Hon ser ju ut ungefär som på den här bilden och då vägde hon 130. Efter det har hon opererat bort många, många kilon. Bland annat "överskottshuden på mina undre överarmar"... 💪 Var nu dom sitter. https://postimg.cc/MM9mBD19
Jag tycker det känns som att den här bilden är filtrerad åt andra hållet dvs någon vill få hennes mage att se större ut.
För det kan ju inte vara en verklig bild….. 😳
Som sagt - kolla klippet på fuxdelux story så kan du bilda dig en egen uppfattning
Jag tycker det känns som att den här bilden är filtrerad åt andra hållet dvs någon vill få hennes mage att se större ut.
För det kan ju inte vara en verklig bild….. 😳
Så här såg hon ut sommaren 2021...😁
Hennes "kompis" tog bilderna. Hyggligt.
Nu har det väl gått mer än 24 h så att det är borta i story är ju inget konstigt. Men jag har absolut för mig att det låg ett vanligt inlägg med, i så fall kan man ju undra varför det är borta …
Nu har det väl gått mer än 24 h så att det är borta i story är ju inget konstigt. Men jag har absolut för mig att det låg ett vanligt inlägg med, i så fall kan man ju undra varför det är borta …
Videon kanske är skickad till Anna för bearbetning? När hon är färdig läggs en ny mer rättvisande version upp?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!