Citat:
Ursprungligen postat av
PannaSnook
”Ni är många som inte ser eller förstår vad jag penslat bullarna med..” för att vara så extremt känslig och snarstucken så är hon verkligen inte noga med hur hon uttrycker sig själv

Anna är ett lysande exempel på hur utåtriktad INTE behöver vara lika med ”social kompetens”.
Gratistips igen, Anna…du behöver inte påpeka att dina följare ”inte ser eller förstår”-du förtydligar ju inte ens vad det är du använder. Lärde inte din morsa dig hur man uppför sig-är det inte det du sagt många gånger?

#comidadeanna#annagördetigen#annabooklagarmat
Ja, antagligen är det bara en person som frågat Anna, men Anna och räkning.. I Annas universum är 1 person lika med typ 100.
Har sagt det förr, men jag är ju inne på att Anna ligger inom autismspektrat..
Citat:
Den bristande förmågan till sociala interaktioner och svårigheter att
läsa av situationer och förstå vad som är opassande eller passande för respektive situation gör att personerna kan uppfattas av sin omgivning som egocentriska (Schnurr, 2005). Det har även beskrivits att personerna är mycket känsliga för kritik och lätt blir kränkta vilket ytterligare försvårar interaktioner med andra (Wing, 1997).
Det andra centrala draget innebär att beteendet skall uttryckas av begränsade, repetitiva och stereotypa mönster (APA, 2000).
(Städa, städa och åter städa..)
Det där fetmarkerade.. Behöver jag säga något mera??