2022-06-26, 22:31
Medlem
vonDys avatar
Inte följt tråden på ett tag nu,men varför badar Anna Book med kläder på nu??
Citera
2022-06-27, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu blir jag osäker efter att ha sett bilden där Roberto och Bror står bredvid varandra. När jag såg badbilden första gången tänkte jag på Lida, såg Annas vita grin och handen på mannens axel, att hon tänkte dränka gubben.
Det ser ut som Brors lite mer slappa kropp och profil, men håret ser mörkt ut, likt Robertos, men det är inte Robertos näsa. Jag blir inte klok på bilden.
Ang. det fetade...två själar, en tanke
Citera
2022-06-27, 08:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Anna lägger ju alltid handen på karlars bröstkorg osv när det ska fotas så troligen är det den där Bror som är på bilden med henne.
Citera
2022-06-27, 09:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Anna lägger ju alltid handen på karlars bröstkorg osv när det ska fotas så troligen är det den där Bror som är på bilden med henne.
Det har du rätt i, särskilt lustigt blir det när hon fotas med stoora präster.
Pajätartävlingsprällen var stoor, midsommarprällen likaså..
Citera
2022-06-27, 09:58
Medlem
TPLs avatar
Anna har redan postat ett bildcollage från midsommar där hon tackar för den fina helgen. Kin repostar bilden på sitt konto med texten
"NI ÄR SÅ FINA ❤️".
Anna repostar den bilden och skriver
"Detsamma finaste ni ❤️❤️❤️❤️"
Hur länge ska dom bolla den bilden fram och tillbaka? Är det en tävling mellan Anna och Kin?
Flest hjärtan vinner?

Förr räckte det med ett tack-kort till värden/värdparet och att man hade en värdinnepresent eller blommor med sig. Nu måste alla visa hela världen hur fantastiskt allt är.
Senast redigerad av TPL 2022-06-27 kl. 10:07. Anledning: Ändring.
Citera
2022-06-27, 09:59
Avslutad
Citat:
Anna har redan postat ett bildcollage från midsommar där hon tackar för den fina helgen. Kin repostar bilden på sitt konto med texten
"NI ÄR SÅ FINA ❤️".
Anna repostar den bilden och skriver
"Detsamma finaste ni ❤️❤️❤️❤️"
Hur länge ska dom bolla den bilden fram och tillbaka? Är det en tävling mellan Anna och Kin?
Flest hjärtan vinner?
Som en tavla på en tavla med en tavla av en tavla, i en härlig loop
Det är lite så annas liv ser ut, händer inte mycket nytt. Då är det viktigt att dokumentera, att hon inte är bortglömd och minsann är uppskattad och har vänner.

Lite konstigt blir det när anna klipp och klistrar i andras inlägg så att det ser ut som hennes egna inlägg
Det har hänt ofta på sistone.vid din sida, blev lite märkligt, tex som hon tog från Nettan..
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-06-27 kl. 10:02.
Citera
2022-06-27, 14:14
Medlem
Alltså en av hennes storys idag..

Filmar en liten snutt när hon åker förbi en kyrka, taggar kyrkan och skriver "@Kin.... slängkyssar till din underbara snälla mamma❤".

Kanske jag som är överkänslig men hade någon jag känner åkt förbi kyrkan där min närstående ligger begravd och skriver något sånt hade jag fått lust att strypa personen.

Tycker det är så vidrigt att hon ska göra content av allt. Men vet inte hur Kin är, hon bryr sig kanske inte och är kanske likadan.
Men att hon fortfarande har kontakt med Booken är en gåta för mig. Hon gjorde allt för att göra Ks mammas bortgång till något stort som hände henne, var såå synd om Booken, la upp ledsna storys i flera dagar, taggade dom som gjort blommorna till begravningen. Usch🤢
Citera
2022-06-27, 14:52
Medlem
Musslis avatar
Jag måste nog söka hjälp nånstans för just nu är jag bara glad att Anna börjat använda IG igen.
Vågar man hoppas på fler lives i framtiden tro??
Citera
2022-06-27, 15:17
Medlem
TPLs avatar
Fattar inte. Dom åkte alltså från Näsviken, förbi Forsa kyrka och sen tillbaka till Näsviken för "en ny dag i solen ☀️ "

Är det Anna som håller det lilla knytet i blått? Varför har hon kletat ett stort hjärta över sitt eget ansikte i så fall? För att inte hakorna ska synas?
Om det är Anna - det hjälper inte med extensions för att kompensera för tunnhårighet. Brandgatan i hårbotten syns. 🤭
Senast redigerad av TPL 2022-06-27 kl. 15:28. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-06-27, 15:21
Avslutad
Citat:
Fattar inte. Dom åkte alltså från Näsviken, förbi Forsa kyrka och sen tillbaka till Näsviken för "en ny dag i solen ☀️ "
Varför inte, soppapriset är så högt att det är lyx lyx lyx att kunna puttra runt bara för att, pengarna ska rulla...
Hur kan Robban gå med på detta tramseri?
Är Anna hans första st👀ra kärlek?
Citera
2022-06-27, 17:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Att se mi amor koppla av och njuta är nog ändå den BÄSTA KÄNSLAN 🙏😘😭 Gud vad jag älskar den här mannen ❤️ Tú y yo
Ja, nu har han ju ökat i värde. Tror han kopplat av mer på en gubbresa.
Citera
2022-06-27, 17:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ja, nu har han ju ökat i värde. Tror han kopplat av mer på en gubbresa.

När pengarna är slut kastas han på historiens sophög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in