Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Jag tycker det är mer konstigt att det finns de som kan behålla vikten efter program som Biggest Loser. De tränar i timmar varje dag och äter typ fettsnålt protein och inget annat. Vem orkar upprätthålla en sån livsstil?
Jag förstår att Anna tycker det är jobbigt att hon gått upp i vikt igen och att hon försöker låtsas som att hon inte har det. Samhället ser ner på tjocka människor. Se bara på den här tråden, minst hälften av inläggen handlar ju om hur "groteskt fet" hon är.
Usch, jag har inte läst igenom. Så oformlig tycker jag inte alls att hon är.
Hennes look är mjukare nu, också.
Hon passade inte alls att vara slim.
Men det besvärliga i hennes beteende är att hon har ett så enormt bekräftelsebehov och hela tiden krigar mot följare och hatare. Det är som att hatarna är hennes mat.
Hon skulle behöva tagga ner och landa i sig själv, för sitt eget mående.
Hon befinner sig ständigt i attackerande läge, och det kan inte vara nyttigt.
Antingen gråter hon eller så visar hon enorm fasad och hårt skal.
Om hon taggar ner och blir lite ödmjukt kommunikativ i sin positiva energi, så kanske hon kan vända det?
Fast kanske är det så att hon faktiskt lyckas spinna pengar på till slut, i och med att hon har så mycket hatare som förföljer henne?
Titta bara på den här tråden.
All uppmärksamhet är ju bra, för vissa influencers. Titta bara på hur hatade Jocke och Jonna var ett tag, men de lyckades spinna på det och vända utvecklingen.
Och göra karriär på det.
Det är det sista hatarna vill i den här tråden, men med all uppmärksamhet de ger henne så kan det bli hennes födokrok.
.