2017-09-16, 10:29
Medlem
Tunnan och toffeln pippar inte på skithuset på Maxi men sex skapar rubriker och det är det enda som är viktigt i Tunnans liv. Säger någon tidning att vi placerar dig på första sidan om du hoppar från 10 meter i en Kalle Anka kostym gör det sinnesvaga belätet det.

Att hon är så speedad numera beror på hennes viktnedgång Tunnan har bantat i trettio år utan att ha lyckats så hennes nya smala jag är naturligtvis universums medelpunkt i Books narcissistiska rike.
Citera
2017-09-16, 10:45
Medlem
Tagelapas avatar
T o m Marcus Birro gör sig lustig över Anna Books hysteriska sätt att bli omskriven. Marcus Birro av alla människor.
Idag, i en intervju i Expressen angående hans nya bok och livet i stort så läste jag detta:

"Jag är mer handlingskraftig i kris nu än tidigare, jag flyr inte på samma sätt längre. Det är värre när det går bra, när det flyter på kan man tappa det fullständigt. Man säger ja till allt, googlar sig själv. Ja, man blir Anna Book nästan, en person vill vara med och synas överallt, till vilket pris som helst."

Jag lade inte in någon länk till Expressen eftersom jag inte vill ge dom fler click än nödvändigt.

Undrar om det finns någon som tar vår nationella proffsgråterska och hennes abnormt stora offerkofta på allvar.
Citera
2017-09-16, 10:53
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett
Usch, ha sex på en offentlig toalett där det frodas bakterier, tänker på alla människor som skitit löst, spytt och kletat förkylningssnor därinne...fy vad skabbigt
Lika äckligt för den som kommer efter..*rys*
Vet inte varför hon väljer att berätta om sina sexvanor när det blåser storm runt hennes son, rena självskadebeteendet ! Hon borde vilja vara rädd om sin familj, hon lägger själv ny ved på elden.

Hon gör det för att hon är lågintelligent och emotionellt bara bryr sig om sig själv. Hon är beredd att offra barnen för att få synas i media.
Hon gör det för att hon inte förstår bättre. Synd bara att hon tillåts hålla på men på något sätt känns det som om Expressen intensivt håller på att suga ut det göttaste ur ämnet Book och sedan slänga ut henne på sophögen. Frågan är bara hur länge tant Book klarar av det här psykiskt. Ibland känns det som om hon borde få knalltransport rakt in på hispan.
Citera
2017-09-16, 12:15
Medlem
Vad som kommer härnäst jo ett boksläpp med Anna Book
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon låter hes som en pundare och kraxar fram fylleskratt i radioprogrammet. Hur fan kan man säga så alla hör att man knullar runt bland folk för att stilla sitt begär? Väldigt olämpligt med tanke på vad som har hänt. Vilken fruktansvärd obehaglig människa. Hon klarade inte ens att Camillas förstoppning eventuellt var lika lång och hård som hennes men här vann hon tydligen. Hon brukar ju alltid komma 2:a annars. Vad kommer härnäst? För ett år sedan skrev jag att det nog inte kunde bli så mycket värre eller hända nåt mer snart. Otroligt och det verkar inte finnas något stopp på märkligheter. Stackars barn som bor med 2 dysfunktionella och underbegåvade föräldrar.
Citera
2017-09-16, 12:47
Medlem
Doktorphils avatar
kan upplysa att hon häromdagen var inne i en affär och handlade av en kompis till min morsa som jobbar i butiken .

Hon var helt borta,nästan skrek när hon skulle föra samtal samt
tittade åt annat håll när hon frågade efter en speciell vara.
samt så ser man tydligen skalpen mitt på huvet ( flint?) fast hon har hår ner till rumpan.

Vill inte berätta vad det är för affär , då morsans kompis kan bli outad och få känna på tunnans vrede.
Citera
2017-09-16, 13:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
kan upplysa att hon häromdagen var inne i en affär och handlade av en kompis till min morsa som jobbar i butiken .

Hon var helt borta,nästan skrek när hon skulle föra samtal samt
tittade åt annat håll när hon frågade efter en speciell vara.
samt så ser man tydligen skalpen mitt på huvet ( flint?) fast hon har hår ner till rumpan.

Vill inte berätta vad det är för affär , då morsans kompis kan bli outad och få känna på tunnans vrede.

