Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Surt att höra nu när jag just läst ut Shantaram.
Har precis börjat på McMaffia och den är oerhört intressant nu i början.

Varför det? Var glad över att du fick en gripande berättelse istället!
Vet du förresten hur det går med fortsättningen? Roberts nämnde någonting om att en sådan var på gång, men ännu har den inte kommit. Tyder förhoppningsvis på att den blir väl genomarbetad!
Började förresten läsa Den blinda ugglan igår natt, och plockade upp Sartres novellsamling Muren, efter säkert ett års paus och många nedsättande inlägg här på FB.
Började vid den tredje novellen (något romerskt namn, minns inte vilket) och tyckte väldigt mycket om den. Minst sagt gripande!