2012-02-08, 17:37
Medlem
Cerseis avatar
Klappa händer små av Dan Rhodes
Citera
2012-02-09, 14:35
Medlem
Rakiis avatar
Ska börja läsa Demaskering av Yukio Mishima idag, längesen som jag läste den senast och minns inte så mycket utav den längre.
Citera
2012-02-09, 20:36
Medlem
fillesofens avatar
Vanligtvis är det på pendeln som jag läser men jag hade tänkt att börja med Unknown Man #89 av Elmore Leonard redan ikväll. Har alltid uppskattat hans böcker så varför inte börja redan nu?
Citera
2012-02-09, 20:44
Medlem
loafmasters avatar
Började läsa Gerald's Game av Stephen King idag. Dryga 50 sidor in är jag helnöjd.
Citera
2012-02-09, 20:49
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Började läsa Gerald's Game av Stephen King idag. Dryga 50 sidor in är jag helnöjd.

En av hans bästa böcker i mitt tycke, kuslig läsning.
Citera
2012-02-09, 20:52
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
En av hans bästa böcker i mitt tycke, kuslig läsning.

Skönt att höra! Min sista King-bok jag fick med mig i flytten till Nordamerika. Riktigt irriterande att behöva köpa på sig alla böckerna igen då jag verkligen vill ta mig igenom allt han skrivit.
Citera
2012-02-09, 21:08
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Skönt att höra! Min sista King-bok jag fick med mig i flytten till Nordamerika. Riktigt irriterande att behöva köpa på sig alla böckerna igen då jag verkligen vill ta mig igenom allt han skrivit.

Du kan i alla fall trösta dig med att det är en riktigt stark bok som du fick med dig och som i min mening placerar sig bland hans bättre, även om det är få som verkar just ha läst den. Själv är jag sugen på att läsa hans senaste bok om Kennedy-mordet i Dallas, skulle ha lånat hem den då jag såg att jobbet hade den, men sket i det... Inget du måhända har läst?
Citera
2012-02-09, 22:12
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Du kan i alla fall trösta dig med att det är en riktigt stark bok som du fick med dig och som i min mening placerar sig bland hans bättre, även om det är få som verkar just ha läst den. Själv är jag sugen på att läsa hans senaste bok om Kennedy-mordet i Dallas, skulle ha lånat hem den då jag såg att jobbet hade den, men sket i det... Inget du måhända har läst?

Tyvärr inte. Ser dock mycket intressant. Tänkte lägga en stor beställning från Barnes & Noble snart och lär garanterat inkludera den.
Citera
2012-02-09, 22:13
Medlem
SiSeniors avatar
Äntligen får jag öppna Steve Jobs biografi
Citera
2012-02-09, 22:15
Medlem
IshethZenunims avatar
Läser just nu parallellt dels The Illuminatus Trilogy av Robert Shea och Robert Anton Wilson och dels (för tredje gången) Strange Angel: The Otherworldly Life of Rocket Scientist John Whiteside Parsons av George Pendle.
Citera
2012-02-09, 22:30
Medlem
Har börjat på Musikanternas uttåg av PO Enquist
Citera
2012-02-10, 11:51
Medlem
CTCs avatar
Har precis börjat på "Döda själar" av Nikolaj Gogol, och är i slutändan av "Ormen" av Stig Dagerman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in