2011-08-07, 21:29
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arachibutyro
ehh.. jag har världens hjärnsläpp..
Jag kom inte ihåg om jag verkligen tackade jag till platsen när beskedet kom. Sista datumet var ju första augusti.

under min anmälan på studera står det "Urval förbereds/körs".
har jag fuckat upp allting för mig?
eller?

p.s vet hur sjukt det är att inte minnas om man gjorde det eller ej.
Att urvalet körs är ingen fara, det ser så ut hos alla. Det skall se ut så, hela urvalet körs ju om för att ta in reserverna.
Citera
2011-08-08, 01:00
Medlem
vojnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Har hört "runt lunch", men 09:00 känns betydligt mer logiskt.

Det är vad jag har hört också. Närmare bestämt kl 13.

Citat:
Vi får se.

Visst får vi!

Citat:
OffT. Long time no see Vojne,

Tack. Jo, ibland tittar jag in och skriver lite, även om det blivit ganska oregelbundet.
Citera
2011-08-08, 01:10
Medlem
Jag blev antagen och tackade ja, nu står det "urval förbereds/körs" på studera.nu, vad innebär det?
Citera
2011-08-08, 01:17
Medlem
1slands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackstirret
Jag blev antagen och tackade ja, nu står det "urval förbereds/körs" på studera.nu, vad innebär det?

Jag tackade ja redan vid första urvalet och det står samma sak för mig.

Bör jag bry mig på något sätt? Jag har ju redan tackat ja.
Citera
2011-08-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackstirret

Citat:
Ursprungligen postat av 1sland
Jag tackade ja redan vid första urvalet och det står samma sak för mig.

Bör jag bry mig på något sätt? Jag har ju redan tackat ja.

Nä grabbar, som gubben x antal gånger förklarat av olika personer: Det står så för att reserverna ska få sina platser, har ni tackat ja och har mailet från studera.nu så sitter ni fortfarande lika säkert som när ni klickade JA första gången.
Citera
2011-08-08, 11:00
Medlem
KOM IGEN NURÅH!!!
Suttit hela morgonen och uppdaterat studeras sida för att se om jag kommit in -_-
Men är det typ någon timma kvar elr innan det släpps ut?
Citera
2011-08-08, 11:28
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonion
KOM IGEN NURÅH!!!
Suttit hela morgonen och uppdaterat studeras sida för att se om jag kommit in -_-
Men är det typ någon timma kvar elr innan det släpps ut?

Beskeden kommer i eftermiddag eller i senast i morgon enligt studera. De har tydligen haft lite problem. Ta det lugnt, du blir inte antagligen bara för att du är först in på studera.
Citera
2011-08-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Beskeden kommer i eftermiddag eller i senast i morgon enligt studera. De har tydligen haft lite problem. Ta det lugnt, du blir inte antagligen bara för att du är först in på studera.
Nej jag vet men är bara lite nervös xD
Citera
2011-08-08, 12:16
Medlem
Inte särskilt nervös men det sista man tappar är ju hoppet...? Jag skrev 1.4 på hp och var säker på att komma in på redovisning finansiering på SU i och med att antagningen förra året låg på 1.3... hur som helst höjdes den till 1.5 och jag är reserv... är det någon som vet hur många som brukar hoppa av på ekonomilinjerna på SU? eller tacka nej
Citera
2011-08-08, 12:34
Medlem
19109216s avatar
Citat:

Han kanske antagligen inte blir antagen bara för att han är först in på studera.
Citera
2011-08-08, 12:41
Medlem
spückos avatar
Citat:

Så sant, men om man i så fall ska flytta till annan ort (hyfsat långt hemifrån) är det jäkligt frustrerande att få så sena besked. Söka lägenhet eller ej? Det är liksom lite kort planeringstid mellan andra urvalet och terminsstart :/
Citera
2011-08-08, 12:48
Medlem
Helt enig dels att det dröjer så länge och att man nästan får panik med huruvida man skall söka lägenhet eller ej. Aja brukar ju ha en tendens att allt blir bra tillslut, men nu får dem fan ta och släppa resultatet av urval 2!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in