Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-21, 22:53
  #70273
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Har hon rösten kvar?
I vilken byrålåda då?
Det är klart hon har, hon går promenader på morgonen där hon passar på att öva upp rösten.
Fast hon har rösten som en guds gåva så varför hon gör det begriper jag inte.
Citera
2022-10-21, 22:54
  #70274
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Inlägg #16069

Sida 1340

Hon är poppis, vår Took.
❓Ja? Har läst igenom alla dom gamla inläggen från tiden efter BL. Det om spray tan dök upp för max 1-2 år sen. Kanske senaste året.
Citera
2022-10-21, 23:33
  #70275
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon visade upp sig innan finalen trots att det var avtalat att inte göra det. Och hon var mer än tillräckligt brun långt innan finalen att döma av dom bilder som cirkulerade då.
Från Bloggbevakning:
Bra tips om bloggbevakning. Tack!

Edit: Det här kan vara gammal skåpmat för er som var med 2017, när det begav sig

Hittade denna länk. Gud vad smal hon var redan efter avsnitt 3.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ser-avsnitt-3/

Underbart youtubeklipp dom länkar till. Den där självsäkra, kaxiga Anna vi alla älskar, men som är omöjlig att orka lyssna på mer än två minuter

https://www.youtube.com/watch?v=paC0O26PGeY
__________________
Senast redigerad av osnuten 2022-10-22 kl. 00:20.
Citera
2022-10-22, 01:19
  #70276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Anna är inte solbränd naturellt för i Sigtuna har dom väldigt finna solarium specifikt för henne.
Ni är bara avundsjuka på alla hennes framgångar dels som artist, men hon har även ett gediget äktenskap som hon lyckats hålla vid liv, jag tänker sex på ICA och att fostra barnhon lyckatsen till goda medborgare.
Så varför denna hets över henne, jag förstår det inte, hon är ödmjuk och sätter alla andra i första rummet.
Anna du löser här det vet jag, och jag ser fram emot att lyckas köpa en biljett.


Att hon lyckats fostra barnen till goda medborgare

Vadå goda medborgare??
En dotter som stjäl från en gammal tant och en son som blivit dömd för flera våldsbrott. Vad sysslar förresten han med nu då?? Bor han hemma hos lilla mamsen eller sitter han inne kanske? Väntar med spänning att få läsa han biografi

Skrev förresten till din stora idol och frågade vad hennes älskade mor skulle ha tyckt om hennes uppfostran av hennes ungar...svaret uteblev!

Efter att ha läst dina tidigare inlägg fattar jag att du bara är ute efter att provocera men du har säkert jävligt kul
Citera
2022-10-22, 08:26
  #70277
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Att hon lyckats fostra barnen till goda medborgare

Vadå goda medborgare??
En dotter som stjäl från en gammal tant och en son som blivit dömd för flera våldsbrott. Vad sysslar förresten han med nu då?? Bor han hemma hos lilla mamsen eller sitter han inne kanske? Väntar med spänning att få läsa han biografi

Skrev förresten till din stora idol och frågade vad hennes älskade mor skulle ha tyckt om hennes uppfostran av hennes ungar...svaret uteblev!

Efter att ha läst dina tidigare inlägg fattar jag att du bara är ute efter att provocera men du har säkert jävligt kul
Skärpning! Illbattingen skulle inte skriva någon biografi utan det var en biograf han skulle skriva.
Senast jag hörde så bodde han hos gf i Gävle men det var bara rykten på byn.
Citera
2022-10-22, 08:30
  #70278
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Att hon lyckats fostra barnen till goda medborgare
Efter att ha läst dina tidigare inlägg fattar jag att du bara är ute efter att provocera men du har säkert jävligt kul
Så är det. Låt bli att svara bara.
Citera
2022-10-22, 16:57
  #70279
Medlem
Snälla, snälla, snälla!!!!
Säg att någon av er lyssnat på Bathinas podd med Anna. Jag har precis tömt ”🤢-hinken” efter att ha kämpat mig igenom det värsta dravel jag hört på hur länge som helst.
Det är något OTROLIGT fel med den här kvinnan.

Jag gillar Bathinas ointresse. Hon lyssnar inte riktigt och hon frågar om på ett sätt som tyder på att ”she couldn’t care less”.
Citera
2022-10-22, 17:01
  #70280
Medlem
osnutens avatar
Är hon ute på tomten och städar?
Gräsmattan ser ut att behöva lite omvårdnad.
Nej, det dök visst upp en väg till slut. Hon tog väl bilen en bit bort för nytt, unikt content

https://scontent-fra5-2.cdninstagram..._nc_sid=21929d
Citera
2022-10-22, 17:06
  #70281
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Snälla, snälla, snälla!!!!
Säg att någon av er lyssnat på Bathinas podd med Anna. Jag har precis tömt ”🤢-hinken” efter att ha kämpat mig igenom det värsta dravel jag hört på hur länge som helst.
Det är något OTROLIGT fel med den här kvinnan.

Jag gillar Bathinas ointresse. Hon lyssnar inte riktigt och hon frågar om på ett sätt som tyder på att ”she couldn’t care less”.
Jag är så allergisk mot hennes dravel, så jag hoppades att "nån annan" skulle rapportera om det först.
Men om Bathina satt och gäspade kanske man vågar lyssna
Krya på dig! Bra kämpat!
__________________
Senast redigerad av osnuten 2022-10-22 kl. 17:08.
Citera
2022-10-22, 17:09
  #70282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Är hon ute på tomten och städar?
Gräsmattan ser ut att behöva lite omvårdnad.
Nej, det dök visst upp en väg till slut. Hon tog väl bilen en bit bort för nytt, unikt content

https://scontent-fra5-2.cdninstagram..._nc_sid=21929d

Bästa på hela vecka!! Stackars stackars TookAnnas följare som behöver följa sånt jävla dravel som ”stavgång i spenaten” By Tooket Stolledano. Förresten! TookAnnas nya karriär Onlinecoach
Citera
2022-10-22, 17:21
  #70283
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Är hon ute på tomten och städar?
Gräsmattan ser ut att behöva lite omvårdnad.
Nej, det dök visst upp en väg till slut. Hon tog väl bilen en bit bort för nytt, unikt content

https://scontent-fra5-2.cdninstagram..._nc_sid=21929d

Vilka totalt meningslösa filmsnuttar
Citera
2022-10-22, 17:36
  #70284
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Bästa på hela vecka!! Stackars stackars TookAnnas följare som behöver följa sånt jävla dravel som ”stavgång i spenaten” By Tooket Stolledano. Förresten! TookAnnas nya karriär Onlinecoach

Äh, Tunnan bevisar att hon kan gå i en hel minut utan att sätta sig och vila.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback