2022-10-25, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag undrar om Anna är glad för Pernillas skull att hon får ta över Allsång på Skansen?

Exakt min tanke i morse....
Det är mycket Wahlgren överallt i media, och jag tror att Pernilla blir toppenbra i Allsång på Skansen.

Jag har i och för sig aldrig sett ett helt avsnitt nån gång, kommer nog heller inte göra det. Även om jag inte "gillar" Wahlgrenarna får man ge dem vred för deras framgång.
Citera
2022-10-25, 12:26
Medlem
Det sades ju här tidigare i år att Anna ska leda allsången ”enligt säkra källor”. Undrar varför hon hoppade av 😂😂😂.

(Ja jag vet att det inte fanns nån substans i påståendet)/
Citera
2022-10-25, 14:43
Medlem
Alla de här totalt meningslösa ”jag-går-inläggen” gör hon säkert för att hon tycker att hon är jättekul och tror att hon retar oss på fb.

Hon inser inte att de bara visar hur jä-la barnslig och sjuk i huvudet hon är. Intellekt som en snorunge.
Jisses
Citera
2022-10-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Alla de här totalt meningslösa ”jag-går-inläggen” gör hon säkert för att hon tycker att hon är jättekul och tror att hon retar oss på fb.

Hon inser inte att de bara visar hur jä-la barnslig och sjuk i huvudet hon är. Intellekt som en snorunge.
Jisses
Precis, det är totalt ointressant för alla andra om hon promenerar eller inte. Hon borde helt lägga av med sitt officiella konto och bara använda det privata. Hon har ingen sångröst och alla program hon varit med i de senaste åren är tramsprogram där hon är driftkucku Hon saknar helt självinsikt, andra som inte lyckats i karriären har lagt av för länge sedan och skaffat sig ett vanligt jobb.
Citera
2022-10-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

Jisses

Men här måste tilläggas. Hon är den ända självutnämnda ”artist” som både gjort GB OCH vart med i Biggest looser och lyckat gå upp allt igen. Varför dessa sjukt tråkiga jaggåriskogenvideo? Jooo det är BARA för hon har en chans att få synas i media igen då hon vart med i nya Herre på täppan på Discovery+. Nytaget foto på en bastant Book finns på Bathinas Philipson instagram. alltså hjälp! Här ska hinnas gå ner i vikt. Så det finns alltså en orsak och baktanke. Pinsamt!
Citera
2022-10-25, 18:51
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det sades ju här tidigare i år att Anna ska leda allsången ”enligt säkra källor”. Undrar varför hon hoppade av 😂😂😂.

Fick Anna erbjudandet om att leda allsången på Skansen och tackade nej varefter Pernilla blev erbjuden jobbet? Det känd ju väldigt troligt...
Citera
2022-10-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Fick Anna erbjudandet om att leda allsången på Skansen och tackade nej varefter Pernilla blev erbjuden jobbet? Det känd ju väldigt troligt...
Hihi nej det var ett troll som skrev det förstås
Citera
2022-10-25, 21:11
Medlem
MadameDuBarys avatar
Ni som följer Märstas skönsjungande näktergal - har ni sett om hon gratulerat PW till sommarjobbet - och kanske redan nu erbjudit sina tjänster?
Citera
2022-10-25, 21:50
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Absolut var hon med på listan möjliga programledare, men bara inse att just nu är Pernilla några pinnar högre upp på stegen då hon var synlig i sin dokusåpa under pandemin.
Citera
2022-10-26, 03:26
Medlem
När jag nämnde att min kompis och jag satt på ett fik, när " dass-luckan " ( hennes röv är groteskt bredare än axlarna ) dök upp. Cafe`et är mellan Östermalmstorg och Karlaplan. Men blir fel att omnämna detta suveräna fik vid namn. Genom att denna,,,satir som utger sig för att vara uppskattad och älskad som artist.
Så fort hon kom in, så fick detta skämt blickarna på sig.Hennes leende , enligt mig och kompisen, påminde om ett panikslaget " luder från Reeperbahn ".
Detta spektakel kan ej gå utan att gnugga låren mot varandra i takt med sitt obscena leende.
Kompisen bara undrade när det skulle slå gnistor mellan benen på henne. På grund av gnidande rörelser.

Vi var de enda som ej hade kvinnor vid bordet, vilket detta spektakel märkte. Då svarade jag genast till henne (till en sådan individ går det ej vara hövlig. Bara " raka puckar med poäng i orden " ) :"Du kommer 15 år och 50 kilo för sent".
Snacka om att hästflabbet försvann lika snabbt som en " störd blottare vill framhäva sin läggning på ett nudistläger ".
Hon känner igen mig utseendemässigt utan riktig koppling till vem jag är.
Fy vilken individ som tror sig vara " lite mer än andra " genom intala sig vara en framgångsrik och talangfull artist.
Dass-luckans tankebanor bara kretsar kring henne utan hänsyn till vad omgivningen tycker, tänker och reaktioner. Därför tröttnar vänskapen med folk omkring detta spektakel ganska snabbt.

