2023-06-17, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ett livstecken på story

https://postimg.cc/v4btRwSc

Jaha..så nu ska vi tycka synd om henne pga ångest och depression?

Jag jobbar med det dagligen och ingen av de personer jag träffar skulle ta på sig offerkoftan och gråta ut och be om sympati, tvärtom så får jag ofta uppmärksamma dem på att de borde tillåta sig själva att må dåligt och vila i det, att lära sig möta ångesten. Det hon uppvisar är helt klart något hon behöver hjälp med, jag tvivlar inte på att hon känner ångest/panik men det är mycket pga situationer hon själv skapat och inte klarar av att rakryggad säga "skit, jag har gjort fel, jag har ljugit för att jag ville vinna något på det" utan istället lägger hon skuld på dr som avslöjat hennes lögner, flashback, arrangörer, managers och nu paddlare troligtvis....

Den depressionen kommer hon ta sig ur om hon börjar ta ansvar...
Citera
2023-06-18, 06:27
Medlem
Fungerar inte ilska och oförskämdheter drar TookAnna till med citat i flera inlägg på IG. OCH fungerar inte det! DÅ blir det gråt och offerkoftan på! Känns det igen? Oja! Förstår inte riktigt Kvinnan mår ju så bra och är ju så älskad av sin ” fantastiska ” familia! Det sprutar ut kärlek i det Tokiatiska hushållet och ändå har Tooket ångest och är deprimerad Vad är det då som är felet? Är det pga att Tooket blivit tagen med byxorna nere Har hon skitit i det blå skåpet Har hon blivit tagen med fingrarna i syltburken
Citera
2023-06-18, 14:41
Medlem
Sladdersnoks avatar
Även fast hon blev påkommen med händerna i kakburken så kommer hon aldrig aldrig aldrig inse att hon felar…………hon kan helt enkelt inte se det. De är alla dom andra, om de bara, om hon inte, varför bara jag…..vissa kommer aldrig till självinsikt.
Det kallas försvar
Citera
2023-06-18, 17:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag har tänkt på det här med Fångarna på fortet-debaclet. Jag kan tänka mig följande scenario:
Det genomförs ett oanmält drogtest för att minimera risken för olyckor. Took vägrar att ta något test, då hon vet att hon inte skulle passera.

I Tooks version blir det hela givetvis precis så som hon redan antytt. Dvs att hon minsann stod upp för sig själv (för första gången i historien ) och vägrade förnedra sig genom att drogtestas. Hon VALDE själv att istället åka hem.

Nu sitter hon och har ångest över att någon kommer att skriva om debaclet om att en deltagare vägrade test och därför fick lämna. Ju mer jag tänker på det, desto mer sannolikt tycker jag att det framstår. Vad tror ni andra om denna teori?

Att hon självmant skulle ha åkt hem för att hon ångrat sig eller annat trams som vissa skrivit här, kan vi stryka direkt. Det skrivs avtal inför dessa program, med dryga böter för den som inte fullföljer sitt åtagande. Dessutom skulle vår Took ALDRIG försitta en chans att få synas och HÖRAS i TV.
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-06-18 kl. 17:50.
Citera
2023-06-18, 18:06
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har tänkt på det här med Fångarna på fortet-debaclet. Jag kan tänka mig följande scenario:
Det genomförs ett oanmält drogtest för att minimera risken för olyckor. Took vägrar att ta något test, då hon vet att hon inte skulle passera.

I Tooks version blir det hela givetvis precis så som hon redan antytt. Dvs att hon minsann stod upp för sig själv (för första gången i historien ) och vägrade förnedra sig genom att drogtestas. Hon VALDE själv att istället åka hem.

Nu sitter hon och har ångest över att någon kommer att skriva om debaclet om att en deltagare vägrade test och därför fick lämna. Ju mer jag tänker på det, desto mer sannolikt tycker jag att det framstår. Vad tror ni andra om denna teori?

Att hon självmant skulle ha åkt hem för att hon ångrat sig eller annat trams som vissa skrivit här, kan vi stryka direkt. Det skrivs avtal inför dessa program, med dryga böter för den som inte fullföljer sitt åtagande. Dessutom skulle vår Took ALDRIG försitta en chans att få synas och HÖRAS i TV.

Ja, påverkad av antingen tabletter eller alldeles för mkt alkohol kan det vara...
Citera
2023-06-18, 21:37
Medlem
moralhoras avatar
Varför tror jag Anna håller tillbaka allt hon kan att inte bara göra en ny live där hon gråter ut om elaka podcastare?
Citera
2023-06-19, 06:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har jag lyssnat på podden. En bra beskrivning av Anna om vilken otrevlig. lögnare hon är. Bra att de bara höll sig till att prata om Anna och.inte prata om barnen. Vad obehaglig hon var när hon kallade tramsfrans för falukorv. Sedan podden kom ut har Anna tystnat helt på Instagram. Det måste ha ett samband , nu kan hon fortsätta sin tillvaro som hemmafru i Märsta och bara skriva på sitt privata konto. Hon har försökt hänga kvar i det förflutna med lögner. Nu vet alla sanningen om Anna.

