• 1
  • 2
2003-10-10, 19:19
Medlem
Nidstangs avatar
Dokusåpatjejerna vill göra en egen tv-show
Meral Tasbas, Linda Rosing och Robinson-Zübeyde planerar att göra ett eget tv-program.
Nu hoppas den osannolika trion på att göra ett tv-program tillsammans.
Citera
2003-10-10, 19:37
Medlem
sursomfans avatar
Uppenbarligen hur mediekåt som helst.

Det värsta skulle vara om de faktiskt lyckades och fick en publik. Vad skulle det säga om svenskarna?
Citera
2003-10-10, 19:50
Bannlyst
Tja.. säga och säga. Att de där skräpprogrammen överhuvudtaget diskuteras säger ju att den sortens skräp är stora i sverige.

Jag har sett ett avsnitt av robinson, och jag vill inte se nåt sånt program igen.
Citera
2003-10-10, 19:57
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Tja.. säga och säga. Att de där skräpprogrammen överhuvudtaget diskuteras säger ju att den sortens skräp är stora i sverige.

Exakt. Och att BB-Linda har en klistrad tråd här tycker jag säger en hel del om detta forums debattörer ....

--------------
Citera
2003-10-10, 20:18
Medlem
Meazurys avatar
Om ett sådant program skulle börja visas på TV3 är det dömt att misslyckas.
Men skulle de köra det på TV4 istället så skulle nog folk kolla. Så tror jag.

Visst är det konstigt?
Citera
2003-10-10, 20:54
Medlem
enverhoxha99s avatar
Tror nog tvärtom där, med tanke på den allmänna nivån på TV3 (och 5 oxå för den delen) skulle det säkert gå hem. Dom två Musse Pigg-kanalerna har sänkt kvaliteten på svensk TV något oerhört, men jag tror inte dom nått botten än, därför kan nog detta gå hem hos dom som hellre läser serie- och veckotidningar än böcker:-)
Citera
2003-10-10, 22:02
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Dom två Musse Pigg-kanalerna har sänkt kvaliteten på svensk TV något oerhört, men jag tror inte dom nått botten än, därför kan nog detta gå hem hos dom som hellre läser serie- och veckotidningar än böcker:-)

Ja tänk, paradis, bara Kanal 1 och TV2. Och med den fina blinkande pilen i övre hörnet på rutan, när program startade i den andra, dvs den enda och därmed andra godkända av staten kanalen. Så bra va! Idioter!

---------

Love TV3 och Aschberg Forever!

---------
Citera
2003-10-10, 22:27
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Ja tänk, paradis, bara Kanal 1 och TV2. Och med den fina blinkande pilen i övre hörnet på rutan, när program startade i den andra, dvs den enda och därmed andra godkända av staten kanalen. Så bra va! Idioter!

---------

Love TV3 och Aschberg Forever!

---------

Hehehehe ja nu var det ju inte riktigt så jag tänkte, att det skulle finnas bara två-tre kanaler:-)....gärna en massa kanaler, men gärna något annat är korkade amerikanska serier till förbannelse......fast nu tror jag att vi frångått det ursprungliga ämnet, så nu är det bra för mig
Citera
2003-10-10, 22:41
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Tror nog tvärtom där, med tanke på den allmänna nivån på TV3 (och 5 oxå för den delen) skulle det säkert gå hem. Dom två Musse Pigg-kanalerna har sänkt kvaliteten på svensk TV något oerhört, men jag tror inte dom nått botten än, därför kan nog detta gå hem hos dom som hellre läser serie- och veckotidningar än böcker:-)

TV3 är väldigt stolta över sin starka position bland unga kvinnor. Det tycker jag säger rätt mycket om unga kvinnor. Jag behöver inte några fler bevis för att jämställdhet är fel.
Citera
2003-10-10, 22:57
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Hehehehe ja nu var det ju inte riktigt så jag tänkte, att det skulle finnas bara två-tre kanaler:-)....gärna en massa kanaler,
Tänk dig för en gång till innan du kritiserar reklamkanalerna i Sverige. Jag påminde dig om motsatsen, vad du i faktiskt i sak förespråkar, så jag fortsätter att hävda .....

.... länge leve TV3 och Aschberg.

---------------
Citera
2003-10-11, 00:15
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Och att BB-Linda har en klistrad tråd här tycker jag säger en hel del om detta forums debattörer ....

Mja, detta har mycket lite att göra med hennes relevans inom världen att göra.

Anledningen till att vi, oGGo och jag, klistrade en tråd om BB-Linda var att det postades alldeles för mycket trådar om denna människa varje dag hon uttalade sig. Så kan vi ju naturligtvis inte ha det, då det i reglerna klart och tydligt står att man ska söka innan man startar ny tråd. Då denna uppmaning var väldigt svår att följa kom vi fram till att en klistrad tråd var det bästa för att lösa situationen for the time being. Den kommer säkerligen att försvinna i takt med att BB-Lindas popularitet dalar.
MVH
Rubberman
Citera
2003-10-11, 01:01
Medlem
Smilizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Dokusåpatjejerna vill göra en egen tv-show
Meral Tasbas, Linda Rosing och Robinson-Zübeyde planerar att göra ett eget tv-program.
Nu hoppas den osannolika trion på att göra ett tv-program tillsammans.

Hoppas verkligen inte de lyckas, då ser jag fan häldre på reklam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in