[quote=Flor-Ida|84799799]Jag har tänkt på det här med Fångarna på fortet-debaclet. Jag kan tänka mig följande scenario:
Det genomförs ett oanmält drogtest för att minimera risken för olyckor. Took vägrar att ta något test, då hon vet att hon inte skulle passera.
I Tooks version blir det hela givetvis precis så som hon redan antytt. Dvs att hon minsann stod upp för sig själv (för första gången i historien

) och vägrade förnedra sig genom att drogtestas. Hon VALDE själv att istället åka hem.
Nu sitter hon och har ångest över att någon kommer att skriva om debaclet om att en deltagare vägrade test och därför fick lämna. Ju mer jag tänker på det, desto mer sannolikt tycker jag att det framstår. Vad tror ni andra om denna teori?
Att hon självmant skulle ha åkt hem för att hon ångrat sig eller annat trams som vissa skrivit här, kan vi stryka direkt. Det skrivs avtal inför dessa program, med dryga böter för den som inte fullföljer sitt åtagande. Dessutom skulle vår Took ALDRIG försitta en chans att få synas och HÖRAS i TV.[/QUOTE
Jag har också funderat på vad som hände

Och jag tror att Podd-brudarna kontaktade Tooket under färden ut till ön om att de skulle gå ut i etern om Annas lögner i nästa podd-avsnitt

Där och då förstår AnnaTook att nu är det färdigt. Nu är det slut. Nu har sista spiken spikats in

Och nu är det ” maten tystnar munnen”

#dusomläserhär#