2021-09-02, 03:54
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Dessa du räknar upp hade faktiskt haft fantastiska karriärer. Skrivit texter och musik och också gett ut mycket musik. De var populära, legendariska artister vars verk människor lyssnar på än.

Visst kan man vara olycklig eller råka ut för sjukdom och olyckor ändå, men Anna har ju enligt egen utsago en underbar familj och är så tacksam🙏❤️🙏❤️. Dollar och guld har hon förstås inte, men hon har ju sin härliga La Familia.
Allt är trollens fel och de svekfulla vännernas fel. Hon är så missförstådd och utsatt för konspiration. Låter det som en realistisk syn på världen att resonera så?

”Karriären” däremot har legat i träda sen 1987.
Anna är ingen konstnärssjäl. Det vet nog du också. Hon vill ha en glamorös yta och vara känd-frottera sig med människor som ger henne status, det är typ allt.
Håller med dig till fullo på en del av sakerna.
Definitivt ingen konstnärssjäl, sett några lives från Instagram och hon framstår emellanåt som snarare obegåvad rent allmänt.
Men hon är en jävla entertainer, är nog rolig och slänga käft med när hon mår bra, samt har ett visst sinne för affärer.
Citera
2021-09-02, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Japp så är det, så det var inte många rätt i hennes inlägg.

Haha...så fullt medveten om att man inte får vabba tonåringar , men det var ju lite roligt eftersom man dessutom måste ha ett jobb först och främst. Sen barn i rätt ålder- med eller utan klubba
Citera
2021-09-02, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Definitivt ingen konstnärssjäl, sett några lives från Instagram och hon framstår emellanåt som snarare obegåvad rent allmänt.
Men hon är en jävla entertainer, är nog rolig och slänga käft med när hon mår bra, samt har ett visst sinne för affärer.
Vilka affären tänker du på då? Är det de otaliga sammarbeten hon gör, med eller utan företagens vetskap?
Citera
2021-09-02, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman

Det där sinne för affärer måste du förklara, där hänger jag inte med alls.
Citera
2021-09-02, 07:49
Medlem
PricklyCitys avatar
När stod Anna egentligen på en scen senast?
Jag sökte på "Anna Book" + "konsert" och fick träff på "Alla kan sjunga" i Malmö 11 november och tänkte att äntligen får hon uppträda igen. Det visade sig att det var något annat år, eventuellt förra året, så då blev det ju inget.
Senast redigerad av PricklyCity 2021-09-02 kl. 07:56.
Citera
2021-09-02, 07:59
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det där sinne för affärer måste du förklara, där hänger jag inte med alls.

Hon är ju bland annat delägare i Ciciotto. Visserligen med svarta pengar, men ändå.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av PricklyCity 2021-09-02 kl. 08:12. Anledning: Lagt till länk
Citera
2021-09-02, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Hon är ju bland annat delägare i Ciciotto. Visserligen med svarta pengar, men ändå.

Hon har inga pengar. Har inte råd att bygga och fixa till sitt atterfallshus.
Sprid inte falska rykten.
Citera
2021-09-02, 09:03
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Hon har inga pengar. Har inte råd att bygga och fixa till sitt atterfallshus.
Sprid inte falska rykten.

Du tror alltså inte på vad Supermannen skriver. Han verkar ju ha jättekoll på allt som har med Booken att göra.
Skämt åsido, så tror jag snarare att det är så här som jag skrivit tidigare.

Citera
2021-09-02, 09:11
Medlem
PricklyCitys avatar
Om det nu är så att Anna är rik och har sinne för affärer som vissa här (läs: en person) påstår, hur förklaras följande fakta?

* Tomten är tämligen ovårdad. Det är inte så dyrt att anlita hjälp för detta. Kanske med rabatt mot exponering på Insta.
* Attefallaren är inte färdigbyggd. Samma sak där, det kan inte vara så dyrt att göra klart det sista, men ju längre man väntar, desto dyrare lär det bli.
* De har två bilar som ligger i den lägre prisklassen. Om man nu vill vara diskret så finns det andra sätt än att köpa en skruttbil om man bara har pengar.
Senast redigerad av PricklyCity 2021-09-02 kl. 09:36.
Citera
2021-09-02, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
När stod Anna egentligen på en scen senast?
Jag sökte på "Anna Book" + "konsert" och fick träff på "Alla kan sjunga" i Malmö 11 november och tänkte att äntligen får hon uppträda igen. Det visade sig att det var något annat år, eventuellt förra året, så då blev det ju inget.
Det måste ha varit en minut med många andra tidigare deltagare i mello som fick något pris förra året.
Citera
2021-09-02, 09:16
Medlem
Live!
Anna fick ÄNTLIGEN en stund för sig själv så hon kan prata med främlingar på nätet.
Citera
2021-09-02, 09:24
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det måste ha varit en minut med många andra tidigare deltagare i mello som fick något pris förra året.

Men då som jag trodde i stort sett ingenting där hennes namn är ett av de stora. Det jag hittade "Alla kan sjunga", så är hon ett stort namn. Det står inte vilket år det var, men det står onsdagen 11 november. De senaste året det datumet var en onsdag var förra året, och då kan det ju inte blivit av.
Före det var det 2015.

https://www.kulturcentralen.nu/evene...ga-gospelkoren
Senast redigerad av PricklyCity 2021-09-02 kl. 09:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in