2021-07-29, 12:31
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Felicia fyller 30 år i morgon , Anna gör säkert reklam för att få nya saker från Partyland

Jag har lite tappat sugen för att följa hennes urbota trista liv den senaste tiden. Men... var inte Flisan intagen på Rehan för några veckor sedan? Och nu jobbar rånaren på en pizzeria? Och bor hemma igen? Man är väl inte ens avgiftad på två tre veckor eller? Kan någon uppdatera mig?
Citera
2021-07-29, 13:23
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag har lite tappat sugen för att följa hennes urbota trista liv den senaste tiden. Men... var inte Flisan intagen på Rehan för några veckor sedan? Och nu jobbar rånaren på en pizzeria? Och bor hemma igen? Man är väl inte ens avgiftad på två tre veckor eller? Kan någon uppdatera mig?

Jag vet inte , men tror inte att hon bor hemma .
Citera
2021-07-29, 13:30
Medlem
TPLs avatar
Det korta mötet var tydligen ett besök hos Partyland för att tigga saker igen.
Citera
2021-07-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, så bör det ligga till.
Är hon inte ute i lite sen tid?
Har hon flyttat hemifrån med tanke på flyttkartongerna och hennes frånvaro av uppdateringar gällande de underbara mat och bakorgier ala Flicia?
OM hon flyttat, borde väl A vara stolt och berätta om det? Även om det känns svårt när barnen flyttar hemifrån, så är det väl vad människor eftersträvar? Att klara sig på egna vingar?
Kan vara att ingen lagar så fin och vacker mat som Fellizian gjorde 😉
Citera
2021-07-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När jag går till en butik säger jag att jag skall handla. När Anna går till en butik säger hon att hon skall ha möte Tänk att det fortfarande finns företag som lyssnar på henne och ger henne saker när hon tigger. Hon beter sig vidrigt som lurar olika företag att de kommer att få flera kunder på grund av henne.
Senast redigerad av Muminflickan 2021-07-29 kl. 13:54.
Citera
2021-07-29, 14:00
Medlem
Citat:
Idag är det inte bara ett möte, det är ett kort möte. Inget 4-timmars då. Fast det kan det bli ändå med Anna som deltagare.

Om jag vore Anna skulle jag inte ha så många glassaker i fönstren, dom kan fungera som brännglas. Ingen i familjen har läst fysik?
Utvecklingssamtal med V på Cicciotto kanske
Citera
2021-07-29, 14:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
När jag går till en butik säger jag att jag skall handla. När Anna går till en butik säger hon att hon skall ha möte Tänk att det fortfarande finns företag som lyssnar på henne och ger henne saker när hon tigger. Hon beter sig vidrigt som lurar olika företag att de kommer att få flera kunder på grund av henne.

Det är troligen bara i Sverige som folk kommer undan med något dylikt. Normala människor skäms att hålla på att tigga till sig rabatter, free samples och demogrejor men inte hon. Skamligt!!
Citera
2021-07-29, 14:19
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Utvecklingssamtal med V på Cicciotto kanske

Brukar din mamma ha samtal med din chef ?
Citera
2021-07-29, 14:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Guilty pleasure Att Anna fortsätter ”stå upp för sig själv” vara ” the real one” och visa på bad, bad behaviors dag ut och dag in UTAN att ens reflektera att det går ut över sin familj. Så länge hon fortsätter med sin patetiska lives kommer hennes två äldsta vuxna barn hängas ut som de är dömda för i svensk tingsrätt. Hennes man kommer att bli en allt större turistattraktion som jag tror hans arbetsgivare inte kommer att gilla. Och! För alltid kallas för ” Halmpyntet” Jojjebetto Mi amore The retarded. Took som Anna fullkomligt skiter i sitt ”blå skåp” för att få några timmar i veckan på hennes ” kändis-eter IG
Stollen Roberta är faktiskt livstidsordförande i Toffelhjältarnas Riksförbund.
Vald med enhällig majoritet, utan motstånd. Och Took-Anna är så stolt över utmärkelsen.

För övrigt misstänker jag att Felicia kommer fira födelsedagen på Cicci-Otto.
Citera
2021-07-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Brukar din mamma ha samtal med din chef ?
Min mamma heter inte TookAnna Stolledano
Citera
2021-07-29, 15:13
Medlem
Kan rekommendera att se live-inspelningen från 20-07-27.
Där hon försöker uttala restaurangens namn, som V numera jobbar på (2 minuter in)
Samt snyggt filter och solning, same same, bara ett år har förflutit..
www.youtube.com/watch?v=-alKxKza6Fk
Citera
2021-07-29, 16:09
Medlem
Citat:

Kan det vara en tillfällighet att hon timmarna innan berömmer Partyland på sin story, otroliga ballonger som hållit i 7 veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in