2021-08-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Tänk lite och titta på bilden så ser ni att det inte är Anna som filmar, troligen V eller R som gör det med hennes mobil.
Varför är ni så negativa till allt hon gör?
För mig är hon med Familj en suverän representant för Sverige när hon är i Spanien.
Jag tror mig vara rätt säker på att Antonio är på väg till familjen för att umgås några dagar innan det är retur till Sigtuna.
Om han får ledigt från arbetet vill säga, vilket jag inte vet något om.

Hon har någon tripod/stativ eller liknande för mobilen vid poolkanten förstås. Roberto var uppe i lägenheten en stor del av tiden och V badade. Ingen höll i mobilen. Bitter på Katrin Z då hon påstod att Love By Lola inte längre finns-det gör de visst.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-17 kl. 23:17.
Citera
2021-08-17, 23:20
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lite mumsiga bilder för er som är blockade.
Känsliga tittare varnas!

https://postimg.cc/gallery/Fzmx74C
Tack för varningen 😳 höll på att sätta kvälls smörgåsen i vrångstrupen.
Dennes lekamen görs sig absolut bäst under ytan och i grumligt vatten utan en massa pinsamma säl uppvisningar som tittaren tvingas beskåda dessutom
Citera
2021-08-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Lite mumsiga bilder för er som är blockade.
Känsliga tittare varnas!

https://postimg.cc/gallery/Fzmx74C
Fy vad äckligt, vilka armar hon har förstörda av bantande och operationer.
Citera
2021-08-18, 01:00
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Segunda casa betyder i ’deras andra hem’ alltså i Spanien,där var väl inte Felicia i våras??
Segunda casa är neutralt. Annas spanska är... Inte alls..
Segunda casa, fristående, betyder att "casa", hemmet, är sekundärt.. Andrahandsvalet. Ett boende, fast inte riktigt...
Anna är så duktig... Strålande!
Citera
2021-08-18, 06:41
Medlem
Det är ordentligt pinsamt att se henne i dessa lives från poolen.
Förstår dock att hon trivs under vatten. Hon känner sig väl lite lättare och smidigare men vilken kroppshydda hon har nu!!!!!!! Det är inte nådigt vad stor hon blivit!!!
Vadan detta maniska behov av att försöka prata spanska hela tiden? Låter hemskt (för alla spansktalande)
Citera
2021-08-18, 07:08
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Förstår dock att hon trivs under vatten. Hon känner sig väl lite lättare och smidigare men vilken kroppshydda hon har nu!!!!!!! Det är inte nådigt vad stor hon blivit!!!
Vadan detta maniska behov av att försöka prata spanska hela tiden? Låter hemskt (för alla spansktalande)

Ja och inte en enda bild från stranden på henne. Undrar varför

Hon som påtalar gång på gång hur nöjd hon är över sin kropp.
Citera
2021-08-18, 07:10
Medlem
Citat:
Hur pass bra/dåligt hennes spanska låter kan jag inte avgöra men de hon pratade med vid poolen, den lilla flickan m fl, var väl spanska?
Citera
2021-08-18, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hur pass bra/dåligt hennes spanska låter kan jag inte avgöra men de hon pratade med vid poolen, den lilla flickan m fl, var väl spanska?

Ja. Och Anna kan lite ’fraser’.
Men då hon låtsas vara ’native Spanish’ låter det förjävligt. Hon vill ju ge sken av att hon pratar flytande med korrekt uttal…..NOT so much…
Citera
2021-08-18, 07:26
Medlem
Citat:
Ja. Och Anna kan lite ’fraser’.
Men då hon låtsas vara ’native Spanish’ låter det förjävligt. Hon vill ju ge sken av att hon pratar flytande med korrekt uttal…..NOT so much…
Då de hon pratar med är spanska är det ju inte konstigt att hon pratar just spanska.
Citera
2021-08-18, 08:49
Medlem
Varför sker inläggen på spanska?
Jag kan spanska. Bra spanska.
Språket i inläggen är undermåligt, verben
är inkorrekt böjda och stavningen inte bra.
Är inte alla följare svenskar?
Citera
2021-08-18, 08:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Varför sker inläggen på spanska?
Jag kan spanska. Bra spanska.
Språket i inläggen är undermåligt, verben
är inkorrekt böjda och stavningen inte bra.
Är inte alla följare svenskar?

Jag vet inte hur det funkar , men som officiellt konto så ” poppar ” hon säkert upp som förslag på att följa i Spanien nu när hon är där . Så kan hända hon har fått några extra spanska följare .
Citera
2021-08-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag vet inte hur det funkar , men som officiellt konto så ” poppar ” hon säkert upp som förslag på att följa i Spanien nu när hon är där . Så kan hända hon har fått några extra spanska följare .

Haha. Nej, så är det inte.
Anna VILL så gärna tas som spanjorska.
Anna vill vara allt hon inte är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in