Åh herregud vad spännande. Jag har inte varit inne i denna tråden och nu nås jag av nyheten att det kommit en podd som äntligen pratar om vad hon har gjort. Vad är det för podd? Tog de upp hur Anna hånade tjejen som berättade att hon blivit våldtagen av Antonio? Det är det värsta jag hört henne göra, men tyvärr lär hon ju aldrig be om ursäkt för det. Jag tror aldrig jag hört henne be om ursäkt för någonting. Minns hur otrevlig hon var mot vänliga följare i sina LIVES härom åren.
Citera
2023-06-19, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Åh herregud vad spännande. Jag har inte varit inne i denna tråden och nu nås jag av nyheten att det kommit en podd som äntligen pratar om vad hon har gjort. Vad är det för podd? Tog de upp hur Anna hånade tjejen som berättade att hon blivit våldtagen av Antonio? Det är det värsta jag hört henne göra, men tyvärr lär hon ju aldrig be om ursäkt för det. Jag tror aldrig jag hört henne be om ursäkt för någonting. Minns hur otrevlig hon var mot vänliga följare i sina LIVES härom åren.

Podden Oförskämt att anta, säsongsavslutningen i deras serie är bara om Booken. Väldigt bra avsnitt!

Önskar dom gjorde ett till avsnitt, känns som dom bara skrapade lite på ytan typ.
Väldigt professionella, dom hånade inte, var inte elaka osv utan la fram fakta skulle man väl kunna säga.
Senast redigerad av Blomman987 2023-06-19 kl. 08:18.
Citera
2023-06-19, 08:22
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Nja, de berör det i slutet, men endast via det Anna kallade personen i fråga; "Lilla Smuts".
De pratar inget om brottet eller Antonio.
Citera
2023-06-19, 08:27
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

(FB) Oförskämt att anta - en skvallerpodd deluxe!

Pratar dock endast om det som rapporterats i media, så inget Anna kan stämma någon för (kanske därför den akuta depressionen?).
Citera
2023-06-19, 09:41
Medlem
[quote=Flor-Ida|84799799]Jag har tänkt på det här med Fångarna på fortet-debaclet. Jag kan tänka mig följande scenario:

Att hon självmant skulle ha åkt hem för att hon ångrat sig eller annat trams som vissa skrivit här, kan vi stryka direkt. Det skrivs avtal inför dessa program, med dryga böter för den som inte fullföljer sitt åtagande. Dessutom skulle vår Took ALDRIG försitta en chans att få synas och HÖRAS i TV.[/QUOTE

Jag har också funderat på vad som hände Och jag tror att Podd-brudarna kontaktade Tooket under färden ut till ön om att de skulle gå ut i etern om Annas lögner i nästa podd-avsnitt Där och då förstår AnnaTook att nu är det färdigt. Nu är det slut. Nu har sista spiken spikats in Och nu är det ” maten tystnar munnen” #dusomläserhär#
Citera
2023-06-19, 11:36
[quote=Dansa0pausa|84804778]
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Att hon självmant skulle ha åkt hem för att hon ångrat sig eller annat trams som vissa skrivit här, kan vi stryka direkt. Det skrivs avtal inför dessa program, med dryga böter för den som inte fullföljer sitt åtagande. Dessutom skulle vår Took ALDRIG försitta en chans att få synas och HÖRAS i TV.[/QUOTE

Jag har också funderat på vad som hände Och jag tror att Podd-brudarna kontaktade Tooket under färden ut till ön om att de skulle gå ut i etern om Annas lögner i nästa podd-avsnitt Där och då förstår AnnaTook att nu är det färdigt. Nu är det slut. Nu har sista spiken spikats in Och nu är det ” maten tystnar munnen” #dusomläserhär#
Med tanke på hur otrevligt Tookan betedde sig när dom övade pilbåge, att hon benämnde sig som lagledare, så ÄR det mycket märkligt att hennes medverkan uteblev. Hon var fullkomligt vidrig i det lilla klipp som lades ut, kan tänka mig att hon blev bortplockad pga sin egna härskenhet. Droppen som fick tunnan att explodera.
Andra deltagare taggade varandra under flera dagar, vid frukostar osv, ingen tunna syntes mer...
Har vi sett henne i tv för sista gången nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in