Såg den för tre dagar sen, Power of love tramset är helt oväsentligt och har inget med dimensioner att göra lol. Störde mig på de där avbrotten med de gamla kärringarna som pratar i tvn.
Senast redigerad av Internetkrigare 2014-12-02 kl. 02:40.
Tjena! Är ett enormt fan av filmen, dock förstår jag inte en sak; vem har skapat den femte dimensionen i singulariteten?
Jag menar om det är framtida människor, då måste Cooper och gänget ha överlevt för att de framtida människorna ska kunna bygga den femte dimensionen, båda är beroende av varandra.
Eller är jag ute och cyklar?
Tjena! Är ett enormt fan av filmen, dock förstår jag inte en sak; vem har skapat den femte dimensionen i singulariteten?
Jag menar om det är framtida människor, då måste Cooper och gänget ha överlevt för att de framtida människorna ska kunna bygga den femte dimensionen, båda är beroende av varandra.
Ingen har skapat den femte dimensionen, den har alltid funnits. Om det finns fler dimensioner är dom en del av rumtiden och har varit det sen universum bildades.
I det universum vi lever i har vi dock bara tillgång till tre rumsdimensioner.