2022-01-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Med sleepover..blir det dubbeltvätt av soffan imorgon tro?
Sleepover ett helt år.
Citera
2022-01-01, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna och My firar nyårsafton 2022?😂😂😂
https://i.postimg.cc/Y23wDXZz/35867-...890145-F72.jpg
Citera
2022-01-01, 11:07
Medlem
estrelladeoros avatar
Har en teori, hear me out, och säg vad ni tror själva...
Kan det möjligtvis vara så att hon bara spelar en karaktär när kamerorna är igång?
Eller är det nån här som vet om hon verkligen är sådär IRL?
Att hon eventuellt skulle spela en karaktär kan ju bottna sig i diverse andledningar... Låg självkänsla, exempelvis.
Tror också hon har lite problem att passa in i den svenska mallen, där de flesta är ganska försiktiga med vad de gör och säger...
Bara en teori, som sagt.
Citera
2022-01-01, 12:24
Medlem
Apropå memmo så var det någon som kommenterade på bloggbevakning att hen beställt en memmo av Anna men fått till svar att hon "inte hade tid"
Citera
2022-01-01, 12:27
Medlem
Citat:
https://i.postimg.cc/Y23wDXZz/35867-...890145-F72.jpg
Anna har alltid varit före sin tid.
Citera
2022-01-01, 13:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro
Kan det möjligtvis vara så att hon bara spelar en karaktär när kamerorna är igång?
Att hon eventuellt skulle spela en karaktär kan ju bottna sig i diverse andledningar... Låg självkänsla, exempelvis.
Tror också hon har lite problem att passa in i den svenska mallen, där de flesta är ganska försiktiga med vad de gör och säger...
Bara en teori, som sagt.

Eeh du kan ju fråga alla Annas fd affärskompanjoner och exvänner så kommer
de att skratta åt din teori.
Låg självkänsla har hon säkert, men framför allt dålig social kompetens.
Har man dålig social kompetens, så blir man ibland FÖR mycket för sin omgivning.
Anna är ju dessutom lättkränkt.
Citera
2022-01-01, 13:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro
Bara en teori, som sagt.
Nä, jag köper inte den teorin.
- För det första har hon ju hållit på så hela livet, vem orkar det?
- Sen kan vi ju titta på utfallet, har det lett till något vettigt, såsom uppdrag/jobb? -Nej
- Har det lett till ökat förakt mot henne? - Ja.

Hon har ju hittat på extremt mycket knepigheter och ljugit om i princip vad som helst under alla år. Hon är bara besatt av att synas och höras. Jag bara gissar att hon är känd av psykiatrin.
Citera
2022-01-01, 14:28
Medlem
Musslis avatar
Tänk att fira nyår med Anna.
De är alltså fyra personer, inte mer. Ändå håller två av dem konstant i telefonen och fotar och filmar HELA TIDEN! Jag hade blivit vansinnig om min fru hade hållit på så när man umgås med andra.
Citera
2022-01-01, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Tänk att fira nyår med Anna.
De är alltså fyra personer, inte mer. Ändå håller två av dem konstant i telefonen och fotar och filmar HELA TIDEN! Jag hade blivit vansinnig om min fru hade hållit på så när man umgås med andra.

Det här handlar väl om två rätt timida män och de har möjligen försökt få dem att släppa greppet om mobilen, men nog funnit att det nog är lugnast att låta dem hålla på med konstant dokumentering av de fascinerande händelser som de får vara med om.
Citera
2022-01-01, 15:26
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nä, jag köper inte den teorin.
- För det första har hon ju hållit på så hela livet, vem orkar det?
- Sen kan vi ju titta på utfallet, har det lett till något vettigt, såsom uppdrag/jobb? -Nej
- Har det lett till ökat förakt mot henne? - Ja.

Hon har ju hittat på extremt mycket knepigheter och ljugit om i princip vad som helst under alla år. Hon är bara besatt av att synas och höras. Jag bara gissar att hon är känd av psykiatrin.

Gissar ju bara nu jag med, men Annas typ brukar inte söka sig till psykiatrin frivilligt.
En så stor stjärna, legendarisk framgångsrik artist...varför skulle hon behöva gå till dårhuset för hjälp?

Hon är för fiiiin för att gå till psykiatrin.
Jag kan dock se hon uppsökt för att få tag på "godis" vid något tillfälle, inte omöjligt alls antar jag.
Men skulle jag gissa så ser hon sig som alldeles för fin och glamourös för att uppsöka sådan hjälp.
Men skulle hon gå dit så lär det bli en del diagnoser...utan tvekan. Det hade nog gjort henne gott om hon sökte för genuin hjälp med sina problem.
Citera
2022-01-01, 15:44
Medlem
De var bortbjudna, men givetvis måste det ändå dokumenteras vad fantastiska Anna hade med sig till värdarna och hur himla glaaaada de blev. Både i text och flera foton.
Citera
2022-01-01, 15:54
Medlem
Citat:
De var bortbjudna, men givetvis måste det ändå dokumenteras vad fantastiska Anna hade med sig till värdarna och hur himla glaaaada de blev. Både i text och flera foton.

Och sen "När JAG höjer volymen och börjar dansa"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in