2021-07-14, 23:02
  #55861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har det duschats

https://postimg.cc/gallery/s2cBxNd
Har de kopplat in uteduschen med det vanliga tempererade vattnet? Det går en vit slang från duschen?
Annars brukar väl såna där uteduschar vara soluppvärmda, dvs först är det varmt, sen blir det kallare.. men Anna råder alla att börja duscha kallt, sen varmt, det går inte om det inte är inkopplat på vanliga vattnet och inte trädgårdsslangen
Citera
2021-07-14, 23:21
  #55862
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
dusch o tvättbilder på story, de har även sett hyllningen till kronprinsessan men ingen tagg på " benji" denna gång

https://postimg.cc/gallery/1q1722f
Enligt Anna tjafsar dom aldrig på semestern eller när dom är lediga. Nänä. Felicia satt ju och sa i den där podden att "gud ja" vad det gapades och skreks hemma.

Vad är vitsen med att ta sin kvällsdusch ute med shorts och säkert kallingar på? Anna tvagade sig med baddräkt/bikini på.
Jag kan förstå om man vill svalka sig en riktigt varm dag men inte utedusch som ersättning för helkroppstvätt.
Så passande att textrutan täckte flinten med det långa stripiga håret han försöker kompensera kalhygget med. Bobbys hårpiller som var så bra för bara ett par år sen.
Citera
2021-07-15, 00:07
  #55863
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så pandemin har slagit sönder Annas liv fullständigt?
Hon gjorde inga större uppoffringar vad jag vet.
I augusti (?) förra året åkte hon och Roberto till Spanien. Dom var i Värmland och hälsade på bekanta. Anna besökte Ingrossos åldrade föräldrar. Anna har besökt frisören gång på gång, en gång fick frisören + personal sitta i karantän efter att Anna varit där. Anna och Roberto har handlat tillsammans trots rådet att bara en person skulle handla.
Anna har levt ungefär som vanligt. Hur kan hon med att gnälla när så många varit nära att dö. Anna fick ju bara lite huvudvärk och var lite snorig (sa hon efteråt men under nån dag var hon så "sjuk" att dottern fick sköta Instagram).
Hon har hela tiden haft tak över huvudet och mat på bordet så varför gnäller hon nu?
j
Anna har inte brytt sig ett dugg om pandemin. Hon har levt som vanligt och gjort en massa saker som du räknat upp . Hon har inte förlorat några jobb annars hade hon kunnat söka ekonomiskt stöd. Hon hade inga jobb innan och får inga efter pandemin. Nu har artisterna börjat jobba igen. Det finns många unga duktiga artister, Annas karriär tog slut för länge sedan . Dessutom har hon varit så otrevlig och lurat folk så ingen vill ha med henne att göra.
Citera
2021-07-15, 00:10
  #55864
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Lili och Sussi var ju samtida. De hade inte heller så många hits. Inte sjöng de som Whitney Houston heller Men de levererade funktionell och svängig tuggummipop. De var med på Lotta på Liseberg igår... just saying. Tror det var en ny låt de sjöng, men de dansa med sina gamla synkade moves och var glada. Publiken var glad. Jag var glad. Inget man skriver vykort om, men en trevlig stund.

Skriv en ny låt Anna, så får du kanske komma in i värmen igen?

Hörru, Lili och Susie ligger på en heeeeelt annan nivå, nu var du inte snäll mot damerna.
De har gjort bortåt 10 hits, som blev långkörare på hitlistorna.
Kalsongerna haglade upp på scenen då de uppträdde.

Anna.. Känner bara till 2! låtar som.. det tar emot.. att kalla för hits i stuket snälla dansbandsschlagerdagislåtar.
Inte konstigt att Annas flesta fans tycks ha varit barn..

