2024-05-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Alla förstår ju att det rör sig om betald reklam
Jag tror tyvärr hon kommer komma undan med det.
Om hon betalar 100000 istället för 200000 - hur ska man kunna bevisa det?

Att hon inte drar sig för att framstå som en lögnaktig myglande parasit, för att komma billigare undan, är lite konstigt.
Men så har hon ju alltid gjort.

Positivt ändå att hon är lite sparsam med Robbans pengar
Alla dementier jag har sett från henne hittills om det är samarbete eller ej, säger hon att hon "inte får dem GRATIS", eller att hon "betalar som alla andra". Hon har inte rätt ut sagt att hon inte ens får dem till rabatt mot att hon gör reklam. Så, rabatt mot reklam är min gissning

Sättet som hon skriver om företaget på ett helt onaturligt sätt i inläggen gång på gång är ju också ett tecken på det.

Jag hoppas ändå det blir bra för henne.
Citera
2024-05-17, 18:27
Medlem
Skatteverket ska ha sitt.
Nu är det dax att ta upp lädret Roberta!

https://postimg.cc/gallery/MSsWGty

Ingen reklam inget samarbete!
Citera
2024-05-17, 18:42
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Alla dementier jag har sett från henne hittills om det är samarbete eller ej, säger hon att hon "inte får dem GRATIS", eller att hon "betalar som alla andra". Hon har inte rätt ut sagt att hon inte ens får dem till rabatt mot att hon gör reklam. Så, rabatt mot reklam är min gissning

Sättet som hon skriver om företaget på ett helt onaturligt sätt i inläggen gång på gång är ju också ett tecken på det.

Jag hoppas ändå det blir bra för henne.
Jag håller med

För underhållet av tänderna tror jag Anna tänkt till
En vecka i Istanbul per år får Roberto hosta upp med.

Side verkade ju trevligt. Lite sol och bad.
Men där verkade Robbie trivas lite väl bra med killarna runt poolen 😬
Citera
2024-05-17, 19:17
Men.

Jag är lite förvånad men ändå inte..det är ju Bookskan vi pratar om...hade inte hon blivit frälst? Börjat gå aktivt i kyrkan ?
Citera
2024-05-17, 19:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men.

Jag är lite förvånad men ändå inte..det är ju Bookskan vi pratar om...hade inte hon blivit frälst? Börjat gå aktivt i kyrkan ?
Booken har fler liv än vi kunnat ana.
Hon borde ha varit slut som en artist för flera decennier sedan, men kommer alltid tillbaka med nya tandfasader.
Senast redigerad av Rimbert 2024-05-17 kl. 19:58.
Citera
2024-05-18, 09:12
Medlem
TPLs avatar
🤩 Vilket ras! Med allt detta trasiga måste det ha luktat död från Anna. När hon nästan var klar med hästtänderna fick hon en fråga om hur mycket det kostade. Anna sa en summa (per tand) och att frågeställaren kunde "do the maths" för Anna hade 32 tänder (inklusive visdomständena) som skulle få fucking vita kronor sa hon. 😂😂😂😂

Nu visar hon upp röntgenbild på ruinerna. Hon har på den totalt 19 tänder. En 5-åring har 20!
Gissar att precis allt ryker nu.

https://postimg.cc/zVPqsXTg
Citera
2024-05-18, 09:17
Medlem
johnjozefssons avatar
Hur kan fettot ha tappat all vikt i Biggest Loser och sen gått upp allt igen? Pinsamt
Citera
2024-05-18, 09:26
Medlem
TPLs avatar
Annas egna ord från inlägg på Tiktok:

”Detta är INTE ett branded content! Men det kommer uppfattas som reklam för att jag väljer att vara öppen med min tandresa som tusentals människor hånat mig för. Ni som vill förstöra pga. jag vet inte vad? Er skickar jag kärlek till, hoppas ni väljer positivitet istället, testa ni kommer må bättre och JAG KOMMER ÄNDÅ fixa mina tänder. TACK för att ni har så höga tankar om mig ☺️ Självklart så är estetiken viktig, men i mitt fall inte prio 1. Jag måste låta riktiga professionella tandläkare rätta till alla fel som uppstod efter första gången jag gjorde mina tänder …”

