Citat:
Ursprungligen postat av
Myran007
Nu är jag jättenyfiken på en sak. Vill även förklara att just nu inte kan söka i tråden eller se podd pga av en incident son gör att jag blir utmattad av för mycket intryck.
Jonna Lundell la på Instagram ur en teaser. Hon intervjuade Anna. Hon ställde då frågan om hur hon mår idag med tanke på att hennes son suttit i fängelse, jag tror det var fängelse men jag är inte hundra, var det häkte eller behandlingshem kanske? 😅 Så såg man Anna tänka efter och sen så fick man inte se mer? Kan nån som sett det lite kort svara på hur Anna reagerade? Var hon uppjagad, lugn, började hon gråta som hon alltid gjorde förr? Nu när hon äntligen är redo att berätta då vill man ju se hur mycket hon delade med sig av 🫢😂
Så tacksam om nån kan sammanfatta lite kort till mig ❤️
Jag har inte hört podden än, har den släppts nu?
Annars är det en ny dag full av frågor på stories som passar madame utmärkt

. Hon får beröm och är underbar, sen kan hon klämma till någon som bara pratar men inte gör, och har dålig vibe.
Hon fick lämpligt nog beröm för att hon är så trevlig i affärer (skönt att det blev utrett nu, tidigare hade ju någon råtta sagt att hon var ohövlig i affären).
Det är också så att det inte ligger för Anna att sparka på någon som ligger ned. Förutom hennes bästa fd vän tandläkaren J som var tvungen att lägga ned sin klinik, vilket Anna hånfullt skrockade åt i en LIVE.