2014-10-22, 22:38
Medlem
Kausalitets avatar
En av affischerna innehåller någon form av skapad struktur på en främmande planet.

https://www.youtube.com/watch?v=MSSTJYSY1AY&list=PLPr3D5Yr7w_c2d9fles9ygCc Ws1cpxULd&index=34

Vi kan alltså räkna med utomjordingar?
Citera
2014-10-22, 22:55
Medlem
santacls avatar
2011 ? Steven Spielberg ?
Citera
2014-10-22, 23:21
Medlem
Quipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl

Det var väl tänkt så jo
Citera
2014-10-23, 10:34
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Haha, vad har Burton med detta o göra? Sen är det väl ingen som tycker att Burtons senaste filmer är bra, eller hyllar han som någon gud.

Nolan är bra, men han förtjänar inte riktigt sin hype.

Vet att ett gäng (med annars vettiga Rakii i spetsen) gillar att hylla Burtons Batman över Nolans, fine alla får ha en åsikt, men det är inte något faktum.

Utöver Batman, främst TDKR, ser jag inte hur man kan kritisera Nolan. Originella, bra filmer med förträfflig casting rakt igenom. Inga tiopoängare men solida filmer.
Citera
2014-10-23, 10:40
Medlem
YourVoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vet att ett gäng (med annars vettiga Rakii i spetsen) gillar att hylla Burtons Batman över Nolans, fine alla får ha en åsikt, men det är inte något faktum.

Utöver Batman, främst TDKR, ser jag inte hur man kan kritisera Nolan. Originella, bra filmer med förträfflig casting rakt igenom. Inga tiopoängare men solida filmer.
Håller med. Jag tyckte att Insomnia, Memento, Inception och The Prestige var bra allihop.
Citera
2014-10-23, 11:04
Medlem
Kausalitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen

Det handlar bara om hipsters som vill göra sig märkvärdiga.
Citera
2014-10-23, 11:36
Medlem
Big Bosss avatar
Tänker se denna på VIP'en när de biljetterna väl släpps. Fasen vad man längtar nu Såg senast Gone Girl på VIP'en och det är lätt värt dom 100 kr extra när man ser såna här längre filmer också. Inga under 18 år i salongen heller.
Citera
2014-10-23, 12:01
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausalitet
Det handlar bara om hipsters som vill göra sig märkvärdiga.
Burtons Batman-filmer fångar seriestilen bättre och har en helt annan ton än Nolans Dark Knight-filmer så det är ingen konstig tanke att tycka om hans filmer bättre. The Dark Knight Rises var dessutom riktigt usel.

Med Interstellar hoppas jag bara innerligt att Nolan och studion vågat låta filmen ta sin tid och ha ett tempo som lämpar sig riktigt storslagen sci-fi. Det kommer definitivt bli en film man ser på premiären med stor förväntan i vilket fall som helst.
Senast redigerad av BlackMetal 2014-10-23 kl. 12:03.
Citera
2014-10-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl

Hmm...Spielberg har varit inblandad, det bör innebära aliens, vilket jag gillar

Fan vad man är peppad inför denna film
Citera
2014-10-23, 22:13
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Hmm...Spielberg har varit inblandad, det bör innebära aliens, vilket jag gillar

Fan vad man är peppad inför denna film

Javisst, men tråden startades 09 & 2011 har varit så vart fan e filmen?
Citera
2014-10-24, 00:11
Medlem
Carnage.s avatar
Kan vara filmen som jag ser minst fram emot, typ. Alla trailers som har släppts, alla bilder - det ser bara så otroligt jävla trist ut. Hade hellre sett Spielberg i regissörsstolen, Nolans stil är tråkigare än tråkigast.
Citera
2014-10-25, 01:27
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Kan vara filmen som jag ser minst fram emot, typ. Alla trailers som har släppts, alla bilder - det ser bara så otroligt jävla trist ut. Hade hellre sett Spielberg i regissörsstolen, Nolans stil är tråkigare än tråkigast.
Jag tror det brukar vara så med Nolan och hans trailers. Han vill inte visa för mycket och tonen och atmosfären i trailern brukar vara något annorlunda mot filmen. Jag tror inte den är så "seg" som trailern får den att se ut.

Jag tror absolut att den kommer att vara sevärd men jag tvekar på om den kommer slå Memento eller Batman Begins (mina favoriter med Nolan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in