2022-09-05, 23:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Fantastisk för den var stor nog för henne och Robelito att idka samvaro på?
Jag fick också ICA Maxi-vibbar 😧. Hon är ju så gränslös. Anna hade kanske kollat på lite för mycket eldig flamenco, och sökte febrilt efter en avskild, "romantisk" plats.
Handikappbåset i p-huset var tillräckligt brett. Sådärja. Det måste vi föreviga! Kan ju vara kul för barnen att se om några år
Citera
2022-09-06, 01:36
Medlem
osnutens avatar
Nån som har bra minne? Brukar det alltid vara såhär?
Varför visar varje bild med dryck Robertos öl, hennes eget glas, och dessutom alltid minst en skymt av en flaska isté... Tillfällighet, eller är det viktigt för Anna att visa att hon inte dricker alkohol?
https://postimg.cc/gallery/hQZR4KL
Citera
2022-09-06, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Varför visar varje bild med dryck Robertos öl, hennes eget glas, och dessutom alltid minst en skymt av en flaska isté... Tillfällighet, eller är det viktigt för Anna att visa att hon inte dricker alkohol?

Det är mer viktigt för omvärlden att Anna inte dricker alkohol med tanke på att kärringen blir galnare än vanligt om hon så bara sniffar på korken 🤪
Citera
2022-09-06, 06:54
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det brukade vara rolig drinkar, inte som någon sponsrad reklambild för isté. (Varför häller hon i sig socker?)

Undrar om vi får några söndagsbilder från de traditionella spanska kyrkobesöken?

https://instanavigation.com/profile/annatoledanobook
Bilderna från den eldiga flamencon är riktigt pinsamma. Undrar om det var själva överraskningen i kartongen på bordet? Parfym?

Detta var pricken över i, flamenco+3 telefoni=

Maten, hel fisk med huvud och allt, Robbis valde "kött"
Vad är det för kött? Marsvin?
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-09-06 kl. 07:38. Anledning: Tillägg
Citera
2022-09-06, 07:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det brukade vara rolig drinkar, inte som någon sponsrad reklambild för isté. (Varför häller hon i sig socker?)
Det är för "den söte lille tand" - det var väl så det stod på förpackningen med färdig kaffedryck (sötad!) som Anna alltid hällde i kaffet en period i alla lives tills nån talade om för henne vad det var. Minns att hon köpte hela flak med sån dryck på Lidl.

Isteet nnehåller vatten, socker, syrningsmedlet citronsyra med mera... Bra för tänderna och figuren.
I det ena lilla glaset var det nog Coca-Cola med is. Eller iste med is.

Anna brukar vara chaufför när dom varit på galej. Konstigt att Roberto inte filmade hemresan. Vi vill ju se gator, trafikljus och övergångsställen i Malaga, det är ju därför man åker dit på semester.
Senast redigerad av TPL 2022-09-06 kl. 07:45. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-09-06, 08:51
Medlem
”Bilderna från den eldiga flamencon är riktigt pinsamma. Undrar om det var själva överraskningen i kartongen på bordet? ” ser ut som servetter…. Gracias por su visita= tack för besöket…
Citera
2022-09-06, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är för "den söte lille tand" - det var väl så det stod på förpackningen med färdig kaffedryck (sötad!) som Anna alltid hällde i kaffet en period i alla lives tills nån talade om för henne vad det var. Minns att hon köpte hela flak med sån dryck på Lidl.

Isteet nnehåller vatten, socker, syrningsmedlet citronsyra med mera... Bra för tänderna och figuren.
I det ena lilla glaset var det nog Coca-Cola med is. Eller iste med is.

Anna brukar vara chaufför när dom varit på galej. Konstigt att Roberto inte filmade hemresan. Vi vill ju se gator, trafikljus och övergångsställen i Malaga, det är ju därför man åker dit på semester.
Åker till Malaga om en vecka och jag hade hoppats att Stollena skulle vara kvar Bara för en dag leta upp sunk-stället de bor på! Filma valen när hon ligger på stranden. ( Vet vart hon ligger och jäser)! Kolla in när hon smörjer kråset med friterat fett
Citera
2022-09-06, 10:25
Medlem
I flera inlägg klagas det på att hon aldrig gör något på semestrarna i Spanien, efter svärfaderns bortgång firar de mer än någonsin. Kanske behöver inte Roberto hålla på att reparera alla lägenheter nu när åtminstone någon av lägenheterna är såld. (Vet inte hur många svärfar hade?)

Säkert var Roberto där för att vaktmästeria innan, så A.B satt bara vid poolen och solade sina fötter.
Citera
2022-09-06, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
I flera inlägg klagas det på att hon aldrig gör något på semestrarna i Spanien, efter svärfaderns bortgång firar de mer än någonsin. Kanske behöver inte Roberto hålla på att reparera alla lägenheter nu när åtminstone någon av lägenheterna är såld. (Vet inte hur många svärfar hade?)

Säkert var Roberto där för att vaktmästeria innan, så A.B satt bara vid poolen och solade sina fötter.

Exakt min tanke. De gör något i alla fall. Och hon delar med sig av det. Tycker jag är bra, hoppas att det fortsätter så här. Trevliga bilder, färg och form.

Kanske de haft det så tajt med ekonomin tidigare att de bara kunnat bo och ligga och dansa på gräsmattan, men jag hoppas att vi får se Robertos vattenkonster och det gärna med Anna refererande om allt möjligt och om ingenting i förgrunden. Det ger en sån känsla av frihet och glädje.
Citera
2022-09-06, 12:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Exakt min tanke. De gör något i alla fall. Och hon delar med sig av det. Tycker jag är bra, hoppas att det fortsätter så här. Trevliga bilder, färg och form.

Kanske de haft det så tajt med ekonomin tidigare att de bara kunnat bo och ligga och dansa på gräsmattan, men jag hoppas att vi får se Robertos vattenkonster och det gärna med Anna refererande om allt möjligt och om ingenting i förgrunden. Det ger en sån känsla av frihet och glädje.
Dom har ätit ute ofta tidigare år också.

Trevliga bilder? På buskar, himmel, gator och restauranger? På poolen och balkongen?
Citera
2022-09-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom har ätit ute ofta tidigare år också.

Trevliga bilder? På buskar, himmel, gator och restauranger? På poolen och balkongen?

Jag tycker det var trevliga bilder och jag hoppas att hon fortsätter att dela med sig. Hoppas hon börjar shoppa och lägga ut vad hon hittar för något.
Citera
2022-09-06, 12:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende

Han kunde ju inte ens sätta fast den där lossade listen i köket i Solna. Och inte ringa en rörmokare för att byta tvättställ. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in