Hej! På min står det bara "SEN ANMÄLAN ÄNNU EJ HANDLAGD" någon som vet när det handläggs? Det börjar bli riktig panik för min hyresvärd kräver att jag ska ha beslut från CSN redan imorgon?
Hej! På min står det bara "SEN ANMÄLAN ÄNNU EJ HANDLAGD" någon som vet när det handläggs? Det börjar bli riktig panik för min hyresvärd kräver att jag ska ha beslut från CSN redan imorgon?
Det virker som de tar det litt og litt. Noen av emnene står det "HANDLÄGGNING PÅGÅR", på en står det "antagen". Man kommer sikkert inn etter som plasser åpner seg.
Brorsan du kan börja packa nu och låta en av grabbarna ta över.
Du kommer inte få beslut från CSN tills imon hur du än försöker. Din hyresvärd får helt enkelt lugna sig
Att om man vill gå kursen så kommer man in med 100% sannolikhet.
ah ok, så det är så lågt intresse för linjär algebra? Konstigt för den är ju en väldigt viktig kurs, om inte den linjära algebran är fräsch kommer man få stora problem med flervariabelanalysen. Varför skulle jag trolla?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!