2023-07-11, 22:35
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Bild från story, känner in framtiden säger hon, vill hon att man ska tro hon har teater på gång?

https://i.postimg.cc/xCvG6F6J/IMG-5819.jpg

Orkade inte klicka men att hon ska göra teater är uteslutet. Det är hårt jävla jobb med föreställningar var och varannan dag. Hon klarar knappt att gå till postlådan varje dag, att stå på en scen några timmar finns ju inte på kartan.
Citera
2023-07-11, 22:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag kan inte se vad det står, det blir suddigt.
Matteusevangeliet 12:34

Huggormsyngel! Hur skulle ni som är onda kunna säga något gott? Vad hjärtat är fullt av, det talar munnen.

Edit: Jag hängde inte med
Senast redigerad av osnuten 2023-07-11 kl. 22:41.
Citera
2023-07-11, 22:45
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Det där har förvisso inget med professionell journalistik att göra men det är nog en ganska säker gissning att A inte direkt är glad för artikeln.

Visserligen är det en one-man-show men jag såg inga fel i artikeln. Mestadels sådant som skulle vara tagit härifrån men jag fann det intressant att Roberto skulle ha tappat stinget. Visst kan han tagit saker från luften och ingen skulle kunna veta men varför just en sådan sak.

För ska vi vara ärliga så har nog han tentaklerna i b-kändis-världen längre in än dom flesta i tråden. Och om han väljer att skriva tror jag det finns något där. Det har ju skvallrats här om att han har vandrande ögon, kanske är det nu en riktig fnurra på gång.

Om inte annat blir det när tooken läser här och blir galen. En självuppfyllande profetia.
Citera
2023-07-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har börjat följa Sos church Stockholm på Instagram, det kanske är dem hon träffat idag?
Men Knutby pastorn, Helge, är väl utsläppt nu? Så Anna Book kanske hoppas på att bli Upptäckt?! Av någon frikyrkopastor? Runar kanske, om Helge försvunnit i skymundan?För Anna Book har säkert funderat, grubblat hårförlängningen grå, att "Varför går det så mycket bättre för Carola?". Och kommit på att det måste bero på det tidigare samvarot med Ulf Ekman och Livets Ord! Så nu vill Anna B. också testa kyrkans väg...
Citera
2023-07-11, 22:56
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Jag kan inte se vad det står, det blir suddigt.

Även om du trycker på bilden?
Citera
2023-07-12, 08:53
Medlem
EndastJag01s avatar
Ok, SOS Church är en del av pingströrelsen.
"Församlingen sträcker sig mot att leva som de första församlingarna i Apostlagärningarna gjorde och därför är evangelisation en stor del av arbetet. De har fått se människor bli helade och befriade mitt på Stockholms gator."
"SOS Church satsar på lärjunga*träning och utrustar sina medlemmar till att själva kunna döpa människor som blivit frälsta. De ser sig som en internationell församling, där gudstjänsterna hålls på engelska med svensk översättning."
Jag tror inte det är något för Anna att engagera sig i, förutom en gemenskap då som Anna nog saknar. Och ett sammanhang där alla säger att man är viktig. Ja, kanske får vi se Anna evangelisera på Stockholms gator.
Citera
2023-07-12, 08:55
Medlem
moralhoras avatar
Med tanke på att Flisan också lade upp ett inlägg så tror jag hela denna plötsliga frikyrklighet är ett försök att få Flisan att slippa fängelse snarare än genuint engagemang.
Citera
2023-07-12, 09:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Huggormsyngel! Hur skulle ni som är onda kunna säga något gott? Vad hjärtat är fullt av, det talar munnen.
Jaha, som till exempel Annas "Motherfuckers, I'm preaching my bible..." eller "Jag får i alla fall kn*lla, det får inte ni era jävla bitterfittor!".

#huggormsyngel #annaärödmjuk #tjuvpack
Citera
2023-07-12, 09:37
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon mindes även en tidigare arbetsplats. Vilken var det? Har hon jobbat på Gröna Lund?

Genom att infoga bilden på "sin gamla arbbetsplats" Tyrol, där hon medverkat i en krogshow för 25 år sedan och skriver att "hon känner in framtiden", vill hon kanske uppmärksamma alla nöjesarrangörer på sin mångsidighet - att hon kan mer än bara mima till ABC och Samba sombero.
Citera
2023-07-12, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Även om du trycker på bilden?
Japp
Citera
2023-07-12, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Edit: Jag hängde inte med
Åh. Är det den typ av citat hon ska ösa på med nu ett tag.

Ny snyftbild från sjukhuskorridor på story. Klara, färdiga, spekulera!!
Citera
2023-07-12, 10:55
Medlem
Nu är hon på Bröstcentrum Karolinska…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här