2025-04-15, 15:35
Medlem
TPLs avatar
Anna har fixat frukost till vuxna dottern.
Samma grå duk under vistelsen hemma i Spanien. Troligen Airbnb.

Anna och Roberto nöjde sig med kaffe och liten smoothie. Börjar dom hålla igen lite nu? Anna har i alla fall handlat en massa städprylar och dom har fått larm installerat, inklusive kameror.
Enda tjuven i det där huset är väl Anna och äldsta dottern. I en så liten och lyxig bostadsrättsförening borde det finnas ordentliga lås och kanske portvakt.
Verkar vara bara som en blomlåda mellan balkongerna. Anna har "planterat" tyg- eller plastväxter mot grannen.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

#tjuvkona
Citera
2025-04-15, 16:32
Medlem
osnutens avatar
Annas pengar tog slut för längesen.
De lever av vad svärfar investerat.
Kanske därför Anna så tafatt försöker framstå som ödmjuk?
De lever ju så sparsamt! Allt har sin förklaring!
Deras finanser behöver absolut inte granskas
Citera
2025-04-15, 17:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har fixat frukost till vuxna dottern.
Anna och Roberto nöjde sig med kaffe och liten smoothie.
https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

#tjuvkona
Vanessa orkade alltså inte följa med ner till kvarterskrogen, där A & R åt en full frukost.
Herregud. Att hon orkar hålla på. Anna nöjer sig med en kopp mjölkkaffe till frukost?
Citera
2025-04-16, 04:57
Medlem
TPLs avatar
Nu har dom fått upp 3 TV-apparater, bland annat i masterbedroom och Anna står i sitt lilla kök och äter hallon, blåbär och druvor samtidigt som hon njuter av utsikten, wow wow wow!
Anna åker taxi och chauffören doftar såååå fräscht, Anna och Roberto har nyss ätit lunch och ska vidare till IKEA. Anna pratar fiiint, som den överklassmänniska hon nu är. Känner knappt igen rösten.

Undrar om det är 2 eller 3 rum, hon pratar ju om masterbedroom så det borde finnas 2 sovrum plus vardagsrummet. En tvåa kostar 455 000 € så Annas (och Robertos lär ju kosta ännu mer. Nu såg vardagsrummet väldigt litet ut och köket liknar mest en kokvrå. Men det gör inget, dom har ju kvarterskrog och kommer ändå bara att ligga och titta på TV.
Senast redigerad av TPL 2025-04-16 kl. 05:23.
Citera
2025-04-16, 10:59
Medlem
TPLs avatar
"Vilken känsla!!! Att vakna upp efter första natten, HEMMA igen!!! 🥰🙏👏🤭❤️😍 Lycklig lycklig lycklig / nu bygger vi vidare ~ jäklar vilket litet team vi är min man och jag 🥰 "

Svårt att veta om hon är i Spanien eller Suckunge. Hemma?

Team? Roberto är bankomat, Anna spenderar.
Senast redigerad av TPL 2025-04-16 kl. 11:04.
Citera
2025-04-16, 13:39
Medlem
Att hon tjatar om hur mycket dom hunnit med på TRE veckor? Tre vuxna människor som skruvar ihop lite ikeamöbler? Jag flyttade själv, utan hjälp, två veckor innan jag skulle föda barn. Till en gammal lägenhet som inte ens var städad. Haha blir fan irriterad på hur hon höjer sig själv till skyarna när det är en liten ansträngning att fixa en så liten nybyggd lägenhet när man är tre pers.

Sen är det inte jante, jag tycker lägenheten är fin även om jag själv hellre hade bott högre upp och haft en pool större än ett frimärke. Men det är det falska ödmjukheten som blir så provocerande.
Citera
2025-04-16, 13:48
Medlem
TPLs avatar
9 bilder och en filmsnutt på frukosten... En bild ser ut att vara tagen med drönare över matbordet. Har Anna stått köksbänken?
Omelett(e) och smörstekt formfranska. Bra för midjemåttet. Ingen sked i kaffemuggen och inga guldbestick. 2 bilder på stolarna, hoppas dom där smala benen håller för tyngden så inte Anna bryter svanskotan igen. Förvånad att hon inte tog en bild på varje separat stol, det hade man kunnat vänta sig.

Kommer ihåg när dom bodde i förra lägenheten, Anna hade roligt åt att Roberto blev rädd när han såg en kackerlacka. Ser man en brukar det finnas minst 100. Kanske därför det var så viktigt med helt nytt nu.
Senast redigerad av TPL 2025-04-16 kl. 13:52.
Citera
2025-04-16, 14:31
Medlem
Hon skriver som att hon och halmpyntet har kämpat sååå med den här lägenheten osv. Vaddå kämpat? Svärfar dog och det landade en stor summa pengar i knät på kärringen, hon har väl fan inte kämpat? Hon valde en mes till man och fick sen, till slut, allt serverat på silverfat. Kämpat my ass!
Citera
2025-04-16, 14:48
Medlem
Citat:
Nu har dom fått upp 3 TV-apparater, bland annat i masterbedroom och Anna står i sitt lilla kök och äter hallon, blåbär och druvor samtidigt som hon njuter av utsikten, wow wow wow!
Anna åker taxi och chauffören doftar såååå fräscht, Anna och Roberto har nyss ätit lunch och ska vidare till IKEA. Anna pratar fiiint, som den överklassmänniska hon nu är. Känner knappt igen rösten.

