2022-08-06, 11:36
Medlem
Tänkte att d var ngt uppträdande på pride pga regnbågsfärgerna...men nä, ny peruk🤣
Citera
2022-08-06, 16:20
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hand upp alla som gissade att det nya fantastiska stora hon skulle göra handlade om håret 😂.

Hon har tagit ut sina extensions, ska ha sitt egna naturliga hår och använda ett Hairband vid särskilda tillfällen. Wow!! Jag förstår att hon slog på stora trumman.
En hektisk tid i Annas liv. Men i slutänden kommer det vara värt det! Vi borde nog alla skänka en tanke till hur hårt hon sliter.
Skulle hon inte göra om sina ögonbryn också? Hoppas hon inte blir utbränd.
Citera
2022-08-07, 00:17
Medlem
Hur mycket hår hon sliter menar du,
Citera
2022-08-07, 16:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://postimg.cc/gallery/3vpwcg0

I vanlig ordning har det också repostats och sen repostat repostningen.
Hår som en äkta finsk zigenare. Nu är det bara stora guldörhängen som fattas. De kanske Fisan kan fixa fram?
Citera
2022-08-07, 17:26
Medlem
Nu har Vanessa städat upp lägenheten i Torremolinos.

Så nu kan fet tackan Anna åka ner till (äntligen SIN lägenhet när svärfar har dött).
Min, min, min egna lägenhet. Bam Bam Bam.

Vad var det jag sa. Det är MIN.
Citera
2022-08-07, 17:42
Medlem
Anna och Robban är i Spanien. Det var tydligen det stora fantastiska äventyr som väntade dem.
Citera
2022-08-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Anna och Robban är i Spanien. Det var tydligen det stora fantastiska äventyr som väntade dem.

Då kan vi invänta det första meddelandet om att hon är i sitt älskade hemland och i SIN våning igen. Härligt för dig Anna!
Citera
2022-08-07, 19:29
Medlem
Hoppas på poollives nu! Älskar dom så mkt
Citera
2022-08-07, 22:45
Medlem
yips avatar
Är Malaga ett bättre ställe än Torremolinos? Var finns lägenheten egentligen?
Citera
2022-08-08, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Hoppas på poollives nu! Älskar dom så mkt

Jaa det är yin och yang när Roberto dansar i vattnet med glänsande hud och Anna snattrar i förgrunden om sin lägenhet och sin man och sin bassäng och sitt hår och karriären är strålande. Så dyker Roberto ner och försvinner bara för att i nästa stund återuppstå med armarna uppåt sträck och så snurrar han runt sin egen axel och man känner att bättre än så här kan inte livet vara.

Roberto är faktiskt en intressant figur. Han berättar inte så mycket men han ler och ser närvarande ut, men vad tänker han på? Det är svårt att förstå hur han kan jobba när han inte kan prata. Men han är kanske på ett annat sätt när han inte har sin fru i närheten.
Citera
2022-08-08, 07:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yip
Är Malaga ett bättre ställe än Torremolinos? Var finns lägenheten egentligen?
Vad som är bättre är svårt att säga, Malaga är storstad som Göteborg ungefär men har del stränder också. Torremolinos är en äldre turistort ett par mil vänster om Malaga som fått en viss uppryckning men det är väl inte den första ort jag skulle välja på Solkusten. Vart lägenheten nu ligger har jag ingen aning om men att Anna skriver Malaga när dom sitter i bilen kan ju betyda att dom landade på Malagas flygplats och nu sitter i en hyrbil på väg till lägenheten i Torremolinos om den nu finns kvar.
Som sagt, jag vet inte om Toledanos har kvar den lägenheten.
Citera
2022-08-08, 08:59
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jaa det är yin och yang när Roberto dansar i vattnet med glänsande hud och Anna snattrar i förgrunden om sin lägenhet och sin man och sin bassäng och sitt hår och karriären är strålande. Så dyker Roberto ner och försvinner bara för att i nästa stund återuppstå med armarna uppåt sträck och så snurrar han runt sin egen axel och man känner att bättre än så här kan inte livet vara.

Roberto är faktiskt en intressant figur. Han berättar inte så mycket men han ler och ser närvarande ut, men vad tänker han på? Det är svårt att förstå hur han kan jobba när han inte kan prata. Men han är kanske på ett annat sätt när han inte har sin fru i närheten.

Jo, Roberto är lite spännande på vissa sätt... Vad händer på hans jobb? Hur ser han på relationen med Anna? Spanar han när han åker på pendeltåget? Är fortfarande sugen att handla på ICA Maxi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in