2025-10-25, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Är inte helt vanligt att lämna bort sitt barn hos en barnvakt öht när den är sex månader, ännu mindre hos nån som inte är släkt. Det här är så märkligt. Vem lägger upp den här mängden bilder på en bebis man inte ens är släkt med? Jag är så nyfiken på en psykologs analys av Anna. Vilken eller vilka diagnoser?
Lite udda beteende förstås, men Lundell har med största sannolikt inget problem med att hon lägger ut massa bilder på barnet. De har inte direkt anonyma barn. Att däremot lämna bort ett så litet barn i flera dagar till annat än typ deras mormor, känns väldigt konstigt.
Citera
2025-10-25, 19:58
Medlem
Slampan var ute och roa sig.
Citera
2025-10-25, 20:30
Medlem
Hellesylts avatar
Jag tycker Anna Book var mycket snyggare som tjockis. Nu liknar hon en med anorexi.
Citera
2025-10-25, 22:09
Medlem
trottwells avatar
Önsketänkande?

Anna Book vill gärna umgås med dessa människor:

https://sv.xhamster.com/videos/swedi...MjczOS4wLjAuMA..

https://www.dailymotion.com/video/x32oaco
Senast redigerad av trottwell 2025-10-25 kl. 22:21.
Citera
2025-10-25, 23:39
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Önsketänkande?

Anna Book vill gärna umgås med dessa människor:

https://sv.xhamster.com/videos/swedi...MjczOS4wLjAuMA..

https://www.dailymotion.com/video/x32oaco

Vilken genuint fin och stabil blandning av familjer, som lägger grund för sunda svenska värderingar, så som:
* AmatörPorr
* Sexuellt övergrepp
* Åldringsrån
Citera
2025-10-25, 23:48
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Jag tycker Anna Book var mycket snyggare som tjockis. Nu liknar hon en med anorexi.
Ja man är van att se henne så.
Citera
2025-10-25, 23:58
Medlem
Badar hon naken tillsammans med bebisen? Eller åtminstone barbröstad ser det ut som (bild 14 i inlägget från 25/10). Jag hade inte ens accepterat om barnens mormor/farmor gjorde det... Herregud! Det är ju helt jäkla gränslöst!
Senast redigerad av Snigelsvans 2025-10-26 kl. 00:03.
Citera
2025-10-26, 00:24
Medlem
Är det fler än jag som tror att Anna Took har grävt ner/drogat ner J och J för att kunna stjäla deras bebis och få lite fame på köpet? Får otroligt obehagliga vibbar av detta spektakel.
Citera
2025-10-26, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det fler än jag som tror att Anna Took har grävt ner/drogat ner J och J för att kunna stjäla deras bebis och få lite fame på köpet? Får otroligt obehagliga vibbar av detta spektakel.
Haha ja det hade varit en löpsedel i klass med ICA-sexandet!
Nej men allvarligt, det är så oerhört märkligt alltihopa. Varför är hon barnvakt så länge? En bebis på ett halvår lämnar man ju knappt över natten ens till sin närmsta familj.
Citera
2025-10-26, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelsvans
Haha ja det hade varit en löpsedel i klass med ICA-sexandet!
Nej men allvarligt, det är så oerhört märkligt alltihopa. Varför är hon barnvakt så länge? En bebis på ett halvår lämnar man ju knappt över natten ens till sin närmsta familj.

Otroligt märkligt beteende att lämna bort en sån liten bebis såpass länge. Men man vet aldrig, kanske Jonna fått en psykos och har tvångsvård 🤷‍♀️
Annars finns ingen anledning till att dumpa en bebis såpass länge på en främling (nej de känner inte varandra speciellt bra, även om Anna är extremt starstucked).
Citera
2025-10-26, 13:04
Medlem
TPLs avatar
Blev Anna och Felicia inbjudna för att andra inte kunde komma? Låter ju som att patrasket var reserver. Kort varsel...

"Några av gästerna som kom till festen med kort varsel var Anna Book, 55, och hennes dotter Felicia Book, 34,

– Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta, jag har alltid trott på dig, säger Anna Book i videon.
" (Expressen)
Citera
2025-10-26, 13:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Blev Anna och Felicia inbjudna för att andra inte kunde komma? Låter ju som att patrasket var reserver. Kort varsel...

"Några av gästerna som kom till festen med kort varsel var Anna Book, 55, och hennes dotter Felicia Book, 34,

– Du vet att du har en speciell plats i mitt hjärta, jag har alltid trott på dig, säger Anna Book i videon.
" (Expressen)
Kan ha blivit massa mat över som man inte ville slänga bort
Hade en bekant som kallades för The Bin Man för han rensade allt på bjudmiddagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in