Citat:
Ursprungligen postat av
Blåbäré
Puma Swede: Mitt liv som porrstjärna - Förvånansvärt intressant, och personlig. Suttit och sträckläst den, är inne på kapitel 6-7. Vet inte riktigt vad det är som tilltalar mig i boken, kan nog vara ärligheten, och de många konstiga anekdoterna.
Jag har köpt den i pocket för 30 kr.
Har dock inte läst den än.
Men jag får väl ge den en chans i helgen eller början av nästa vecka.