Citat:
Ursprungligen postat av
Plantis789
"Mys att ni hann fånga oss innan vi åkte iväg🥰 tack för en spontan blixtvisit, så kul att se er fantastiska husbil också👌🏼😍"
Innan dom åkte iväg, tror ni hon ska till spanien eller dom skulle bara iväg och handla?
Varför är det så viktigt att påpeka att det är spontant?
Var det inte förra sommaren Booken ville låna (lät som hon inte menade hyra utan låna för gratis är gott gott gott) en husbil eller husvagn för att åka till Böda camping?
Tror ni det finns någon chans att hon får låna nya bästisens husbil en sväng?
Hade varit roligt att se Booken åka till olika campingar med ett filmteam! Köra lite karaoke utanför, visa hur godhjärtad hon är och bjuda in folk som går förbi på drinkar. Slänga ihop någon enkel mat, baka lite och hänga på grannarnas husbilar/husvagnar på campingen. Vilken lycka för alla dom att få en påse med sidenband med några bullar i av genuina Anna.
Fast folk hade säkert blivit helt GALNA av att en sån stor kändis är på campingen så hade nog inte gått. Hon hade inte fått en lugn stund! Så blir nog bara spanien på sin höjd, men hade suttit bänkad att få se något sånt. Kanske köra live 24/7, massa olika kameror i husbilen, utanför osv. Lite som BB.
Det hade jag glömt (förträngt).
Nu borde Robban kunna köpa en egen husvagn/husbil. Det blir mycket lämpligt att ha kvar sen när arvet är bortbrännt, då kan turturduvorna rulla mellan boplats (maxiparkering)till boplats, precis som tookans påstådda blodsband gjort sedan urminnestider.
Cirkeln är sluten, men först "papaya coconut med TookStollarna"
Jag erkänner, jag skulle kunna betala för att titta på spektaklet från tv-soffan.