Citat:
Ursprungligen postat av
Omniman
Annas egna gränslöshet och oförmåga att uppfatta andras gränser slår i slutänden tillbaka på henne själv om och om igen. Hon inte bara spottar på sonens (flera) offer utan gör också-oavsiktligt får man hoppas-avkomman en björntjänst, precis som hon gör alla företagare och butiker en björntjänst när hon taggar dem om och om igen. Kärleksbombning som övergår i ren terror och ingen vill ha med henne att göra igen.
Är inte Bahir en släkting till Bobby förresten eller hur var det med det? Han jobbade ju på Bobbys´salong den tiden Anna bloggade på AFF och gjorde reklam för superpillren ialla fall.
Hennes förmåga att tro att allt hon gör-sådant andra gör utan att ens fundera på att lägga ut det på Instagram-är helt fantastiskt är något som jag motvilligt nästan avundas henne ibland. Även om hon är som ett barn som nyss lärt sig gå på pottan och måste berätta för alla. Apelsinjuice a´la Anna i champagneglas. Café con Leche a´la Casa Book Toledano!
Ja, Anna tar ju verkligen ifrån tårna när hon gör reklam eller beskriver något. Fysiskt talat...
Bara att se Annas inlägg om yoghurt.
Det känns inte personligt, bara se vad andra "kändisar" skrivit under taggen #arlako.
Anna tycks bara skriva av från någon reklamtext.
Hon har aldrig suttit och ätit yoghurt i trappen..
https://pasteboard.co/KekPZgV.jpg
Hon måste dessutom beskriva ALLT.
Kan det vara av tvång hon lägger upp 7 bilder plus film med detaljerad beskrivning.
Övriga kör med 2 bilder och halva texten, kortfattat, ingen uppsats.
Tex dagens enkla frukost med omelett, avocadomacka och dryck bifogas med 7 bilder och film plus bilder och repostar från de som ätit.
Inte en bild på sällskapet vid ett dukat bord inte, utan "nu pressar jag juice a la Anna ToledanoBook", "nu steker jag ett ägg a la Anna ToledanoBook" "nu häller jag upp kaffe i två vita muggar a la Anna Toledano Book" osv osv med bifogade bilder..