2022-09-02, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Hur går det för den skönsjungande Märstanäktergalens karriär som kyrkosångerska? Är det bara Filadelfiaförsamlingen på Rörstrandsgatan i Stockholm som hon försökt övertyga om sin förträfflighet eller har hon försökt även hos andra församlingar - och Svenska kyrkan?

Hon är ju i Spanien nu och hon berättade ju för prästen att dom var på gudstjänster där och umgicks med kyrkliga även i Spanien 🇪🇸 🙊
Citera
2022-09-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Hon är ju i Spanien nu och hon berättade ju för prästen att dom var på gudstjänster där och umgicks med kyrkliga även i Spanien 🇪🇸 🙊
Bara en av hennes hundratals lögner.
Citera
2022-09-02, 23:22
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Bara en av hennes hundratals lögner.
På söndag kommer en bild på en kyrka och hur viktigt och fint det var. För de som var inne.
Citera
2022-09-02, 23:25
Medlem
flugornass avatar
Ja men det har väl alltid vart en av Anna:s besök till olika religiösa kyrkor.
Så vad är nytt?
Citera
2022-09-03, 01:39
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Lite från frågor och svar som hon glömde igår för att nåt oväntat och kul hände 😉.
https://postimg.cc/gallery/QWVKrF7

Usch vilken lättkränkt människa som påstår att folk sprider hat och är troll och förolämpar frågeställaren i ett långt brev när frågeställaren inte var otrevlig alls. Hon fick bara en kort saklig fråga, om hon var ovän med en person.

Sen att hon påstår att hon inte ser någon som sin ovän och att hon går vidare är ju väldigt komiskt. Hon gör ju sig ovän och blir arg på följare som inte ens är otrevliga mot henne. Hon tar varje tillfälle hon har att försöka trycka till någon och skälla ut någon som inte gjort något emot henne. 🤯🤯🤯
Citera
2022-09-03, 02:24
Medlem
Gnomegirls avatar
Anna är en sådan person som anser att hennes fisar luktar gott! Annars jävlar anmäler hon de som misstycker för trakasserier!
Lilla Roberta har inget annat val än att suga i sig och njuta.

Men hur kommer det gå nu när båda döttrarna flyttat ut ur "Casa del Metane"?
Det blir ju bara den perverse sonen som skapar "content"?

MVH/Gnomegirl.
Citera
2022-09-03, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Usch vilken lättkränkt människa som påstår att folk sprider hat och är troll och förolämpar frågeställaren i ett långt brev när frågeställaren inte var otrevlig alls. Hon fick bara en kort saklig fråga, om hon var ovän med en person.

Sen att hon påstår att hon inte ser någon som sin ovän och att hon går vidare är ju väldigt komiskt. Hon gör ju sig ovän och blir arg på följare som inte ens är otrevliga mot henne. Hon tar varje tillfälle hon har att försöka trycka till någon och skälla ut någon som inte gjort något emot henne. 🤯🤯🤯

Ja hon är väldigt lättstött det är ju det minsta man kan säga. Och jag tror det mycket beror på att hon inbillar sig att någon har stulit hennes karriär. Livet ger henne inte vad hon är värd. Och så är hon väl en sån där person som då istället kräver att andra ska tillfredsställa henne. Som när hon säger att det enda som ger henne glädje är Roberto och barnen. Vilket ju är att ta gisslan. Vad var det hon skulle göra med Roberto om han lämnar minns jag inte men det lät väl inte särskilt kärleksfullt.

Kanske döttrarna nu kan börja fundera över sitt eget liv nu när de är fritagna.
Citera
2022-09-03, 10:21
Medlem
Hon hade ju inte behövt välja ut frågan om hon var ovön med My om hon inte ville svara. Nu kunde hon lite passivt aggressivt förklara att My inte gav lika mycket som hon tog.... Om det var en helt galen fråga, varför skulle vi bry oss om ngt i hennes liv? Alla Q&A är ju menlösa, handlar inte ngt viktigt utan bara gotta oss, det är därförvi följer ju.
Citera
2022-09-03, 10:28
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja hon är väldigt lättstött det är ju det minsta man kan säga. Och jag tror det mycket beror på att hon inbillar sig att någon har stulit hennes karriär. Livet ger henne inte vad hon är värd. Och så är hon väl en sån där person som då istället kräver att andra ska tillfredsställa henne. Som när hon säger att det enda som ger henne glädje är Roberto och barnen. Vilket ju är att ta gisslan. Vad var det hon skulle göra med Roberto om han lämnar minns jag inte men det lät väl inte särskilt kärleksfullt.

