Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Anna har börjat härma My. Kaffemugg i handen, ute i solen och temperatur angiven. Även klockslag.
"Tre goda ting.....☀️❄️🧋"
Anna har badat också. "Relaxing time"
Hoppas hon tog på sig rena kläder. 🤭
https://cdn.bestsave.app/?aHR0cHM6Ly...NpZD1kOGQwMmI=
"
04 December 2024 10:13:52
❄️❄️❄️☀️ Ute är det vitt snötäcke & solen skiner, jag kopplar av i ett varmt skönt bad med tända ljus & underbar musik🥰 Måste grunda med god energi & egentid ❤️ Hur laddar du dina batterier 🔋 för att orka?"
Hur jag gör för att orka? Ja, jag kliver upp vid 09 och äter en rejäl frukost. Ägg, kaviar, bröd och kaffe. Därefter läser jag om mig själv på nätet. Mest här. Det gör mig så upprörd att jag måste gå ner i tvättstugan och tvätta mina lakan för tredje gången denna vecka. Sedan städar jag barnens rum. Inte för att de bor här längre, men utifall. Så det inte blir dammigt. Nu är det dags för lunch. Jag steker kyckling i smör och kryddor, festar till med lite pommes. Och så sallad såklart. Efter det tar jag en tupplur. Nu måste jag diska. Men först ska jag skriva lite på mitt Insta och lägga ut matbilderna till mina fans. Svarar på lite mail om vilken ögonskugga jag använder. Sedan sorterar jag mina kryddburkar. Den här veckan i bokstavsordning. Det blev opraktiskt att sortera efter färg. Eftermiddagen går åt till att ringa presumtiva uppdragsgivare. Det är viktigt att hålla sig akutell i min bransch. Jag påminner gärna om mina stora hits och skickar gärna ett signerat foto till de som vill ha.
Nu är snart Roberta hemma. Han ska få en rejäl måltid, men jag vill inte skräpa ner i köket eller betala i onödan så vi tar bilen till pizzerian i Sigtuna. Än så länge får vi rabatt. Jag dricker ju inte alkohol normalt så Roberta får köra så jag kan ta ett par drinkar ändå. Finns inget finare än att bli lite smålullig med sin dotter. Efter två drinkar brukar jag spå restaurangchefens mamma. Hon blir så glad. Det är tredje gången den här veckan som korten säger att hon snart ska få en stor summa pengar. Det måste betyda något. Sedan är det hem till huset och krypa ner i nybäddad säng. Hur orkar du med din dag?