Varför skriker hon när hon ska föra ett normalt samtal? Har hon börjat att bli lomhörd och behöver hörapparat?
Troligen gör allt skrikandet att hon låter hes numera. Eftersom hon inte tränar rösten så kan hon snart inte ta en ton längre utan kommer att sluta sina dagar som en väsande gammal tant som stampar i gatan och hytter med käppen mot folk.
Jag har en bekant som fick problem med stämbanden och talförbud i närmare två månader. Han fick skriva lappar till sin fru hela tiden. Det kan även hända Anna om hon inte slutar skrika och härja runt som en galning dagarna i ända.
Citera
2017-09-16, 13:14
Medlem
När man läser en artikel om Anna Book känns det lite som i The Ring. Man måste sprida artikeln vidare annars kanske man dör.
Citera
2017-09-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hon gör det för att hon är lågintelligent och emotionellt bara bryr sig om sig själv. Hon är beredd att offra barnen för att få synas i media.
Hon gör det för att hon inte förstår bättre. Synd bara att hon tillåts hålla på men på något sätt känns det som om Expressen intensivt håller på att suga ut det göttaste ur ämnet Book och sedan slänga ut henne på sophögen. Frågan är bara hur länge tant Book klarar av det här psykiskt. Ibland känns det som om hon borde få knalltransport rakt in på hispan.

Hon gör det för att normalisera sitt eget sex och porr, så att övergången från musikartist till porraktris inte blir så markant. Puma Swede hjälpte också till med en lunch med bananer i väskor och ostron att slicka i sig. När ABC nu är färdigmjölkad får man mjölka ur annat.
Citera
2017-09-16, 14:21
Medlem
Jag fattar inte hur Book ska kunna besöka ICA Maxi efter denna utsaga utan att skämmas? Varenda människa måste ju glo och kolla om hon går in på toaletten?

Anders Timell tycker att Books mat bara är brun ständigt sa han i programmet. Det skulle Book ändra på så nu lär det väl bli färgglatt värre på tallrikarna? Själv har jag knappt klarat att se på hennes äckliga matbilder. Vidriga.
Citera
2017-09-16, 14:39
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag fattar inte hur Book ska kunna besöka ICA Maxi efter denna utsaga utan att skämmas? Varenda människa måste ju glo och kolla om hon går in på toaletten?

Anders Timell tycker att Books mat bara är brun ständigt sa han i programmet. Det skulle Book ändra på så nu lär det väl bli färgglatt värre på tallrikarna? Själv har jag knappt klarat att se på hennes äckliga matbilder. Vidriga.
Skämskudden finns inte hos Anna och all prio är bara att synas.
Citera
2017-09-16, 15:13
Medlem
Att som 15-årig flicka i den känsligaste åldern av alla behöva läsa och höra om att mamma och pappa går in på ICA;s toalett och tar en snabbis är direkt psykisk misshandel. Man såg ju i senaste programmet att Vanessa är ängslig och totalt hjärntvättad förmodligen av sin mors påtvingade kärlek och allt vad det innebär. Att ens veta hur föräldrar har sex alls är obehagligt för dom flesta barn och det här borde bli spiken i kistan för Book.

Inte ens den mest gamla inbitna fans som fortfarande lyssnar på ABC kan tycka att detta var en trevligt information från Book. Obegripligt hur människan ens kan tänka sig att besöka butiken efter detta.

Att sonen har svårt att sätta gränser får nog mamsen och papsen ta på sig skulden rejält av. Om man växt upp i en dysfunktionell familj med missbruk och lögner av alla dess slag kan det finnas förklaring om att spärrar saknas. Varför har man ett stort lager med sprit hemma och reser bort när det finns tonåringar som redan innan haft problem med rättvisan.

Varför upplyser man ungarna med att man ska antingen gå ut i buskarna eller in i sänghalmen och göka? Så vidrigt att jag tror deras barn är utom all räddning. Alla 3 barnen visar tecken på otrygghet och i den familjen saknas allt vad harmoni heter.

Gubben i familjen är ett riktigt äckel och när han låg på filten sprattlande och ropade på- "Mamma"!! undrar jag om det finns mer byk som kommer fram när Book tömt lagret? Är det blöjsex och därav påsättningen på toan? Vilken förälder skulle ens komma på tanken att gå in på kundtoan för ett snabbnyp? Varför dög inte sängen hemma innan och var blir nästa plats då ribban höjts tillräckligt?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-16 kl. 15:15.
Citera
2017-09-16, 16:17
Medlem
Antingen är man abnorm när det gäller sex och kanske eventuellt behöver medicineras för att ta bort störningarna? Eller också går man på droger som gör att det inte går att hejda sig och att påsättning sker på plats. Som ICA-handlare skulle jag nu dra öronen åt mig när familjen kommer dragandes på sin kundvagn. Nu är det inte bara snatteri längre utan besudling på toaletten som ska vara ren och fin åt kunderna. Nu undrar jag verkligen vad som kommer härnäst eller om detta var klimax i Books vardag.

Nu har hon ju höjt ribban så pass mycket och måste bräcka för att få den uppmärksamhet hon kräver. Nu duger inte att dra reprisen om alla magoperationer längre då vi vill höra snaskiga detaljer i fortsättningen och gärna se bilder som kan hetsa upp alla flaschbackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in