Citat:
Håller med fullständigt! Anna har verkligen siktet inställt på att bli näthatsambassadör.Skämskudden är framtaget
Tooket gör allt och då menar jag allt för att få igång en debatt om mobbing, kommentarer om kroppsstorlekar på sociala medier. Hon ser sig själv, i sin fantasivärld, som ambassadör, taleskvinna, radioprogramledare…Ja, hela Sveriges omtyckta kvinna
få debattera känsliga ämnen som ligger henne nära!!! Är det någon som nappar? Är det någon som hänger på?? Nej ingen utom hennes följare
Och vad gör hon, TookAnna? Jo, hon som är så lycklig och stolt över sig själv och kropp, publicerar avklädda bilder på sig själv som har några år på nacken!! Herregud! Stolt över sin kropp! Jo tjena
Vart är de dagsfärska bilderna TookAnna på hur DU verkligen ser ut???Varför är det bilder på din kropp med armarna uppsträckta mot vår Herre? Alla vet att kroppen ser smalare ut i denna pose! Tooket har nått förnedringsgränsen de luxe mina damer och herrar! Och det lustiga är, att fortfarande har ingen nappat i TookAnnas dröm att bli vår största ambassadör för mobbning på sociala media
Och vad är det kvinnan inte förstår
Väljer man att skriva och visa att man är stolt över foton som är fler år gamla får man som snart 53 år gammal kvinna stå ut med att folk har åsikter om hennes självbedrägeri.

Den lilla detaljen som saknas är ju att hon faktiskt borde vara näthatad.
Hur fixar hon det då?
I december gjorde hon sitt första försök. Då nöjde hon sig med påklädda bilder. Snack om att hon ju minsann aldrig använder filter!
Blev inget näthat. Media: Zzzzzzzz.

Februari: Kanske dags att försöka igen? Ok. Jag kör lite mer avklätt. Det borde ju funka!
Blev inget näthat. Media: Zzzzzzzz.

Försöker hon igen om två månader (april)?
Tänk på att hon är gränslös. Känsliga tittare kanske bör tänka till, innan dom klickar på hennes länkar då! 😬