Citat:
Ursprungligen postat av
Lexbases
Nu har Anna svarat på Denises instagraminlägg, jag undrar vilka är P P D L A G H C?
Visste att djungeltrumman skulle dundra & papegojorna skulle kackla högt 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Ännu mer lycklig & säker på att jag har RÄTT! Det finns personer som far med osanningar & osäkra individer går på det smutsiga för dom SER INTE sanningen. Utan är sååååå fast i härvan så man kan inte annat än att tycka synd om henne ~ Kan inte vara lätt att vara sååå ensam🙏🙏🙏 Så jag knäpper mina händer för henne. Jag är i alla fall tacksam att jag äntligen har BEVIS. Tacksam för kontakten på Polisen som är ovärderlig under allt detta. Jag kommer göra alla nödvändiga polisanmälningar även framöver ~ Att bli trakasserad & falskt anklagad är vidrigt. Men att vara offentlig gör en ibland extra lätt att hoppa på. Men Gud är mitt vittne & karma är inte bara nått som drabbar mig ~ Karma drabbar alla som gör fel, kom ihåg det P P D L A G H C 👋👋👋👋👋👋👋👋 bye bye now 😉 Sorry men ni får skaffa fler Fakeprofiler & fakekonton från och med NU ~ För nu blockar jag var & en utav er. Men ni löser det nog 😛😛😛 Hur ska ni annars klara er?!? Jag kommer fortsätta på precis samma sätt som vanligt, skratta eller gråta?!? Jag har i alla fall lärt mig att älska & förlåta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
DL är Denise Lopez. Tips på vilka övriga är? PP, AG och HC?
Jag tror att PP avser hennes syster Pia. Dessa har brutit helt med varann.
Om flera av mina vänner, däribland min egen syster, skulle bryta kontakten med mig, skulle jag fundera på om jag
kanske själv hade gjort något fel. Men det gör inte Fru Flodhäst. Hon är ju sååååååå gooooooood. Alla andra är bara såååååååå dummmmmaaaaa