Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Frågan är om Book själv skriver kommentarerna på sina instagram? Lägg märke till att det är samma ensidiga vokabulär med ord som fina härliga bl.a Lite märkligt om så stor del av svenska folket skrev på snudd likadant? Om Book kan jag tänka mig vad som helst och hon uppför sig som om hon skulle vara övertänd av otillåtna medel. Hur hinner hon göra något annat då hon bor framför sina datorer och kameror?
Tror inte för en sekund hon själv skriver kommentarer, det behövs inte. Det finns faktiskt en sjuk mängd pantade människor runt om i Sverige och nu för tiden har alla internet. Ett tag följde jag Morberg enbart för lyteskomiken bland hans kommentarer. Jag tror inte jag överdriver allt för mycket om jag säger att 15-20% av alla kommentarer på hans matbilder var pilska medelålderstanter från Flen som kommenterade något i stil med "åh ser smaskigt ut, jag kommer över

".
Att det finns tusentals personer (läs kärringar) som på allvar tycker Anna lever ett spännande kändisliv i Hufvudstaden tvivlar jag inte på för en sekund. Dessa är ju riktigt vettiga människor jämfört med tanterna som när en förhoppning om att bli påsatta i Morbergs kök medans en mustig boeuf bourguignon småputtrar på spisen.
Sjukt nyfiken på vad hennes nya tv-insats kan vara för något. Lär väl vara något i samma klass som Fångarna på fortet eller Stjärnhoppningen. Nån som har lite koll på vilken skit-tv som sänds nu för tiden och vågar sig på en gissning?