2014-02-27, 17:09
Bannlyst
Nu har Anna svarat på Denises instagraminlägg, jag undrar vilka är P P D L A G H C?

Visste att djungeltrumman skulle dundra & papegojorna skulle kackla högt 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Ännu mer lycklig & säker på att jag har RÄTT! Det finns personer som far med osanningar & osäkra individer går på det smutsiga för dom SER INTE sanningen. Utan är sååååå fast i härvan så man kan inte annat än att tycka synd om henne ~ Kan inte vara lätt att vara sååå ensam🙏🙏🙏 Så jag knäpper mina händer för henne. Jag är i alla fall tacksam att jag äntligen har BEVIS. Tacksam för kontakten på Polisen som är ovärderlig under allt detta. Jag kommer göra alla nödvändiga polisanmälningar även framöver ~ Att bli trakasserad & falskt anklagad är vidrigt. Men att vara offentlig gör en ibland extra lätt att hoppa på. Men Gud är mitt vittne & karma är inte bara nått som drabbar mig ~ Karma drabbar alla som gör fel, kom ihåg det P P D L A G H C 👋👋👋👋👋👋👋👋 bye bye now 😉 Sorry men ni får skaffa fler Fakeprofiler & fakekonton från och med NU ~ För nu blockar jag var & en utav er. Men ni löser det nog 😛😛😛 Hur ska ni annars klara er?!? Jag kommer fortsätta på precis samma sätt som vanligt, skratta eller gråta?!? Jag har i alla fall lärt mig att älska & förlåta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Citera
2014-02-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexbases
Nu har Anna svarat på Denises instagraminlägg, jag undrar vilka är P P D L A G H C?

Visste att djungeltrumman skulle dundra & papegojorna skulle kackla högt 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Ännu mer lycklig & säker på att jag har RÄTT! Det finns personer som far med osanningar & osäkra individer går på det smutsiga för dom SER INTE sanningen. Utan är sååååå fast i härvan så man kan inte annat än att tycka synd om henne ~ Kan inte vara lätt att vara sååå ensam🙏🙏🙏 Så jag knäpper mina händer för henne. Jag är i alla fall tacksam att jag äntligen har BEVIS. Tacksam för kontakten på Polisen som är ovärderlig under allt detta. Jag kommer göra alla nödvändiga polisanmälningar även framöver ~ Att bli trakasserad & falskt anklagad är vidrigt. Men att vara offentlig gör en ibland extra lätt att hoppa på. Men Gud är mitt vittne & karma är inte bara nått som drabbar mig ~ Karma drabbar alla som gör fel, kom ihåg det P P D L A G H C 👋👋👋👋👋👋👋👋 bye bye now 😉 Sorry men ni får skaffa fler Fakeprofiler & fakekonton från och med NU ~ För nu blockar jag var & en utav er. Men ni löser det nog 😛😛😛 Hur ska ni annars klara er?!? Jag kommer fortsätta på precis samma sätt som vanligt, skratta eller gråta?!? Jag har i alla fall lärt mig att älska & förlåta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Vad jag vet är inte en falsk anklagelse ett brott, såvida det inte rör sig om förtal ... Undrar egentligen vad den här soppan ska resultera i? Hoppas nästan att det ska bli en rättegång och en efterföljande catfight med Book och Lopez som river varandra i håret.
Citera
2014-02-27, 17:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

DL är Denise Lopez. Tips på vilka övriga är? PP, AG och HC?
Jag tror att PP avser hennes syster Pia. Dessa har brutit helt med varann.

Om flera av mina vänner, däribland min egen syster, skulle bryta kontakten med mig, skulle jag fundera på om jag kanske själv hade gjort något fel. Men det gör inte Fru Flodhäst. Hon är ju sååååååå gooooooood. Alla andra är bara såååååååå dummmmmaaaaa
Citera
2014-02-27, 18:25
Bannlyst
När får Anna sitt första kontaktförbud mot Denise? Det här verkar inte vara helt friskt beteende.
Citera
2014-02-27, 18:41
Medlem
Citat:
När får Anna sitt första kontaktförbud mot Denise? Det här verkar inte vara helt friskt beteende.

Snart hoppas jag, stackars Denise.

Lagt märke till att varje gång Anna spyr ut sitt hat på instagram så kommer sen massa bilder på sin familj med överdrivet smöriga texter till.
Citera
2014-02-27, 19:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Snart, hopps vi.
Hon smyger omkring runt Denises bostad om dagarna, och skyller sedan på att hon hade TRE olika möten just där. Vem tror hon att hon lurar?

En annan ursäkt hon kör med är att hon bara skulle hämta sin man på jobbet.
Varför behöver hon helt plötsligt hämta honom varje dag? Efter att han i åratal tagit sig själv till och från jobbet.
Citera
2014-02-27, 19:35
Bannlyst
Nu har alla propparna brunnit i proppskåpet hos Anna.

Älskar den här enkla servisen från GANT ❤️⭐️👍 fast.....kan man bli polisanmäld för att man använder likadant porslin eller servetter med för den delen??? Ses det också som hån, trakasserier!!!!?? Eller kan dom/han/hen/hon ha patent på porslin & servetter från ÖB med??? 😳 OBS inget hån ~ frågar för att jag genuint blir orolig för detta med😔🙏
Citera
2014-02-27, 19:56
Medlem
Min brors kusins avatar
Är det inte konstigt att hon ännu inte rasat i valfri kvällsblaska över den här tråden ? Den rundlätta borde ju kunna få ut flera gråtartiklar från våra inlägg
Citera
2014-02-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Är det inte konstigt att hon ännu inte rasat i valfri kvällsblaska över den här tråden ? Den rundlätta borde ju kunna få ut flera gråtartiklar från våra inlägg
Det finns alldeles för mycket sanningar i den här tråden för att Tunnan skulle våga göra media uppmärksamma på den! Denna ynkliga och patetiska människa borde fylla sitt liv med något meningsfullt, hon har uppenbarligen för mycket tid och inget vettigt att fylla den med! Att skaffa sej ett riktigt jobb skulle nog göra henne gott! Intressant att se hur länge hennes man står ut?
Citera
2014-02-28, 00:22
Medlem
CarolSeavers avatar
Vad är det ni citerar som Anna BC skrivit, ser inga länkar till källan?
Citera
2014-02-28, 00:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Vad är det ni citerar som Anna BC skrivit, ser inga länkar till källan?

http://instagram.com/annabooktoledano#
Citera
2014-02-28, 01:45
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
http://instagram.com/annabooktoledano#

Det här ser inte så bra ut: http://instagram.com/p/k0ZWblje5z/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera