2009-04-13, 01:20
Medlem
tunnels avatar
http://www.imdb.com/title/tt0816692/

Fyfan va fett det lär bli! Hoppas bara att han håller sig till det han kan bäst:
Folkmassor i panik + något läskigt som folkmassorna i panik är rädda för, och inte svävar ut i relationsträsket och kapar loss en stor mumsbit av speltiden till en massa jävla tjafs. Jag vill ha kaos i 500 km/h och att man aldrig riktigt greppar vad fan det är som försigår, inte lyssna på; "nä nu ska vi sitta ner en stund och prata". Jag ser ju "a few days in september" om jag vill se människor sätta sig ned och prata.

Men vad tror ni om Interstellar!? Någon som vet någon om projektet?
Citera
2009-04-13, 03:08
Medlem
kleskens avatar
Lär bli riktigt bra som resten av det han har sina händer i Dock är väl de här en helt ny genre för Speilberg?
Citera
2009-04-13, 04:13
Medlem
Marxamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klesken
Lär bli riktigt bra som resten av det han har sina händer i Dock är väl de här en helt ny genre för Speilberg?
Mjaaeej, han har ju gjort både Närkontakt av tredje graden, ET, Minority Report, War of the Worlds och A.I. så sci-fi är knappast en ny genre för honom, även om det känns som att den här filmen lär skilja sig mycket från dom (och filmerna jag nämnde skiljer sig ju mycket från varandra dessutom, inte minst kvalitetsmässigt...)

Men i vilket fall som helst: storybeskrivningen "An exploration of physicist Kip Thorne's theories of gravity fields, wormholes and several hypotheses that Albert Einstein was never able to prove." tillsammans med det faktum att Jonathan Nolan skriver manuset gör mig så sjukt jävla hyped inför den här filmen att jag inte kan beskriva det med ord.
Senast redigerad av Marxama 2009-04-13 kl. 04:15.
Citera
2009-04-13, 04:44
Medlem
kleskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marxama
Mjaaeej, han har ju gjort både Närkontakt av tredje graden, ET, Minority Report, War of the Worlds och A.I. så sci-fi är knappast en ny genre för honom, även om det känns som att den här filmen lär skilja sig mycket från dom (och filmerna jag nämnde skiljer sig ju mycket från varandra dessutom, inte minst kvalitetsmässigt...)

Men i vilket fall som helst: storybeskrivningen "An exploration of physicist Kip Thorne's theories of gravity fields, wormholes and several hypotheses that Albert Einstein was never able to prove." tillsammans med det faktum att Jonathan Nolan skriver manuset gör mig så sjukt jävla hyped inför den här filmen att jag inte kan beskriva det med ord.

Dum kommentar av mig, dock så känns det som om den här kommer att vara mer "verklig" än de filmerna du nämnde.
Citera
2009-04-13, 11:02
Medlem
AddeColciagos avatar
Jag tycker Spielberg är som bäst när det vankas sci-fi, så det här kommer bli riktigt fräckt. Hoppas jag.
Citera
2009-04-13, 22:25
Medlem
tunnels avatar
Kul med fler peppade själar. Det blir ju ett givet biobesök när den kommer.
Citera
2009-04-13, 22:54
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Dock hoppas jag att den inte blir

1. Pro-amerika - Öronan, flaggor och Amerikanska person som gör usperduperruperluper saker som är så löjligt att man vill spö.

2. Hollywoodfierad - Jag hoppas Spielberg gör som han vill och inte som vinstmaskinen vill. Tyvärr har han senaste filmer anpassat för att dra in mycket pengar istället för att ge en totalt filmupplevelse..

Vi får se, jag är taggad för den i alla fall, Spielberg är ändå inte en dålig regissör..
Citera
2009-04-14, 00:57
Medlem
Vad roligt, åh nu får jag lust att sätta mig med Jurassic Park
Citera
2013-01-10, 06:44
Medlem
SiSeniors avatar
Interstellar - ny film av Christopher Nolan

Citat:
While you might know him from his directorial efforts in a little thing called The Dark Knight Trilogy, Christopher Nolan is set to tee up a new sci-fi picture which his brother Jonathan Nolan has written. Titled Interstellar, Christopher Nolan will reportedly direct and produce the picture. The basics of the plot involved a group of explorers traveling through a wormhole and deals with time travel and alternate dimensions. The script is said to be inspired by the work of Kip Thorne, a physicist at Caltech. Steven Spielberg was previously in the mix to direct the picture, but it looks like the Nolan brothers will reunite once again. Hit the jump for more.
Källa.

Bröderna Nolan än en gång i samarbete. Det är inte mycket vi vet om filmen än så länge men vad tror ni, kan den bli bra?
Citera
2013-01-10, 06:59
Bannlyst
Känns som om allt dom gör blir super bra. Själv längtar man till superman filmen.
Citera
2013-01-10, 07:12
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Känns som om allt dom gör blir super bra. Själv längtar man till superman filmen.

Det känns som att förväntningar på en kommande film av dessa två herrar kommer bli skyhöga just på grund av att många gillat det dom producerat tillsammans tidigare. Memento, The Prestige, Dark Knight och Dark Knight Rises är inte direkt några lätta titlar.
Citera
2013-01-10, 07:28
Medlem
MR.Rises avatar
Det är inte direkt Nolan som har gjort allt bra.

Använder han casting-crew och även screenplay killarna från filmerna tidigare nämnt så blir det bra, men glöm heller inte prestationerna från skådespelarna.

Ridley Scott är ett exempel. Det kan alltid bli samma veva med CN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in