2022-07-10, 07:51
Medlem
"Mys att ni hann fånga oss innan vi åkte iväg🥰 tack för en spontan blixtvisit, så kul att se er fantastiska husbil också👌🏼😍"

Innan dom åkte iväg, tror ni hon ska till spanien eller dom skulle bara iväg och handla?
Varför är det så viktigt att påpeka att det är spontant?

Var det inte förra sommaren Booken ville låna (lät som hon inte menade hyra utan låna för gratis är gott gott gott) en husbil eller husvagn för att åka till Böda camping?
Tror ni det finns någon chans att hon får låna nya bästisens husbil en sväng?

Hade varit roligt att se Booken åka till olika campingar med ett filmteam! Köra lite karaoke utanför, visa hur godhjärtad hon är och bjuda in folk som går förbi på drinkar. Slänga ihop någon enkel mat, baka lite och hänga på grannarnas husbilar/husvagnar på campingen. Vilken lycka för alla dom att få en påse med sidenband med några bullar i av genuina Anna.

Fast folk hade säkert blivit helt GALNA av att en sån stor kändis är på campingen så hade nog inte gått. Hon hade inte fått en lugn stund! Så blir nog bara spanien på sin höjd, men hade suttit bänkad att få se något sånt. Kanske köra live 24/7, massa olika kameror i husbilen, utanför osv. Lite som BB.
Citera
2022-07-10, 10:49
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
"Mys att ni hann fånga oss innan vi åkte iväg🥰 tack för en spontan blixtvisit, så kul att se er fantastiska husbil också👌🏼😍"

Innan dom åkte iväg, tror ni hon ska till spanien eller dom skulle bara iväg och handla?

Var det inte förra sommaren Booken ville låna (lät som hon inte menade hyra utan låna för gratis är gott gott gott) en husbil eller husvagn för att åka till Böda camping?

Hade varit roligt att se Booken åka till olika campingar med ett filmteam! Köra lite karaoke utanför, visa hur godhjärtad hon är och bjuda in folk som går förbi på drinkar. Slänga ihop någon enkel mat, baka lite och hänga på grannarnas husbilar/husvagnar på campingen. Vilken lycka för alla dom att få en påse med sidenband med några bullar i av genuina Anna.

Fast folk hade säkert blivit helt GALNA av att en sån stor kändis är på campingen så hade nog inte gått. Hon hade inte fått en lugn stund! Så blir nog bara spanien på sin höjd, men hade suttit bänkad att få se något sånt. Kanske köra live 24/7, massa olika kameror i husbilen, utanför osv. Lite som BB.
Det hade jag glömt (förträngt).
Nu borde Robban kunna köpa en egen husvagn/husbil. Det blir mycket lämpligt att ha kvar sen när arvet är bortbrännt, då kan turturduvorna rulla mellan boplats (maxiparkering)till boplats, precis som tookans påstådda blodsband gjort sedan urminnestider.
Cirkeln är sluten, men först "papaya coconut med TookStollarna"

Jag erkänner, jag skulle kunna betala för att titta på spektaklet från tv-soffan.
Citera
2022-07-10, 13:30
Medlem
erp.bs avatar
Citat:

.

Den bilen lär ingen av dom få köra. Den väger garanterat över 3,5 ton och då kravs B-kort taget öre juli 1996 eller C-kort.Och jag har svårt att tänka mig att Annapanna skulle vilja synas med en "liten" husbil under 3,5 ton nu när hon är riiiiiiik.
Citera
2022-07-10, 18:35
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Den bilen lär ingen av dom få köra. Den väger garanterat över 3,5 ton och då kravs B-kort taget öre juli 1996 eller C-kort.Och jag har svårt att tänka mig att Annapanna skulle vilja synas med en "liten" husbil under 3,5 ton nu när hon är riiiiiiik.
Anna är född 1970. Även om hon hade behövt köra upp ett flertal gånger, kan hon ju mycket väl tagit körkort före 1996 😬.
Kan man alltså möta ett sånt här ekipage som har henne bakom ratten? 😳
https://postimg.cc/477Jk1Cz
Senast redigerad av osnuten 2022-07-10 kl. 19:20.
Citera
2022-07-10, 18:44
Bannlyst
Citat:

Minns att hon berättade att dom hade en uggla hos sig en morgon, att det var så mysigt att sitta ute och lyssna på (eller vad hon nu sa exakt). Hon skulle härma ugglan och lät istället som en gök.. Någon kommenterade det och hon sa att hon inte kände sig bekväm med att låta som en uggla. Det får mig fortfarande att skratta när jag tänker på det 😂

Jag låg hemma sjuk + dog av värmen så kollade flera timmar ibland 🙃😅 skäms..
Jag ligger på soffan svårt stenad och brast ut i gapskratt av ugglegate. En ursäkt på bästa Anna-manér.

Hur kan jag förkovra mig ytterliggare?

Avslutar som de flesta av mina inlägg i denna tråd med att jag skäms över att vara här.
Citera
2022-07-10, 23:13
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det hade jag glömt (förträngt).
Nu borde Robban kunna köpa en egen husvagn/husbil. Det blir mycket lämpligt att ha kvar sen när arvet är bortbrännt, då kan turturduvorna rulla mellan boplats (maxiparkering)till boplats, precis som tookans påstådda blodsband gjort sedan urminnestider.
Cirkeln är sluten, men först "papaya coconut med TookStollarna"

Jag erkänner, jag skulle kunna betala för att titta på spektaklet från tv-soffan.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Edit - hon kan prutta!!
. 😂 har du länk??
Citera
2022-07-11, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
. 😂 har du länk??
https://youtu.be/QqITGdzcWuI
"Blötmöken" lyssna från 10:10..💨💩🙈🙉🙊
Citera
2022-07-11, 00:31
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:

Oh kvinnan är rent ut sagt läskig 🤣
Citera
2022-07-11, 00:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Vet inte vad jag ska säga, jag är genuint mållös…
Citera
2022-07-11, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är född 1970. Även om hon hade behövt köra upp ett flertal gånger, kan hon ju mycket väl tagit körkort före 1996 😬.
Kan man alltså möta ett sånt här ekipage som har henne bakom ratten? 😳
https://postimg.cc/477Jk1Cz

Jävlar vad hon försöker gömma magen bakom kompisen.
Citera
2022-07-11, 09:32
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Jävlar vad hon försöker gömma magen bakom kompisen.
ja hon har blivit en liten fyrkant igen sedan hon slutade ta Barbiedrogen
Citera
2022-07-11, 10:23
Medlem
Citat:

Haha det hade faktiskt varit underhållande att kolla på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in