Citat:
Ingen orsak! Ok som vanligt där då 😅
Det stod nytt poddinlägg. Kommer snart. Både Jocke och jonna la ut det men tyvärr inte som inlägg 😒 Det är inte jättelängesen utan max 2 veckor sen men då tror jag att jag verkligen tar i. Kan vara. Kan vara en vecka sen också? Ja jag minns tyvärr inte 😉 men jag vet jag kollade här samma dag flera gånger och samma dagen efter men ingen nämnde det.
Tack snälla för att du tog dig tid att skriva till mig 🥰
Det stod nytt poddinlägg. Kommer snart. Både Jocke och jonna la ut det men tyvärr inte som inlägg 😒 Det är inte jättelängesen utan max 2 veckor sen men då tror jag att jag verkligen tar i. Kan vara. Kan vara en vecka sen också? Ja jag minns tyvärr inte 😉 men jag vet jag kollade här samma dag flera gånger och samma dagen efter men ingen nämnde det.
Tack snälla för att du tog dig tid att skriva till mig 🥰

Citat:
Verkligen. Och det är faktiskt synd om henne att hon aldrig kan hantera relationer (vänskaper såväl som affärsmässiga) med någon återhållsamhet. De flesta ryggar nog tillbaka direkt. Men de som till en början är ok, eller inte vågar sätta gränser, kommer för eller senare skrämmas bort. Och då blir det extra illa för Anna.Gemensam nämnare för det mesta i Annas liv är gränslöshet. Det är aldrig nåt normalt mellanläge på nånting utan det är superlativ och ytterligheter antingen uttalat eller illa dolt bakom en falsk blygsamhet.
Detta med gullhjärtat följer mönstret. Det är inget konstigt att bry sig mycket om en väns barnbarn och att ha nån form av relation till denne, men Anna kan såklart inte stanna vid en normal relation utan det är superlativ på superlativ, daglig omfattande kontakt och det mest fantastiska i hela världen. Och det måste såklart delas med hela världen via Internet med.
Detta med gullhjärtat följer mönstret. Det är inget konstigt att bry sig mycket om en väns barnbarn och att ha nån form av relation till denne, men Anna kan såklart inte stanna vid en normal relation utan det är superlativ på superlativ, daglig omfattande kontakt och det mest fantastiska i hela världen. Och det måste såklart delas med hela världen via Internet med.
Så det är synd. Det är också synd att hon i en sådan hög ålder fortfarande inte funderat över sin gränslöshet. Det är fortfarande bara alla andras fel.