När det gäller hennes man ( Snorre ) och son ( Lill-Snorre ), så kallas ( I Märsta och Solna bl.a. ) de för ursprunget till komiska tv-serien " Hem till Midgård ". Vilket är tragiskt egentligen.
Dottern fälld för stöld mot äldre personer och sonen för sex och narkotikabrott bland annat.
Hur i helsike kan denna " dass-lucka " tolerera att sonen röker hasch, spice och visar vapen i hennes hem genom youtube?

Är det bra uppfostran och växa upp i trygg hemmiljö? Varför har detta spektakel inget längre umgänge med människor hon manipulerar så " äckligt fult " ? Kanske för att de ej vill bli bestulna, utnyttjade och inblandade i diverse kufiska tokerier? Bättre uttryck, kufiska Bookerier?
Skona din familj och dig själv från att bli ett åtlöje.
Sök arbete på Samhall och packa underkläder på ett löpande band. Mer respekterad sysselsättning än vad som snurrar i ditt förvrängda huvud. Fast ge tusan i att ta med varor från arbetet eller arbetskamraters ägodelar. Då kanske din familj får lite lugn och kan rehabilitera sig ifrån dina galenskaper.
Citera
2022-10-26, 06:40
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
När jag nämnde att min kompis och jag satt på ett fik, när " dass-luckan " ( hennes röv är groteskt bredare än axlarna ) dök upp. Cafe`et är mellan Östermalmstorg och Karlaplan. Men blir fel att omnämna detta suveräna fik vid namn. Genom att denna,,,satir som utger sig för att vara uppskattad och älskad som artist.
Så fort hon kom in, så fick detta skämt blickarna på sig.Hennes leende , enligt mig och kompisen, påminde om ett panikslaget " luder från Reeperbahn ".
Detta spektakel kan ej gå utan att gnugga låren mot varandra i takt med sitt obscena leende.
Kompisen bara undrade när det skulle slå gnistor mellan benen på henne. På grund av gnidande rörelser.

Vi var de enda som ej hade kvinnor vid bordet, vilket detta spektakel märkte. Då svarade jag genast till henne (till en sådan individ går det ej vara hövlig. Bara " raka puckar med poäng i orden " ) :"Du kommer 15 år och 50 kilo för sent".
Snacka om att hästflabbet försvann lika snabbt som en " störd blottare vill framhäva sin läggning på ett nudistläger ".
Hon känner igen mig utseendemässigt utan riktig koppling till vem jag är.
Fy vilken individ som tror sig vara " lite mer än andra " genom intala sig vara en framgångsrik och talangfull artist.
Dass-luckans tankebanor bara kretsar kring henne utan hänsyn till vad omgivningen tycker, tänker och reaktioner. Därför tröttnar vänskapen med folk omkring detta spektakel ganska snabbt.

När det gäller hennes man ( Snorre ) och son ( Lill-Snorre ), så kallas ( I Märsta och Solna bl.a. ) de för ursprunget till komiska tv-serien " Hem till Midgård ". Vilket är tragiskt egentligen.
Dottern fälld för stöld mot äldre personer och sonen för sex och narkotikabrott bland annat.
Hur i helsike kan denna " dass-lucka " tolerera att sonen röker hasch, spice och visar vapen i hennes hem genom youtube?

Är det bra uppfostran och växa upp i trygg hemmiljö? Varför har detta spektakel inget längre umgänge med människor hon manipulerar så " äckligt fult " ? Kanske för att de ej vill bli bestulna, utnyttjade och inblandade i diverse kufiska tokerier? Bättre uttryck, kufiska Bookerier?
Skona din familj och dig själv från att bli ett åtlöje.
Sök arbete på Samhall och packa underkläder på ett löpande band. Mer respekterad sysselsättning än vad som snurrar i ditt förvrängda huvud. Fast ge tusan i att ta med varor från arbetet eller arbetskamraters ägodelar. Då kanske din familj får lite lugn och kan rehabilitera sig ifrån dina galenskaper.
Första meningen avslöjar dig. Annas röv är ovanligt liten för sin kropp.
Citera
2022-10-26, 09:03
Medlem
TPLs avatar
Anna har varit på filmpremiär. Bästa, finaste kompisen J Lundell. Tilltugget verkade locka mer än själva filmen. Smask, smask.

Nya promenader i skogen. Nu har hon börjat studera trädtoppar som omväxling. 😴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in