2025-02-19, 14:17
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"19 February 2025 10:33:09

🎤🔥 LIVE in Stockholm Feb.18 - 2025 with the BEST EVER @teddyswims I could write so much about your voice, the melodies, the LYRICS 🙏🏼❤️❤️❤️ but I will keep it short for once 🤭 THANK YOU for being you! What a show ~ love everything about you ~ the honesty, the pain, the love, the emotions, omg words are not enough. Your music keeps me going, it gives me hope, joy, energy,comfort and it fills me with that warm feeling of love ❤️ I just LOVE YOU Teddy! And the opening act was truly amazing as well 🔥 I CANT WAIT for your FULL Album @cianducrot wow, your songs are incredible 👏🏽🥰❤️ Truly a night to remember - THANK YOU my beautiful daughter @feliciabook for this gift you gave me. We will always have this day & night together in our memory & hearts. I love you so much // Mom ❤️🥰❤️
"

Anna har varit på konsert med favvobarnet.

#cant #love_the_hole_of_you
Kul att det äntligen blev av!
Hoppas allt detta beröm når Teddy Swims själv
För det är väl inte menat bara för hennes följare?
Citera
2025-02-19, 15:10
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag vet inte vad som hade varit roligast? Att de fått lajva svenska Kardashians och få följa med Mamma Mu och Flisan när de shoppar loss på Dollar Store, eller en mer Big Brotherliknande historia där kameror finns i alla rum. Anna är ute och går i tre minuter men det måste ha blivit fel på klockan för enligt hennes telefon ska hon ha gått i 40 minuter. Och så lite tårar på det.

Jag tycker nästan verkligheten är roligare - hur man riktigt ser att det PYSER ur öronen på Anna Book över hela grejen. Vad som kunde varit, och hur svårt det är att tvätta bort bitterheten över det.

Att hon kunde varit Pernilla Wahlgren, men istället är hon Anna Book.
Hennes äldsta dotter hade kunnat vara Bianca, istället är hon en åldringstjuv.
Hennes son hade kunnat vara Benjamin, istället är han en våldtäktsman.

Osv. osv.

Att Anna genom "Wahlgrens värld" fick ett så oerhört kvitto på att hon och hennes familj är, och kommer fortsatt vara, white trash - den smällen måste som sagt vara svår att repa sig ifrån.

Och den tragiska verkligheten tilltalar mig mer än den kittlande fantasin.
Citera
2025-02-19, 17:50
Medlem
annatoledanobook LIVE i Stockholm Feb.18 - 2025 med de BÄSTA EVER @teddyswims Jag skulle kunna skriva så mycket om din röst, melodierna, LYRIKEN A men jag kommer att hålla det kort för en gångs skull TACK för att du är du! Vilken show ~ älskar allt med dig~ ärligheten, smärtan, kärleken, känslorna, omg ord räcker inte. Din musik håller mig igång, den ger mig hopp, glädje, energi, tröst och den fyller mig med den där varma känslan av kärlek jag bara ÄLSKAR DIG Teddy!

Och öppningsakten var verkligen fantastisk också. I CANT WAIT på ditt HELA album @cianducrot wow, dina låtar är otroliga Verkligen en natt att minnas

- TACK min vackra dotter @feliciabook för den här gåvan du gav mig. Vi kommer alltid att ha denna dag & natt tillsammans i vårt minne & hjärtan. Jag älskar dig så mycket // Mamma för 6 timmar sedan

Tur att hon har sin vackra dotter F!
Åldrings tjuven! Narkoman osv.!

Vanessa och Antonio är inte värda ett ,💩💩💩 skit!

Robertos barn är andra klassens ungar!

Fan , Halmplytet sätt ner foten NU!
Citera
2025-02-19, 20:53
Medlem
Vaj is schi tänking hör dåter in änglish får dis najt???

Alltså larvigare än så blir det inte
Citera
2025-02-20, 06:47
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kul att det äntligen blev av!
Hoppas allt detta beröm når Teddy Swims själv
För det är väl inte menat bara för hennes följare?

Nä, jag tror absolut inte Anna helt plötsligt skriver på engelska bara för att senare kunna lägga upp ett inlägg där artisten svarar henne. Absolut inte.
Citera
2025-02-20, 07:06
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Så Antonio åker in och ut på psyket och Anna vänder sig till en blåst vloggare för att få hjälp. Varför i hela världen vill hon lägga ved på brasan och riva upp det här, istället för att söka seriös hjälp för sin son?! Det övergår mitt förstånd. Det är vidrigt på riktigt!

https://www.youtube.com/watch?v=XMtju0VkL_k

Att den är "Anjo" påstår att advokater är rädda för att ta i fallet för den uppmärksamhet det gett går inte ihop alls. Innan han kom in i bilden med den här "dokumentären" var det begravt och glömt sedan länge. Att de inte vill ställa upp handlar enbart om att det inte finns något att ta på.

Det här är så sorgligt och uselt att man blir mörkrädd.

