2014-06-14, 18:47
Medlem
fundera vad det är för fel på er själva eftersom ni verkar följa Anna Books liv och leverne i detalj

Stalkarens särdrag uppstår tidigt

Egen värld Ensamma människor, som inte förstår andra och som inte kan läsa av sociala signaler. Som kompensation för sin ensamhet utvecklar de en kvasirelation till någon de sedan förföljer. Så kan man i korthet beskriva en stalker. Nio av tio slutar om polis eller säkerhetschef tar kontakt med förföljaren. Men för den återstående tiondelen blir förföljandet ett beroendetillstånd
Citera
2014-06-14, 18:58
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strv41
fundera vad det är för fel på er själva eftersom ni verkar följa Anna Books liv och leverne i detalj

Egen värld Ensamma människor, som inte förstår andra och som inte kan läsa av sociala signaler. Som kompensation för sin ensamhet utvecklar de en kvasirelation till någon de sedan förföljer. Så kan man i korthet beskriva en stalker. Nio av tio slutar om polis eller säkerhetschef tar kontakt med förföljaren. Men för den återstående tiondelen blir förföljandet ett beroendetillstånd

Jag tror min herre har missförstått saken. En stalker förföljer sitt offer, vilket denne inte alls önskar. Tunnan däremot gör precis vad som helst för att få uppmärksamhet och rubriker och hennes allmänt falska beteende och brist på talang gör att folk har lätt för att kommentera hennes upptåg. Ingen stalkar Tunnan, det kan du vara helt säker på för då hade du läst om det i Aftonhoran för länge sedan. Att fälla elaka (och ofta befogade) kommentarer kring en offentlig persons utspel är inte stalkning...
Citera
2014-06-14, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strv41

Ursäkta, men hur hamnade du själv på den här sidan? Är du säkerhetschef eller kanske polis? Blivit beroende? Ensam?
Senast redigerad av gurkelurkan 2014-06-14 kl. 19:30.
Citera
2014-06-14, 23:09
Medlem
Min brors kusins avatar
Det är väl snarare Tunnan själv som stalkar hela svenska folket. Man kan aldrig vara säker, när som helst dyker hon bara upp, i tv, i kvälls eller veckopressen.
Citera
2014-06-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Det är väl snarare Tunnan själv som stalkar hela svenska folket. Man kan aldrig vara säker, när som helst dyker hon bara upp, i tv, i kvälls eller veckopressen.
Så känner jag också. Man blir nervös när hennes jätteögon stirrade i kön till kassan från tidningstället. Vad vill hon? Att vi ska tycka att hon är en framgångsrik sångerska och bagare?
Citera
2014-06-15, 02:55
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Så känner jag också. Man blir nervös när hennes jätteögon stirrade i kön till kassan från tidningstället. Vad vill hon? Att vi ska tycka att hon är en framgångsrik sångerska och bagare?

Titta bort och håll i plånboken där du har dina kort! Låt dig inte luras av hennes ögon.
Citera
2014-06-15, 03:56
Medlem
GalenNorriss avatar
Jag har inte själv läst detta utan bara fått det återberättat för mig så ngn annan kanske har hela artikeln och kan fylla på o ev rätta mig... Vill minnas att det skulle ha stått i ngn av kvällstidningarna men jag kan inte hitta artikeln online.

Tydligen ska AB blivit förbannad/frustrerad då vinnaren korades då hon tyckte att det fuskats i programmet. Recepten på det dom skulle baka skickades till produktionen innan inspelningarna började o "Tunnan" följde dessa till punkt o pricka medan bla Ewa Fröling freestylade lite med kryddor o annan smaksättning. Det tycker Tunnan är att fuska. Men hon säger sig inte vara bitter över detta utan hon har fått så många klappar på axeln o beröm att hon nu drömmer om att öppna ett eget fik...!?
Citera
2014-06-15, 07:40
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Du tänker inte på Camilla Läckberg?
Citera
2014-06-15, 08:28
Medlem
Blåbärskungens avatar
Det är väl 28år sen hon faktiskt gjorde nånting nu?
Citera
2014-06-15, 09:12
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Det är väl 28år sen hon faktiskt gjorde nånting nu?

Du tänker på ABC, eller hur? Ja, det var 28 år sedan. Tyvärr gör hon saker precis hela tiden och vad det än är hon gör hamnar det i Aftonhoran eller skräp-tv. Problemet är INTE att hon inte gjort något i 28 år utan att det varit stolligheter.
Citera
2014-06-15, 12:32
Bannlyst
OT: På lördaskvällarna har det gått landsortsrevyer på TV. Igår var det Falkenberg och förra veckan var det väl Östersund. Lite småtrevliga program. Min undran är varför inte dessa personer som deltar i landsortsteatrar kan delta i TV-grogrammen isf Anna Book o Linda Rosing. Tror det skulle fräscha upp dessa program....Slut på OT !
Citera
2014-06-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenNorris
Jag har inte själv läst detta utan bara fått det återberättat för mig så ngn annan kanske har hela artikeln och kan fylla på o ev rätta mig... Vill minnas att det skulle ha stått i ngn av kvällstidningarna men jag kan inte hitta artikeln online.

Tydligen ska AB blivit förbannad/frustrerad då vinnaren korades då hon tyckte att det fuskats i programmet. Recepten på det dom skulle baka skickades till produktionen innan inspelningarna började o "Tunnan" följde dessa till punkt o pricka medan bla Ewa Fröling freestylade lite med kryddor o annan smaksättning. Det tycker Tunnan är att fuska. Men hon säger sig inte vara bitter över detta utan hon har fått så många klappar på axeln o beröm att hon nu drömmer om att öppna ett eget fik...!?

Hahahaha skulle inte förvåna mig om det här är sant. Hon är tamejfan helt otrolig, det är ju ett LEKprogram för fan. Och inte bitter?! Nej nej absolut inte. När ska Annas gulligullbubbla spricka helt så alla fattar vilken missunnsam människa hon är, börjar bli dags nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in