2017-06-03, 10:17
Medlem
Nu har Anna ringt både Aftonbladet och Expressen och tjatat om att göra reportage om henne efter "Biggest loser VIP":

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...te-igen-henne/

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...gest-loser-vip
Citera
2017-06-03, 11:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BU3dNL9B...danobook&hl=sv

Nu tycker jag faktiskt att det blivit en positiv förändring. Fast inte på insidan förstås. Roligt att se att hennes "sjukdom" inte la hinder i vägen för en viktnedgång.
Citera
2017-06-03, 11:32
Medlem
Nu har det lilla livet varit med och skapat "TV historia"... allt enligt aftonhoran...
Ja jävlar...
Citera
2017-06-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Måste den överflödiga huden tas bort i det läget? Vad händer om den överflödiga huden tas bort och så blir man tjock igen?
Då kanske det säger pang! och så spricker hon i tusen bitar, hahaha.. Nä, skämt åsido så tycker nog jag att hennes nya face ser ut som på en äldre kvinna, hon har åldrats..
Citera
2017-06-03, 11:50
Medlem
Citat:
Måste den överflödiga huden tas bort i det läget? Vad händer om den överflödiga huden tas bort och så blir man tjock igen?

Måste man göra en hårtransplantation när man blir skallig? Måste man göra ett tuttlyft efter att ha ammat en massa barn? Måste man göra plastikkirurgi på näsan efter den blev krokig efter en boxningsmatch? Nej, överflödig hud Måste inte tas bort. Det handlar väl mer om ifall man står ut med att folk blänger.
Kolla på bilder av världens tjockaste människor, ser huden ut att ha slutat töjts ut? Nej. Det som skulle hända är väl att ärren efter efter ingreppet blir bredare. Hur kan man inte räkna ut något av det här själv?

Är personligen inget fan av Anna, men kul att hon gått ner i vikt och förbättrat sin hälsa. Kudos till henne!
Det är en sak att skratta åt hennes snyftartiklar, men att sitta här och tracka ned på hennes utseende säger mer om er än om henne.
Citera
2017-06-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nu har Anna ringt både Aftonbladet och Expressen och tjatat om att göra reportage om henne efter "Biggest loser VIP":

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...te-igen-henne/

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...gest-loser-vip

Powerworkout? Njae, mer promenad med stavar, möjligen powerwalk. Men skitsamma, äldsta dottern hänger på (ser ut att behövas) med telefon, energidryck(?) och cigg i högsta hugg. Syns bra när man stoppar Expressens film.

Anna har alltid hävdat att hon inte har några gråa hårstrån ännu så lägret måste ha varit riktigt tufft! Dags att tona utväxten?

Hon säger inte powerworkout utan morgonworkout, rätt ska va' rätt!
Senast redigerad av Faglum 2017-06-03 kl. 12:33.
Citera
2017-06-03, 15:51
Medlem
Citat:
För att få bort det där fasta fettet krävs en gasolgrill. Huden växer och sen finns det alltid häng kvar för intaget av nya frestelser.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-03 kl. 15:56.
Citera
2017-06-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Då kanske det säger pang! och så spricker hon i tusen bitar, hahaha.. Nä, skämt åsido så tycker nog jag att hennes nya face ser ut som på en äldre kvinna, hon har åldrats..
Så där såg folk ut förr som hade Aids. Hon måste bara fått vatten i tävlingen och dessutom tror jag att den här bilden är gammal. Känner igen den på något vis. Man kan inte gå ner så mycket på 20 dagar och speciellt inte i ansiktet. Brukar vara helt andra delar av kroppen som fettet förbrukas först. Tror det är mage och vilken turordning har jag glömt. Hon vågar väl inte visa sig nu på ett tag för att sedan komma ut i etern och förklara att hennes sjukdom slog till igen som gör att hon är konstant tjock.
Citera
2017-06-03, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Så där såg folk ut förr som hade Aids. Hon måste bara fått vatten i tävlingen och dessutom tror jag att den här bilden är gammal. Känner igen den på något vis. Man kan inte gå ner så mycket på 20 dagar och speciellt inte i ansiktet. Brukar vara helt andra delar av kroppen som fettet förbrukas först. Tror det är mage och vilken turordning har jag glömt. Hon vågar väl inte visa sig nu på ett tag för att sedan komma ut i etern och förklara att hennes sjukdom slog till igen som gör att hon är konstant tjock.

Ansiktet brukar vara ett av de ställen som viktminskningen syns först.

Blir nyfiken på hur mycket hon gått ner, bortåt 15 kg?! De på BL som varit med brukar väl ha gått ner så mycket på en månad. Med strikt kost & mycket motion är det inte en omöjlighet om man har lite att ta av när man börjar.
Citera
2017-06-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Ansiktet brukar vara ett av de ställen som viktminskningen syns först.

Blir nyfiken på hur mycket hon gått ner, bortåt 15 kg?! De på BL som varit med brukar väl ha gått ner så mycket på en månad. Med strikt kost & mycket motion är det inte en omöjlighet om man har lite att ta av när man börjar.
Kan stämma det du skriver. Men i vilket fall så är det lite väl mycket i ansiktet på den korta tiden. Var det 20 dagar? Med tanke på hur mycket hon gått upp och ner borde man sett detta tydligare förr men det är endast på den här bilden vilken torde vara gammal och då hon förmodligen gick ner rejält. Vi får väl se i höst och det skulle vara intressant om hon filmade sig i dagsläget som hon brukar?
Citera
2017-06-03, 17:58
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Hon har ju redan tagit bort överfödig hud tidigare bl.a. gäddhäng vilket givetvis förevisades på bästa sändningstid (Plastikkirurgerna?).

Jag har aldrig varit med om något så patetiskt som när tejpen över ärren skulle tas bort. Hon slog till och med rekord mätt med Anna-standard i tårar, skrik och hysteri.
Att barn gråter när plåster ska tas bort är väl en sak men en vuxen människa?
Citera
2017-06-04, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
https://www.instagram.com/p/BU3dNL9B...danobook&hl=sv

Nu tycker jag faktiskt att det blivit en positiv förändring. Fast inte på insidan förstås. Roligt att se att hennes "sjukdom" inte la hinder i vägen för en viktnedgång.

Fy för ända in i helvetet såna vidriga ögonbryn hon har!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in