave - insåg jag att så var fallet och att jag dessutom konstant blir utsatt för radiation. Så efter ca 40 sekunder dödar radiationen mig, om jag inte springer ut genom huvudentrén i vilket fall de 5 Golden Geckos som väntar gör det istället!
Så körde om från början, givetvis återigen utan att ha multipla sparfiler! Lite manuellt Hardcore mode
Någonstans längs Wild Card questen när man ska ut och träffa alla factions åt Yes Man började NCR hata mig, tror det berodde på detta. Har massor av quests på gång åt NCR men eftersom de skjuter på mig går det inte att slutföra. Eller så har det att göra med att jag joinade BOS? Jag har definitivt inte på mig faction armor i alla fall. Alla reputations utom de positiva återställdes till neutral, NCR var neutral innan men legion och great khans som hatade mig innan är neutral enligt listan men skjuter mig fortfarande så snart de ser mig.
Vet inte om det är någon bugg eftersom jag dödade Caesar väldigt tidigt i spelet eller blir det så att reputations återställs till neutral men att vissa automatiskt skjuter på dig vid en viss punkt i main storyn?
Nah, huvudlös spelare bakom kontrollen! Hade blivit betydligt mer upprörd om det berott på spelet och inte på mig.
Hoppade ner i
Valut 34
med ca 5% hp, noll stimpacks och deadly radiation sickness lyckligt ovetandes om att
jag inte kunde återvända ut samma väg. Först efter att jag sparat - manuellt OCH autosave - insåg jag att så var fallet och att jag dessutom konstant blir utsatt för radiation. Så efter ca 40 sekunder dödar radiationen mig, om jag inte springer ut genom huvudentrén i vilket fall de 5 Golden Geckos som väntar gör det istället!
Så körde om från början, givetvis återigen utan att ha multipla sparfiler! Lite manuellt Hardcore mode
Helt otroligt hur man kan släppa ett spel med så mycket buggar...
Håller med, fast F3 var ju fortfarande buggigt efter ett år så man ska väl inte direkt säga att det kommer som en chock men i alla fall. Att det ska vara så svårt att provspela det först, undra om de haft testare överhuvudtaget.