Om man bortser från just det här fallet, så är det uppenbart att Antonio har massor av problem med sig själv. Att som Anna inbillar sig att allt kan skyllas på just den här domen/händelsen som hon anser vara felaktig och grunden till allt ont Antonio (och hon) fått utstå, handlar enbart om att ansvarsbefria både sonen och sig själv.

Var finns Roberto i allt det här? Vekare ursäkt till man, far och förebild har jag sällan skådat!

Frågar igen: Vad i hela h-vete tror de att detta ska leda till för något gott?
Ja, jag förstår då inte vad Antonio, Anna och övriga inblandade tror sig vilja åstadkomma med den där videon.

När jag såg den där "The Godfather"-inspirerade bilden så trodde jag att det var ett skämt!

Det enda resultat detta kommer att ge är att Antonio hängs ut ytterligare och hela familjen skandaliseras på nytt. Bara att påstå att han blivit felaktigt dömd är ju löjeväckande.
Citera
2025-02-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Ja, jag förstår då inte vad Antonio, Anna och övriga inblandade tror sig vilja åstadkomma med den där videon.

När jag såg den där "The Godfather"-inspirerade bilden så trodde jag att det var ett skämt!

Det enda resultat detta kommer att ge är att Antonio hängs ut ytterligare och hela familjen skandaliseras på nytt. Bara att påstå att han blivit felaktigt dömd är ju löjeväckande.

Anjo har ju under två år inte ens förstått domen, så du kan ju tänka dig hur resten av dokumentären är om det med domen är hans trumfkort. Den advokat/jurist han har med är inte brottmålsadvokat utan någon slags kommunjurist. Så varför hon ska uttala sig förstår man inte, eller det var väl den enda som han fick tag på. Det är en mamma till en av hans följare.

Att döpa dokumentären till "När rättvisan blir orättvis" är ju ett hån mot den då 13-åriga tjejen som blev våldtagen. Det finns ju inget som talar för att det var en orättvis dom. Bara Anjo som har en kass kvinnosyn.

Anjo firade jul med Anna Books familj och de är vänner. Redan innan Anjo fick förfrågan av Anna så var Anna och Anjos fru Lisen vänner. Så ... ja det hela verkar vara riktigt grötigt.
Citera
2025-02-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Anjo har ju under två år inte ens förstått domen, så du kan ju tänka dig hur resten av dokumentären är om det med domen är hans trumfkort. Den advokat/jurist han har med är inte brottmålsadvokat utan någon slags kommunjurist. Så varför hon ska uttala sig förstår man inte, eller det var väl den enda som han fick tag på. Det är en mamma till en av hans följare.

Att döpa dokumentären till "När rättvisan blir orättvis" är ju ett hån mot den då 13-åriga tjejen som blev våldtagen. Det finns ju inget som talar för att det var en orättvis dom. Bara Anjo som har en kass kvinnosyn.

Anjo firade jul med Anna Books familj och de är vänner. Redan innan Anjo fick förfrågan av Anna så var Anna och Anjos fru Lisen vänner. Så ... ja det hela verkar vara riktigt grötigt.
Såg idag ett klipp om att den utsatta flickans namn nämns i dokumentären och detta motiveras med att det stod med i förundersökningen. Som om det gör det rätt och gör henne mindre utsatt.
Citera
2025-02-20, 20:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Såg idag ett klipp om att den utsatta flickans namn nämns i dokumentären och detta motiveras med att det stod med i förundersökningen. Som om det gör det rätt och gör henne mindre utsatt.

Herregud...Anna är verkligen en bajskorv. Antar att hon känner sig väldigt nöjd nu, när hon ÄNTLIGEN lyckas få in en redig smocka på det minderåriga barnet som Antonio Book-Toledano tilltvingade sig oralsex ifrån.
Anna Book...hoppas att karma biter dig redigt i arschlet. För det är du värd. (Stämmer det att Felicia låg med Pajasen My Martens Jonas när hon skulle vara husvakt?)
Citera
2025-02-20, 21:51
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
(Stämmer det att Felicia låg med Pajasen My Martens Jonas när hon skulle vara husvakt?)
Det är en trådsanning men vänskapen försvann vid den tidpunkten som Felicia hade hälsat på Jonas utan att varken Anna eller My var med. Så det kan stämma.
Citera
2025-02-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det är en trådsanning men vänskapen försvann vid den tidpunkten som Felicia hade hälsat på Jonas utan att varken Anna eller My var med. Så det kan stämma.
Vad som hände mellan Anna och My, den kunskapen är lite av Mt Everest bland oss Bookomaner.

Jag har lite för mig att de umgicks ett kort tag efter F sov över ändå? Men jag kan minnas fel. Det var väl ganska nära i tid när My flyttade sitt gym två gånger på samma dag? (Med My menar jag Jobas, Anna och co)
Citera
2025-02-20, 23:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vi utgår naturligtvis från att snoppviftaren och hans lekkamrat konsulterat juridisk expertis i frågan så de inte åker på en förarglig stämning som grädde på moset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in