2016-12-09, 05:52
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Besvikelsen måste vara stor att ingen skrivit hur smal och fin hon är, det är säkert bara det hon är ute efter. Varför annars lägga ut en gammal bild och hashtagga #tatoo och #mujer (kvinna) när man känner sig lamslagen?

Exakt. Anna viftar med den utslitna håven, oavsett vad som händer.
Som i den här nästan naturliga bilden på de otroooligt vackra alienögonen https://www.instagram.com/p/BNk5RefA...natoledanobook

"mika_kotanen Photoshop?
annatoledanobook@mika_kotanen Hahaha verkligen inte😂😂😂 ägnar mig inte åt sådant, jag är som jag är. Men lite skoj med ett simpelt filter från snapchat för typ 2a gången i mitt liv."

Ägnar sig inte åt sådant?! #estúpidoanna. Hela hennes tillvaro är uselt filtrerad.
Citera
2016-12-09, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
tänd ljus och håll käften

Det duger inte för godhetsknarkare.
Citera
2016-12-09, 08:22
Medlem
emma80s avatar
Bild uppe på sig och maken på Instagram.

🇪🇸❤️🙏🏼☀️ Snart får vi njuta så här igen ~ Mi amor & jag.
Så många fina härliga minnen vi delar❤️
Ser framemot att få skapa ännu fler😘

https://www.instagram.com/p/BNxfgo0A...natoledanobook

Alltid dessa satans kärlekshyllningar och kärleksbombningar. Folk som har det bra och stabilt i ett förhållande vet om det och behöver inte tjata om det hela jävla tiden. Älta fram och tillbaka. Och absolut inte på sociala medier till massa okända människor. Det är som att hon gång på gång måste försöka övertyga sig själv (och följarna) hur bra de egentligen (kanske inte ändå) har det.
Citera
2016-12-09, 11:06
Medlem
Frågan är om Book själv skriver kommentarerna på sina instagram? Lägg märke till att det är samma ensidiga vokabulär med ord som fina härliga bl.a Lite märkligt om så stor del av svenska folket skrev på snudd likadant? Om Book kan jag tänka mig vad som helst och hon uppför sig som om hon skulle vara övertänd av otillåtna medel. Hur hinner hon göra något annat då hon bor framför sina datorer och kameror?
Citera
2016-12-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Frågan är om Book själv skriver kommentarerna på sina instagram? Lägg märke till att det är samma ensidiga vokabulär med ord som fina härliga bl.a Lite märkligt om så stor del av svenska folket skrev på snudd likadant? Om Book kan jag tänka mig vad som helst och hon uppför sig som om hon skulle vara övertänd av otillåtna medel. Hur hinner hon göra något annat då hon bor framför sina datorer och kameror?

Tanken har slagit mig också, just på de grunder Du hänvisar till. Eller så driver alla dessa personer med Lilla Anna..inte alldeles otänkbart.
Lilla Anna är bland dom obehagligaste människorna på jorden.
Citera
2016-12-09, 15:39
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har hon skrivit något mer om den sjuka vännen som hon skrev om i höstas?
Har vännen blivit frisk eller har hon besökt denne eller har denne dött?
Uppdatering om MC-olycksdrabbade vännen på insta
https://www.instagram.com/p/BNrIA3xg...natoledanobook

Anna sjöng tydligen för honom vid sjukbädden om jag uppfattat rätt
"Vi ALLA är sååå lyckliga att se dig le igen, prata, gå, äta, skratta & fortsätta sprida din underbara energi du ger oss alla ~ Vi älskar dig killen, glöm aldrig det. Minns min sång till dig - Du vet väl om att du är värdefull"
Annas röst har helande krafter
Citera
2016-12-09, 17:09
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Uppdatering om MC-olycksdrabbade vännen på insta
https://www.instagram.com/p/BNrIA3xg...natoledanobook

Anna sjöng tydligen för honom vid sjukbädden om jag uppfattat rätt
"Vi ALLA är sååå lyckliga att se dig le igen, prata, gå, äta, skratta & fortsätta sprida din underbara energi du ger oss alla ~ Vi älskar dig killen, glöm aldrig det. Minns min sång till dig - Du vet väl om att du är värdefull"
Annas röst har helande krafter

