Citat:
Ursprungligen postat av
bmed
Trots ”kraftig rodnad, hetta, hård knöl, svullnad, molande värk och öm i hela bröstet” (citat från hennes Instagram) så går hon ändå till frisören... ?
Människan är inte klok.
Av att döma på hennes bröstbild på Instagram, om det nu är samma bröst, så kan man då inte se någon kraftig rodnad.
Eller hur!! Hon har haft såååå ont sen i söndags och behövde akuttid hos bröstmottagningen men mådde ändå tillräckligt bra för att besöka frisören. Hur ska du ha det Anna? Jag själv handskas med en hel del svåra sjukdomar, jag vet hur det är att vara riktigt sjuk. Inte fan kan jag springa på frisörbesök när mitt tillstånd blir dåligt. Alltså hon gör mig tokig ibland. Hennes beteende är så vidrigt. En mytoman ut i fingerspetsarna. Det ska ljugas och överdrivas om precis allt. När jag läste hennes lista på de symptom hon "har" kändes det direkt som om jag läste listan på symptom som man hittar på nätet, där alla möjliga symptom rabblas upp. Det är smärta, rodnad, ömhet, hetta, svullnad, knöl - alla symptom som man kan få, har Anna fått. Men hon är ändå tillräckligt frisk för att först få sitt hår fixat innan sin "akuta mammografi".
Vidrigt!