2021-07-05, 17:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ett axplock från alla inlägg som visar hur Annas liv verkligen inte är en dans på rosor.

https://postimg.cc/gallery/L2McBbV

Ja, hennes nya valspråk borde ju vara "Denna dag, ett liv"
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-07-05 kl. 18:19.
Citera
2021-07-05, 17:33
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tänderna hade hon ändå varit tvungen att göra nåt åt förr eller senare.
På före- respektive efterbilder när hon skaffade allt porslin syns det att hon har en massa lagningar på framtänderna, dom som är allra lättast att hålla rena. Anna skyllde på sin tumsugning som barn men då får man automatiskt inte en massa hål. Utöver alla fula fyllningar hon hade (innan porslinet) så såg man bara att 2 framtänder vridit sig lite.

Nej, Annas trasiga tänder beror på snaskande och läsk. Jag är äldre än Anna och har bara ett par mindre lagningar på mina framtänder. Brukar fråga min tandläkare (och 2 kompisar, från grundskolan och gymnasiet, som blev tandläkare - dom har mycket roligt att berätta) som har mycket att säga om Anna.

Ingenting är Annas fel. Hon är bara ett gigantiskt offer för omständigheter hon inte kunnat råda över.

https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Fruktansvärt både före och efter gaddarna började ramla ut 🤢
Dyrt var det också och ovän med bästa tandläkaren är hon idag.
Förstås.
Citera
2021-07-05, 17:38
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Fruktansvärt både före och efter gaddarna började ramla ut 🤢
Dyrt var det också och ovän med bästa tandläkaren är hon idag.
Förstås.

Hahaha….. ja men vad fan 😖
Citera
2021-07-05, 17:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ett axplock från alla inlägg som visar hur Annas liv verkligen inte är en dans på rosor.

Kanonbra sammanfattning och det värsta är att det finns säkert 20-30 fler exempel på när det är SYYYYYYND om Märstamorsan.
Sveriges XXXL offerkofta utan tvekan!!!
Buhu… f*cking … hu…
Citera
2021-07-05, 17:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Om man är så sjuk att man måste uppsöka akuten är väl inte fotandet av porten till ambulansintaget det första man tänker på?
Citera
2021-07-05, 17:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Kanonbra sammanfattning och det värsta är att det finns säkert 20-30 fler exempel på när det är SYYYYYYND om Märstamorsan.
Sveriges XXXL offerkofta utan tvekan!!!
Buhu… f*cking … hu…
När jag ser Anna tänker jag på fru Svensson i serien Hedebyborna. Hon suckade alltid och sa
"Slit och släp. Aldrig är det annat."
Fast det är mer synd om Anna trots att hennes älskling inte är alkis.
Citera
2021-07-05, 18:09
Medlem
Giant Squids avatar
Har hon verkligen fått rådet utav sjukvårdsupplysningen att åka till akuten? Varför inte till vårdcentralen först?

Jag trodde vården fortfarande återhämtade sig från överbelastning, och akuta skador är jist akuta av en anledning.
Citera
2021-07-05, 18:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror att hon fick ett missfall för hon såg verkligen gravid ut.
Japp, dessutom skrev mamma Took om att hon hade varit hos gynekologen med en närstående, någon gång i samma veva.

(Vem skriver offentligt att man varit hos gynekologen )
Citera
2021-07-05, 18:20
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Japp, dessutom skrev mamma Took om att hon hade varit hos gynekologen med en närstående, någon gång i samma veva.

Precis, det skrev hon
Citera
2021-07-05, 18:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har hon verkligen fått rådet utav sjukvårdsupplysningen att åka till akuten? Varför inte till vårdcentralen först?

Jag trodde vården fortfarande återhämtade sig från överbelastning, och akuta skador är jist akuta av en anledning.
Det där var väl för flera år sen? Men jag tycker också det var märkligt att hon fick en återbesökstid på akuten. Det dom inte kan fixa vid akutbesöket hänvisas väl till annan mottagning eller vårdcentral.
Men för stjärnor som Anna gäller säkert andra regler.

Brännskadan på handen var ju konstig också. Om man bränt sig så mycket och det gör sååå ont är väl inte fotografering det första man tänker på? Och innan smärtan minskat efter kylning i kallt vatten borde det ha börjat bli en blåsa.
Det kanske var läppstift? Fotade hon inte "en massa blod" på golvet en gång, blod som egentligen var hallonsmoothie?
Hon är påhittig lilla Anna.

Hur gick det med manuset hon skulle skicka till Hollywood? Det som "alla" sa skulle bli en otrolig succé.
Citera
2021-07-05, 18:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Vem skriver offentligt att man rakat fiffi?
Citera
2021-07-05, 18:36
Medlem
Bästa avklädningen av Tunnan har Arge Snickaren stått för, hon kunde inte komma undan helt underbart. Att hon sedan gnällde på allt och terroriserade honom med att han gjort fuskjobb osv osv visar hur världsfrånvänd Ers Hemskhet är.
Angående tänderna ett kompis satte in ett par kronor tandläkaren sa jag gör dem i samma färg som dina andra tänder Anna Book tänder gör jag inte och garvade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in