Jag älskar taggarna under. Efter alla #tacksam och #fina vänner etc., så kommer #cindhair. Jag vet inte varför men jag tyckte det var jätteroligt. (Kan vara trött efter all övertid.) Anna och hennes jävla hår.
Jag kommer ihåg när hon skulle uppträda i förra Mellon och då hade på sig en peruk med rakt hår. Allt för att sen kunna chocka publiken med sina lockar. Tror knappt någon såg skillnaden och om det gjorde det så brydde dom sig inte. Undrar hur mycket löshår hon egentligen har?
Citera
2016-12-09, 18:01
Medlem
Är båda de minsta barnen retarderade eller har det bara utseendet som ärftligt? Vad gör oskuldsmehmet idag, när han inte har en Anna? Jag frågar eftersom jag är både ödmjuk, vänlig, hjärtlig och omtänksam#sweetestever#
Citera
2016-12-09, 19:57
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Tror inte för en sekund hon själv skriver kommentarer, det behövs inte. Det finns faktiskt en sjuk mängd pantade människor runt om i Sverige och nu för tiden har alla internet. Ett tag följde jag Morberg enbart för lyteskomiken bland hans kommentarer. Jag tror inte jag överdriver allt för mycket om jag säger att 15-20% av alla kommentarer på hans matbilder var pilska medelålderstanter från Flen som kommenterade något i stil med "åh ser smaskigt ut, jag kommer över ".

Att det finns tusentals personer (läs kärringar) som på allvar tycker Anna lever ett spännande kändisliv i Hufvudstaden tvivlar jag inte på för en sekund. Dessa är ju riktigt vettiga människor jämfört med tanterna som när en förhoppning om att bli påsatta i Morbergs kök medans en mustig boeuf bourguignon småputtrar på spisen.

Sjukt nyfiken på vad hennes nya tv-insats kan vara för något. Lär väl vara något i samma klass som Fångarna på fortet eller Stjärnhoppningen. Nån som har lite koll på vilken skit-tv som sänds nu för tiden och vågar sig på en gissning?
Senast redigerad av Aigis 2016-12-09 kl. 20:04.
Citera
2016-12-09, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Tror inte för en sekund hon själv skriver kommentarer, det behövs inte. Det finns faktiskt en sjuk mängd pantade människor runt om i Sverige och nu för tiden har alla internet. Ett tag följde jag Morberg enbart för lyteskomiken bland hans kommentarer. Jag tror inte jag överdriver allt för mycket om jag säger att 15-20% av alla kommentarer på hans matbilder var pilska medelålderstanter från Flen som kommenterade något i stil med "åh ser smaskigt ut, jag kommer över ".

Att det finns tusentals personer (läs kärringar) som på allvar tycker Anna lever ett spännande kändisliv i Hufvudstaden tvivlar jag inte på för en sekund. Dessa är ju riktigt vettiga människor jämfört med tanterna som när en förhoppning om att bli påsatta i Morbergs kök medans en mustig boeuf bourguignon småputtrar på spisen.

Sjukt nyfiken på vad hennes nya tv-insats kan vara för något. Lär väl vara något i samma klass som Fångarna på fortet eller Stjärnhoppningen. Nån som har lite koll på vilken skit-tv som sänds nu för tiden och vågar sig på en gissning?

Du är rätt ute! Anna är en spännande person som påverkar människor till det bättre.
Citera
2016-12-09, 23:15
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du är rätt ute! Anna är en spännande person som påverkar människor till det bättre.
Du har helt rätt där mullenö, fettklumpen visar att kritiskt tänkande är något som man måste ta i beaktande.
Det har alla nytta utav.
Citera
2016-12-10, 12:11
Medlem
ABCD1s avatar
Något försenat svar från SVT när jag skrev om djurplågeri som skulle
låta en stackars kuse ha Anna Book på ryggen.
Vad nu erfarehet av att gå stora tävlingar har att göra med
att behöva ha en FET Dunderklump på ryggen...

Tittarservice från Sveriges Television har svarat på:
Stjärnhoppningen - Djurplågeri
Hej!
Ber om ursäkt att svar dröjt. Vi har varit i kontakt med redaktionen om din synpunkt, och så här svarar de: "Vi som gör serien älskar hästar och värnar om hästarnas välmående och ryttarnas säkerhet. Träningarna sker under överinseende av Lena Bredberg, som är mycket erfaren, samt hästarnas ägare. Hästarna är stabila tävlingshästar med erfarenhet att gå stora tävlingar som t ex Sweden International Horse Show."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in