Om det INTE handlar om betalt samarbete hade hon kunnat hålla sig till att bara berätta om hur behandlingen går, utan att blanda in var hon gör allt detta. Allt skriker reklam.
Det kommer att bli annat ljud i skällan när dom nya köpetänderna börjar krångla.
Citera
2024-05-18, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjozefsson
Hur kan fettot ha tappat all vikt i Biggest Loser och sen gått upp allt igen? Pinsamt
För att sättet hon gick ner på var ett kortsiktigt sätt med enda fokus att vinna tävlingen, inte nåt som kan upprätthållas.
Citera
2024-05-18, 10:07
Medlem
TPLs avatar
🙈

"MIN TANDRESA ÄR I FULL GÅNG 🦷🇹🇷 SÅ MYCKET KÄNSLOR! REDAN NU KÄNNER JAG ATT DET HÄR VAR RÄTT VAL 🙏 VILKA TANDLÄKARE = PROFFS & SÅ SNÄLLA - ABSOLUT INGEN SKAMNING HÄR INTE, BARA STÖTTNING OCH UPPMUNTRAN ❤️❤️❤️ JAG HAR GODKÄNT ATT FIGURERA PÅ DERAS PLATTFORMAR DÅ MITT FALL INTE ENBART ÄR SKÖNHET! JAG ÄR EN KUND SOM VILKEN SOM HELST OAVSETT AV VAD VISSA AV ER TROR. DET KAN JAG INTE ANSVARA FÖR ❤️ OAVSETT FÅR NI GÄRNA SE DETTA SOM HJÄRTEREKLAM ❤️ "

Lilla Anna, du förstår inte att dom smörar för pengarnas skull. Katching. 💶
Anna vet ju inget om deras utbildningar.
Hon öste lika mycket, om inte mer, beröm när Jelena var klar med första uppsättningen köpetänder. Anna kommer bli missnöjd även den här gången. Vänta bara.

Man får vad man betalar för. Hästtänderna betalades med tonfisk och bajs och nu ser vi resultatet. 👏
Senast redigerad av TPL 2024-05-18 kl. 10:50.
Citera
2024-05-18, 11:07
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
🤩 Vilket ras! Med allt detta trasiga måste det ha luktat död från Anna. När hon nästan var klar med hästtänderna fick hon en fråga om hur mycket det kostade. Anna sa en summa (per tand) och att frågeställaren kunde "do the maths" för Anna hade 32 tänder (inklusive visdomständena) som skulle få fucking vita kronor sa hon. 😂😂😂😂

Nu visar hon upp röntgenbild på ruinerna. Hon har på den totalt 19 tänder. En 5-åring har 20!
Gissar att precis allt ryker nu.

https://postimg.cc/zVPqsXTg
Hon måste ha slarvat med kosten och tandborstning sen hon föddes. Och att, som Anna Book verkar ha gjort, tappat eller dragit ut mellan 9-13 stycken sen tonåren tyder på att hon slarvat rejält.

Är hon uppfödd på Coca-Cola och smågodis?
Man kan ju tro att hon var en del av Vipeholmsexperinentet:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vipeholmsexperimenten
Citera
2024-05-18, 11:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon måste ha slarvat med kosten och tandborstning sen hon föddes. Och att, som Anna Book verkar ha gjort, tappat eller dragit ut mellan 9-13 stycken sen tonåren tyder på att hon slarvat rejält.

Är hon uppfödd på Coca-Cola och smågodis?
Man kan ju tro att hon var en del av Vipeholmsexperinentet:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vipeholmsexperimenten
Coca-Cola har hon druckit massor av, det har hon själv berättat. Säkert var det lite si och så med kost och munhygien innan hon blev vuxen. Godis har hon nog aldrig tackat nej till.
Hon hade till och med med sig godis i handväskan till den då i princip vuxna dottern som varit duktig hos doktorn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in