Jag höll på att smälla av när jag hörde ”tillgjorda Märstamorsan” prata.

Snälla rara varken Robbans pengar eller en ny ”vååååning”, ändrar det faktum att du är en manipulativ narcissist som är genomskådad av de flesta (inkl artist-Sverige).
Du hade en enorm tur (eller handlar det om beräkning?) som landade en småkorkad spanjor med rik pappa. Du och Robban hade nog haft det tufft utan svärfars stöd.

Men Herre jisses jävlar så irriterande, fejkade nyrika fiiiina Märstamorsan är!!
A leopard can’t change it’s spots. So please stop trying!
Citera
2025-04-16, 15:46
Medlem
TPLs avatar
Anna har nya rutiner. Först läser hon ett stycke ur Bibeln, sen kollar hon mobilen. Kanske Flashbacktråden?
Hoppas glorian inte skaver för mycket.
Citera
2025-04-16, 17:04
Medlem
Citat:
Anna har nya rutiner. Först läser hon ett stycke ur Bibeln

Har länge följt denna tråd men brukar inte skriva. Vet att många har efterfrågat videon när Anna sitter i sjukhuskorridoren och predikar sin bibel. Här kommer iaf. en transkription av Took videon som inte längre finns att få tag på. Håll tillgodo, nu när det snart är påsk och allting

Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Nej, jag addar inte någon i liven [kommentar till någon som skrev i chatten]
Jag sitter i ett tråkigt väntrum! I en korridor. Det är mer en korridor. Det här är inte en... det här är en väntstation. I en korridor. Det är så ful, grön färg på väggarna. Asså, den är hiskelig. Ni ska vara glada att jag besparar er den. Det är därför jag har satt på det hära cyber... filtret... So you can feel like you are in universe with me... *hehehehehehehe* Ni är med Anna, i hennes universum *hehe* Annas universum *hehe* Det var ju fan en bra titel, alltså. Det ska min nästa bok heta. ANNAS UNIVERSUM. My universe *hehehehe* My universe...

Nääää... inte va lessen för deee. Var glad, var glad, var glad [kommentar till någon som skrev i chatten]
Ja... älskar å driva med mig själv. Det är det roligaste jag vet.
Well, you know! It's like Disney World and Anna World, Anna Book World. It's like why you should only belong to Disney, Walt Disney. It's like, cant I have my own Disney World? Or Anna Book World?
Varför inte? Asså... vad är det för fel? Wahlgren har ju Wahlgrens värld, liksom. Så vafan, kan inte jag få ha mitt Annas Universum!? This is my universe. Det kommer va min nya grej nu.

Jag skrattade väld... det va nåt avsnitt jag såg med Wahlgrens när jag åkte tåg... vafan vare dom... Va vare jag skrattade åt då, som va så himla kul? Det va nånting som Bianca sa... som jag tyckte va så roligt... men vafan vare då... Jag har så svårt att hålla isär saker och ting.

Hej, hej. Du har en valp på sex månader. Ojojoj. Åmen underbart, ut och njut i solen [kommentar till någon i chatten]
Eh, Vanessas hand ska vi åka och röntga imorgon. Då ska vi också räkna med att ett besök tar minst två timmar. Hon ska göra en magnetröntgen på handen imorgon, på Södersjukhuset. Eehhh... då håller vi tummarna att hon får ehh... bra nyheter, så snälla håll tummarna för Vanessa, för hon e så trött på det här gipset nu. Hon gillar inte det.
Jag ehhh... sitter i en ehh... ehh... korridor, och väntar på att få komma in på mitt besök [kommentar till någon som skrev i chatten]

En Anna Books Värld... Nej, det är bara Annas Universum... Annas universe... *hehehehehehe* Jaa... Nej... Ni får hålla tillgodo med Wahlgrens Värld. Det blir så bra, så.
Hyséns tycker jag är för jävla roligt också. Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig åt honom. Han är ju så jävla rolig. Han är störtskön, Hysén asså. Jag gillar honom.
Citera
2025-04-16, 18:38
Citat:

Undrar om det är 2 eller 3 rum, hon pratar ju om masterbedroom så det borde finnas 2 sovrum plus vardagsrummet. En tvåa kostar 455 000 € så Annas (och Robertos lär ju kosta ännu mer. Nu såg vardagsrummet väldigt litet ut och köket liknar mest en kokvrå. Men det gör inget, dom har ju kvarterskrog och kommer ändå bara att ligga och titta på TV.
Det ser inte ut att vara direkt mer plats för heeeela familjen runt matbordet, utfällt, än det var när hon grät i Arga Snickaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in