2021-12-08, 00:31
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Alltså. Man åker inte till akuten för att man hittat en cysta i bröstet. Och man får inte en "akut mammografi" för det.

Eller ja, om man är Anna Book så kanske man gör det, sorry, glömde tråden jag är i.

Hur länge tills Anna kampanjar för att hon ska bli ambassadör för bröstcancer?

Lagom till julens högtider? Allt blir skit när hon ljuger,
Citera
2021-12-08, 00:34
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
[quote=bmed|78240558]Håller med. Det låter som antingen varböld, eller mjölkstockning (inte kanske aktuellt i hennes fall...).[/QUOTE

Plastbröstet rann ut i magen. Den är ju väldigt liten.

Men allt för madams bästa 🙂. Tjänar man ens pengar på skvaller! Eller vill hon bara få en pyntad gran☺️
Citera
2021-12-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Men varför lägga ut allt på ig för
Man kan väl ha lite privat med sånt här
Vad söker hon?
Uppmärksamhet och tyck nu synd om "lilla" mig

Du summerade just upp Anna väldigt väl
Citera
2021-12-08, 00:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Finns inget som heter akut mammografi. Min bror är läkare. Inte ens läckande silikon i girlöusar funkar aktiv, de får vätas 🙂 nya ljugerier väntar 🥶
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-12-08 kl. 00:46.
Citera
2021-12-08, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Trots ”kraftig rodnad, hetta, hård knöl, svullnad, molande värk och öm i hela bröstet” (citat från hennes Instagram) så går hon ändå till frisören... ?

Människan är inte klok.

Av att döma på hennes bröstbild på Instagram, om det nu är samma bröst, så kan man då inte se någon kraftig rodnad.

Eller hur!! Hon har haft såååå ont sen i söndags och behövde akuttid hos bröstmottagningen men mådde ändå tillräckligt bra för att besöka frisören. Hur ska du ha det Anna? Jag själv handskas med en hel del svåra sjukdomar, jag vet hur det är att vara riktigt sjuk. Inte fan kan jag springa på frisörbesök när mitt tillstånd blir dåligt. Alltså hon gör mig tokig ibland. Hennes beteende är så vidrigt. En mytoman ut i fingerspetsarna. Det ska ljugas och överdrivas om precis allt. När jag läste hennes lista på de symptom hon "har" kändes det direkt som om jag läste listan på symptom som man hittar på nätet, där alla möjliga symptom rabblas upp. Det är smärta, rodnad, ömhet, hetta, svullnad, knöl - alla symptom som man kan få, har Anna fått. Men hon är ändå tillräckligt frisk för att först få sitt hår fixat innan sin "akuta mammografi". Vidrigt!
Senast redigerad av Meood 2021-12-08 kl. 06:44.
Citera
2021-12-08, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Eller hur!! Hon har haft såååå ont sen i söndags och behövde akuttid hos bröstmottagningen men mådde ändå tillräckligt bra för att besöka frisören. Hur ska du ha det Anna? Jag själv handskas med en hel del svåra sjukdomar, jag vet hur det är att vara riktigt sjuk. Inte fan kan jag springa på frisörbesök när mitt tillstånd blir dåligt. Alltså hon gör mig tokig ibland. Hennes beteende är så vidrigt. En mytoman ut i fingerspetsarna. Det ska ljugas och överdrivas om precis allt. När jag läste hennes lista på de symptom hon "har" kändes det direkt som om jag läste listan på symptom som man hittar på nätet, där alla möjliga symptom rabblas upp. Det är smärta, rodnad, ömhet, hetta, svullnad, knöl - alla symptom som man kan få, har Anna fått. Men hon är ändå tillräckligt frisk för att först få sitt hår fixat innan sin "akuta mammografi". Vidrigt!

Lite skadeglad är jag om det är så att silikon implantatet har gått sönder/läcker så hon måste operera ut dem, tror inte de har pengar för att lägga i nya
Citera
2021-12-08, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Hört talas om ”Akut hairtalk extensions” hos Dr Ba(js)hir
Citera
2021-12-08, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Lite skadeglad är jag om det är så att silikon implantatet har gått sönder/läcker så hon måste operera ut dem, tror inte de har pengar för att lägga i nya
Undrar hur Tooket skulle se ut utan denna enorma hylla?
Citera
2021-12-08, 09:28
Tokans dröm vore väl att farbror doktorn plockar ut en cysta på 50 kilo, så hon kan visa att hon inte var sprängfet. Det är bara en massa missunsamma människor som inte tål hennes existens.. det är inte rätt att stollarna upptar så mycket av vården, det finns andra som är sjuka på riktigt.
Aldrig skådat en så stor hycklare som fågelungen själv
Helt otroligt att hon (och övriga) inte drogtestades vid finalen av vip.
Citera
2021-12-08, 09:34
Medlem
Nu meddelar AnnaTooks presstaleskvinna Fru Clown att Tooket anlänt till Akut mammografi. Ny pressträff vid lunch
Citera
2021-12-08, 09:48
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nu meddelar AnnaTooks presstaleskvinna Fru Clown att Tooket anlänt till Akut mammografi. Ny pressträff vid lunch

Vilken cirkus! Blir det live-sändning i Tunnans tv-kanal TV4? Hon kan sända pressträffen live direkt från sjukhuset. Avbryt alla andra sändningar!
Citera
2021-12-08, 09:55
Medlem
Detta eviga fotograferande inne på vårdinrättningar brukar inte vara populärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här