Kanske döttrarna nu kan börja fundera över sitt eget liv nu när de är fritagna.
Döttrarna kanske gör en britney spears 😅
Citera
2022-09-03, 11:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Vad var det hon skulle göra med Roberto om han lämnar minns jag inte men det lät väl inte särskilt kärleksfullt.
Anna skulle göra hans liv till ett helvete om han lämnade henne.
Inlägg från 2020:
Citat:
”Men skulle han lämna mig, så skulle jag inte gå och hänga mig. Jag skulle bara göra hans liv till ett helvete ... och så skulle jag haft jävligt kul. Såeh... Don’t mess with me liksom”.
Citat:
"Men skulle jag bli singel, skulle han lämna mig, skulle jag inte gå och hänga mig. Skulle bara göra hans liv till ett helvete. Sedan skulle jag ha jävligt kul. Don’t mess with me, liksom. // Anna Book"

Gräslig selfie i stores.
Senast redigerad av TPL 2022-09-03 kl. 11:06. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-09-03, 14:19
Medlem
https://postimg.cc/bDqKFvsv

Oj oj oj så synd det är om Tant Toledano. Jag hoppas att offerkoftan inte kliar alltför mycket i den spanska värmen.
Svaret på frågan om hon är ovän med My Martens är en ny bottennotering på de lättkränktas skala.
Jisses
Eftersom hon ju ställer frågor hon ”i vanlig ordning aldrig kommer få svar på” *snyft, snyft* så tänkte jag brighten up her day
1. Om du inte vill att någon ska bry sig om vilka du har i ditt liv - lägg ner instagram!
2. Ingen lider av de du har i ditt liv - men fascineras över alla du dissar, blockar, säger upp bekantskapen med - det är inte ett friskt beteende.
3. Det som är extremt löjligt, barnsligt och omoget är ditt beteende. En 50+ tant som beter sig som en omogen tonåring. Patetiskt!!
Och du - skitsnacket om att du inte är ovän med någon visar återigen att din självinsikt är obefintlig. Det spelar ingen roll hur gammal du blir du kommer tyvärr aldrig att fatta. Så sorgligt!
Vad gäller att du inte är ovän någon så tror jag att bl a
- Denise Lopez, din halvsyster Pia, din kusinsyster Suzanne, Åsa Brennander, Pernilla W, Alexander E, tandläkare Jelena, Dr Alban, Jan Johansen…. och nu senast My är några av de som inte skulle hålla med.
Senast redigerad av Zulithelma 2022-09-03 kl. 14:21.
Citera
2022-09-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
https://postimg.cc/bDqKFvsv

Oj oj oj så synd det är om Tant Toledano. Jag hoppas att offerkoftan inte kliar alltför mycket i den spanska värmen.
Svaret på frågan om hon är ovän med My Martens är en ny bottennotering på de lättkränktas skala.
Jisses
Eftersom hon ju ställer frågor hon ”i vanlig ordning aldrig kommer få svar på” *snyft, snyft* så tänkte jag brighten up her day
1. Om du inte vill att någon ska bry sig om vilka du har i ditt liv - lägg ner instagram!
2. Ingen lider av de du har i ditt liv - men fascineras över alla du dissar, blockar, säger upp bekantskapen med - det är inte ett friskt beteende.
3. Det som är extremt löjligt, barnsligt och omoget är ditt beteende. En 50+ tant som beter sig som en omogen tonåring. Patetiskt!!
Och du - skitsnacket om att du inte är ovän med någon visar återigen att din självinsikt är obefintlig. Det spelar ingen roll hur gammal du blir du kommer tyvärr aldrig att fatta. Så sorgligt!
Vad gäller att du inte är ovän någon så tror jag att bl a
- Denise Lopez, din halvsyster Pia, din kusinsyster Suzanne, Åsa Brennander, Pernilla W, Alexander E, tandläkare Jelena, Dr Alban, Jan Johansen…. och nu senast My är några av de som inte skulle hålla med.
👍👍👍👍tummen upp på den! Det som också slagit mig är hennes boaormkonster som att slingra sig sakta sakta runt sitt offer och långsamt kväva dem med sina sliskiga maträtter. Blommor på begravningar som hamnar på löpets framsida eller hennes bäddningsfärdigheter i andras sovrum. Utnyttjar vänner att skapa musik till henne som Tooket anser ska ha gratis för allt hon ställt upp på!!!När offret väl kommit loss ja då flyr dom för att aldrig återvända till den storbystade famnen = Ovänner Sista bytet är KBT-Kin som får hjälp i Espania av Märsta-drottningens språkkunskaper. Sängkläder. Mat. Jadajadda- kärlek Kräk-reflexen är aktiverad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in