2021-12-06, 13:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
”Ni är många som inte ser eller förstår vad jag penslat bullarna med..” för att vara så extremt känslig och snarstucken så är hon verkligen inte noga med hur hon uttrycker sig själv Anna är ett lysande exempel på hur utåtriktad INTE behöver vara lika med ”social kompetens”.

Gratistips igen, Anna…du behöver inte påpeka att dina följare ”inte ser eller förstår”-du förtydligar ju inte ens vad det är du använder. Lärde inte din morsa dig hur man uppför sig-är det inte det du sagt många gånger? #comidadeanna#annagördetigen#annabooklagarmat

Ja, antagligen är det bara en person som frågat Anna, men Anna och räkning.. I Annas universum är 1 person lika med typ 100.

Har sagt det förr, men jag är ju inne på att Anna ligger inom autismspektrat..
Citat:
Den bristande förmågan till sociala interaktioner och svårigheter att
läsa av situationer och förstå vad som är opassande eller passande för respektive situation gör att personerna kan uppfattas av sin omgivning som egocentriska (Schnurr, 2005). Det har även beskrivits att personerna är mycket känsliga för kritik och lätt blir kränkta vilket ytterligare försvårar interaktioner med andra (Wing, 1997).
Det andra centrala draget innebär att beteendet skall uttryckas av begränsade, repetitiva och stereotypa mönster (APA, 2000).
(Städa, städa och åter städa..)
Det där fetmarkerade.. Behöver jag säga något mera??
Senast redigerad av cece123 2021-12-06 kl. 13:27.
Citera
2021-12-06, 13:27
Medlem
Att Tunnan äter Metformin som är en medicin för diabetes tvivlar jag på. Hade Ers Hemskhet fått diabetes skulle det leda till en enorm självömkan och rubriker i slaskmedia. Skulle jag ha fel så skulle Metformin inte räcka till för att hålla nere blodsockret hon skulle behöva insulin. Tunnan är en diabetes sjuksköterskas mardröm allt en diabetiker inte skall äta frossar Tunnan i motion är i princip noll.
Citera
2021-12-06, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Så löjligt att posta en bild på ”hans mugg” , men helt i Annas stil för all del. En restaurang har väl för fan muggar, tallrikar, koppar, glas, bestick åt gäster. Hon är gäst. Big Mama vore väl en lämplig text åt henne…

Gott råd, Anna-med tanke på ditt track record i att vara en oerhört enerverande ”svärmor” så får du jobba lite på att uppfatta andras gränser. Annars ryker nog gratispizzan och gratisfikat inom ett halvår.
Lukas försvann väl som en skugga i natten för att undvika konfrontation och känsloutbrott från henne. Usch.

När Vanessa hade två kompisar över en helg så gjorde Anna goodiebags med rosetter och ett litet handskrivet brev som jon la på deras hotellbäddade sängar i gästrummet.
Kompisarna kom aldrig mer tillbaka.
Citera
2021-12-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Att Tunnan äter Metformin som är en medicin för diabetes tvivlar jag på. Hade Ers Hemskhet fått diabetes skulle det leda till en enorm självömkan och rubriker i slaskmedia. Skulle jag ha fel så skulle Metformin inte räcka till för att hålla nere blodsockret hon skulle behöva insulin. Tunnan är en diabetes sjuksköterskas mardröm allt en diabetiker inte skall äta frossar Tunnan i motion är i princip noll.

Nja inte säkert där.
Det är tablett behandlad diabetes som det pratas mycket om och att den kan vara orsakad av fel kost och övervikt bl a därför tror jag att hon inte pratar om det för att det skulle bli diskussion att hon har fått det pga hennes övervikt
Citera
2021-12-06, 14:14
Medlem
cece123s avatar
Apropå diabetestabletter är även jag nog också tveksam eftersom de tabletterna underlättar viktminskning och att bibehålla vikten efter viktnedgång.
https://janusinfo.se/nyheter/nyheter...3e024b34c.html
Har för mig att efter någon av Annas otaliga bantningsförsök ledde till att Anna började med sötningsmedel i sina varma drycker.
Var det möjligtvis i BL VIP?
Citera
2021-12-06, 14:52
Medlem
Ny batalj har nu rejält blossat upp om AnnaTooks gratis-gran-leverantör Booken slåss med näbben och klorna för att ställa sig i Team Gran mot PW!!! Undrar om Tooket skitit i det blå skåpet denna gång eller…? Dags för popcorn 🍿 gänget (jag håller på Team PW)!
Citera
2021-12-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Bara egocentriska narcissister som placerar sig själv först på det sättet hon gör.

Föds man till Narcissist, eller uppfostras man till det ?
Hur orelevant som helst i denna skvallertråd men slänger ändå ut frågan till den som kan tänkas veta..
Annas mamma verkar inte ha varit den som plockat ner henne på jorden dock, snarare blåst upp egot
Citera
2021-12-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Föds man till Narcissist, eller uppfostras man till det ?
Hur orelevant som helst i denna skvallertråd men slänger ändå ut frågan till den som kan tänkas veta..
Annas mamma verkar inte ha varit den som plockat ner henne på jorden dock, snarare blåst upp egot

Det verkar som att både arv och miljö spelar roll. Inte helt ovanligt hellre att peoner med narcissist personlighetsstörning också har borderline.

Ja, den där mamman alltså...
Citera
2021-12-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Ny batalj har nu rejält blossat upp om AnnaTooks gratis-gran-leverantör Booken slåss med näbben och klorna för att ställa sig i Team Gran mot PW!!! Undrar om Tooket skitit i det blå skåpet denna gång eller…? Dags för popcorn 🍿 gänget (jag håller på Team PW)!

var hittar du detta att läsa...mvh munnen full av popcorn
Citera
2021-12-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hahah😂förlåt! Här får du mer popcorn 🍿 av mig!! Aftonbladet på webben 👍
Citera
2021-12-06, 16:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Då får du nog dela popcornen.. Förlåt.. överlåta ALLA popcorn till Booken, då hon antagligen sitter njuter och skrattar illvilligt åt det hela för det är PW som är i fajt med Anna Benson.
Anna skickar bara hjärtan denna gång till Benson på IG.
Senast redigerad av cece123 2021-12-06 kl. 16:50.
Citera
2021-12-06, 16:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Julgransgate del 2 på Bloggbevakning. Anna så klart med på ett hörn. Hon är säkert tacksam för att blickarna vändes från hennes bildfusk hemma i Spanien...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in