2009-07-09, 09:54
Medlem
Caratacuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djduva
Men .... det står ju att resultatet kommer vecka 29..???? Vafan dillar alla om att det ska komma idag för?
Läs tråden först!

Studera vill helt enkelt inte gå ut med tydligt datum så det sätter ett sent datum så att inte bli nedringda om det tar extra lång tid... m.m. osv...
Citera
2009-07-09, 09:58
Medlem
Tycker studera.nu är väldigt fula om dom ljuger! Dock så kan man mycket väl tänka sig att dom släpper det i dag innan helgen.
Citera
2009-07-09, 10:04
Medlem
djduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caratacus
Läs tråden först!

Studera vill helt enkelt inte gå ut med tydligt datum så det sätter ett sent datum så att inte bli nedringda om det tar extra lång tid... m.m. osv...

W0oT? Jag läser inte 111 sidor innan jag ställer en dylik fråga...

Ja men det är väl som det är med de flesta statliga institutioner, man myglar och fixar brasklappar så att man slipper ta skit sen.

Fuck, fan va nervig jag är...jesus christ
Citera
2009-07-09, 10:05
Medlem
djduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Tycker studera.nu är väldigt fula om dom ljuger! Dock så kan man mycket väl tänka sig att dom släpper det i dag innan helgen.

Varför skulle dom släppa resultaten i innan helgen??
Citera
2009-07-09, 10:10
Medlem
Caratacuss avatar
Citat:
W0oT? Jag läser inte 111 sidor innan jag ställer en dylik fråga...

Ja men det är väl som det är med de flesta statliga institutioner, man myglar och fixar brasklappar så att man slipper ta skit sen.

Fuck, fan va nervig jag är...jesus christ

Söka på "urvalet" eller liknande brukar fungera även med flashbacks sökfunktion
Citera
2009-07-09, 10:10
Medlem
Ad Astras avatar
Citat:
Det har hänt förr att de har släppt resultaten före utsatt datum.
Citera
2009-07-09, 10:18
Medlem
Citat:

Jag har ingen aning jag jobbar inte på VHS. Men tänkte mer på att när det kommer en helg så hinner allt mer "landa", mer tid att kolla och hela den biten. Jämfört med en vardag då allt blir stressigt för alla som ska flytta och hela den biten.

Men jag har som sagt ingen aning, jag hoppas det kommer i dag men jag vet ju givetvis inte.
Citera
2009-07-09, 10:19
Medlem
om man söker på trådar från förra året alltså antagning HT 2008 så var det folk som kunde se det strax innan kl 16 torsdagen den 2008-07-10 men tror man kan få vänta tills imorgon eller i värsta fall nästa vecka...

Hade man inte sökt en utbildning ca 50 mil bort från där man bor hade man inte hafy lika mycket att fixa med men måste ju veta om jag kommit in INNAN jag bla hyr ut min lägenhet i 2:hand etc
Citera
2009-07-09, 10:32
Medlem
va seegt. önskar jag inte läst att det skulle komma idag
Citera
2009-07-09, 10:57
Medlem
kalle Karlssons avatar
Nog första gången jag ser en tråd från Arbetsliv och Studier leda heta ämnen-listan. Uppenbarligen inte bara jag som är lite nervös inför antagningen
Citera
2009-07-09, 11:02
Medlem
hehe många som är hispiga över detta. och alltid så seeeegt att vänta på nåt. speciellt när man inte får veta när man får veta
Citera
2009-07-09, 11:05
Medlem
Verkar kört, har inte börjat leta lägenhet i GBG än just pga antagningsbeskedet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här