2017-09-26, 22:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, nu är det dags för finalvecka.

Fyra gick vidare till finalveckan.

Och där måste jag säga att AB faktiskt förtjänat det. Camilla var inte alls lika pigg på att jobba sig dit som Anna B varit.

Camilla har väll ett liv. Hon behöver inte hålla på som Anna gör.
Citera
2017-09-26, 22:28
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Fast jag sa inte att jag tyckte Anna Book var vettig eller sympatisk på något sätt.
Däremot i just den tävlingen så har hon jobbat mer för att nå målet än Camilla, och är därmed värd sin plats i finalveckan.

I övrigt har jag en hel del kritiska tankar till hur hon lägger ut sitt sexualliv, skiter i att ta ansvar för sina barn osv ...
Så rör inte ihop det.

Camilla är rakare och mer sympatisk, men i tävlingen gjorde Anna B ett bättre jobb och förtjänar sin plats.
Lite rättvis skall man vara tycker jag.
Citera
2017-09-26, 22:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Alldeles precis nyss på instagran hade hon träffat sin gubbe. Hon hade ju inte träffat honom sedan 07:20 så blev en "snabbis på jobbet" följt av en löjligt smiley.
Hon retas med er i tråden och sina kritiker på Instagram ...

"En snabbis på jobbet" betyder att man tittar in till den andra en snabbis när den arbetar ...

Själv brukar jag "umgås rejält" med maken på hans jobb i bland ... helt icke sexuellt eftersom det betyder att jag hänger på honom på jobbet och åker med ...
Men det är kul att lägga ut sådant med en "blinkning" till folk ibland ...

Hon retas med er - helt enkelt.
Citera
2017-09-26, 22:53
Medlem
Stor fara i trafiken ska vara böter i efterhand
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
https://www.youtube.com/watch?v=5CAYy12MV3M

Lite kul att hon blir sönderbombad, men vafan, sju minuter när hon kör bil och spenderar 97% med att stirra in i telefonen, alllllllllltså
Citera
2017-09-26, 22:58
Medlem
Framställer sig mer och mer som en äkta schlagerdiva
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite livesnuttar

https://minfil.org/m0X46bc2b0/IMG_0284.MOV
Citera
2017-09-26, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Frågan är HUR Anna gått ner i vikt efter programmet, finns inte en sportslig chans att hon gått ner utan illegala hjälpmedel!!
Citera
2017-09-27, 04:01
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Frågan är HUR Anna gått ner i vikt efter programmet, finns inte en sportslig chans att hon gått ner utan illegala hjälpmedel!!

Nej, speciellt med sjukdomen Pcos hägrandes som en Demon vilket har förhindrat tidigare viktnedgång i livet. Men lagom till att Anna slutade vräka i sig onyttigheter och började motionera så försvann sjukdomen mystiskt.
Citera
2017-09-27, 05:10
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Läste lite i AoB, så det är kanske inte helt ogrundat.
Ja, fy fan, vilken cirkus Book och hennes familj är.
Men det bli ju inte kul längre när det handlar om olagligheter.

Jag hade en kompis som hade en 20-årig pojkvän när hon gick i 6:e klass. Vad är man då, 12, 13 år? Hennes föräldrar sa inte ett skit, och jag tyckte alltid att det var konstigt. Men hon var en av de populära tjejerna i klassen, så ingen sa något.

Ganska sjukt hur det var men jag tror det är lite bättre nu. Jag var ihop med en nittonåring när jag var fjorton. Han jobbade på min skola. Min morsa visste om det och sa inget. Jag hoppas det skulle bli mer uppståndelse nu.
Citera
2017-09-27, 06:33
Medlem
Citat:
Nej, det förstår jag också .. jag bara konstaterar att inlägget från Anna B är för att reta er i tråden och hennes kritiker på Instagram ...

Hon retas .. Vilket jag faktiskt tycker är lite kul att sådana som du hugger på

fast nu när hennes insta är privat sånfinns inga kritiker där, har inte sett en enda negativ kommentar på länge
Citera
2017-09-27, 08:24
Medlem
"Fördomspodden" med Anna Book, 45 min galenskap. Vad går hon på?
Citera
2017-09-27, 14:15
Medlem
Citat:
Ja, nu är det dags för finalvecka.

Fyra gick vidare till finalveckan.

Och där måste jag säga att AB faktiskt förtjänat det. Camilla var inte alls lika pigg på att jobba sig dit som Anna B varit.

Kanske beror på att Anna Book är fullt frisk och Camilla Henemark har hjärtsvikt. Hon kunde lika gärna fallit död ner under inspelningarna.
Citera
2017-09-27, 14:34
Medlem
nu har anna vart hos frissan

https://minfil.org/g44f7acabc/IMG_0022.PNG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in