Lili och Susie har försökt med comebacker, det har gått de flesta obemärkt förbi , men de har inte stickat några offerkoftor ännu, såvitt jag vet..😁
Anna har väl en hel garderob fylld med garn hemma som bara väntar på att bli stickade offerkoftor.
Citera
2021-07-15, 01:01
  #55865
Medlem
cleovarnamnets avatar
Jag tror att Anna behöver hjälp att ”sortera” sina känslor och undvika att fastna i dem. En del har lättare än andra för att ”drunkna” i sina känslor.
Någon undrade för några sidor sedan vad som var så fascinerande med henne. Ja, det undrade jag också när tråden hela tiden var högst upp varje gång man kollade under kändisskvaller… Eftersom så många inlägg skrivs här tenderar ”the hot stuff” att försvinna i mängden men kortfattat: jag kom in här när Anna uttalat sig nedvärderande om folk som åt på IKEAs julbord, varpå följare blev ledsna och Anna hävdade att hon inte skrivit inlägget i fråga, utan någon hade gjort inbrott i hennes bil, instagrammat om folk som äter julbord på IKEA och sedan lagt tillbaks mobilen. Det vill säga en helt barock förklaring.
Det är väl just det absurda som fångar en - t ex hennes förnekelse av att hon använder filter. Det är väldigt uppenbart att hon hårdfiltrerar och det är konstigt när man ljuger om en sådan sak.
Dessutom är ju Anna söt och snygg - verkligen! Hon behöver inte dessa filter. Hon är en trebarnsmorsa runt 50 som pendlar starkt i vikt och har solat lite för mycket, inget att skämmas över, och hennes grundutseende är ju jättefint!
En annan sak som fascinerar och framför allt förbryllar är hennes otacksamhet. Se t ex avsnittet med Arga snickaren. Skåda inte given häst i mun, som det heter.
Andra saker är hennes extrema melodramatik - gråter i timmar för att en hårsnodd fastnar i håret!? (Ja, det kom t.o.m. i tidningen!) Dessutom fejkgråter hon helt uppenbart i Arga snickaren. Hon har alltså ett uppförande som inte ens en ungdom utan ett barn kanske kan förväntas hålla på med.
Och apropå ungdomar - hennes aggressivitet. Jag förstår inte vad som ständigt triggar hennes svordomsfyllda attacker, och hur hon inte kan se att det får folk att dra sig undan från henne; nu senast bad hon en journalist på Aftonbladet att ”dra åt helvete” för att hon undrade om Anna ville berätta om mannen som skrev okvädingsord till henne.
För mig är det som Anna mentalt fortfarande är 14 år och övar framför spegeln och tigger kärlek och uppmärksamhet och uppskattning och när hon inte får det får hon även en 14-årings raseriutbrott.
Jag hoppas att Anna kan erkänna för sig själv att livet inte gick som hon ville och kan bearbeta det och eventuella andra svårigheter (har t ex ryktats om kleptomani) med en bra psykolog och inse att hennes värde inte ligger i huruvida hon är känd eller ej. Hon har säkert andra bra sidor att framhäva. Hon som är så glad (tja, verkar ju visserligen gå i perioder…) och pigg skulle passa bra i kassan på Ica i en landsortsbutik: få sitta ned hela dagarna och glatt tjattra med kunderna och bra OB-betalt som handelsanställd. Många av tanterna skulle säkert tycka att det var jättetrevligt att Anna Book satt i kassan. Där skulle hon kanske verkligen få känna sig som en kändis.
Citera
2021-07-15, 01:12
  #55866
Medlem
cleovarnamnets avatar
Här är en till artikel ur DN från 1984.
http://www.bilddump.se/bilder/202107...249.6.154.jpeg
Den avslutas med:
- Är det bara att vinna som räknas?
- Ja, nästan.

Kort i SvD med ”bevis” på att Anna faktiskt sågs som tantig (som flera vittnat om i tråden):
http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

Hon har uppenbarligen länge setts som en föredetting:

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

Hennes firma/bolag/vad det nu var gick tyvärr i konkurs:

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png
Citera
2021-07-15, 05:24
  #55867
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Tuttlutt fick inte med alla sidor av Annas gnäll…

https://postimg.cc/gallery/PCCxn2S
Det känns inte som det är Anna som skrivit det där. För prydligt, för bra svenska och avsaknad av en massa symboler.
Citera
2021-07-15, 05:43
  #55868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Här är en till artikel ur DN från 1984.
http://www.bilddump.se/bilder/202107...249.6.154.jpeg
Den avslutas med:
- Är det bara att vinna som räknas?
- Ja, nästan.

Kort i SvD med ”bevis” på att Anna faktiskt sågs som tantig (som flera vittnat om i tråden):
http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

Hon har uppenbarligen länge setts som en föredetting:

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

Hennes firma/bolag/vad det nu var gick tyvärr i konkurs:

http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png
Hahaha, har du kvar hela artikeln? Den fortsätter med en sjukt kul kommentar från Lena PH
Citera
2021-07-15, 05:56
  #55869
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Kort i SvD med ”bevis” på att Anna faktiskt sågs som tantig (som flera vittnat om i tråden):
http://www.bilddump.se/bilder/202107....249.6.154.png

"lilla Anna Book blir större varje år..." - om de vetat!
Citera
2021-07-15, 07:29
  #55870
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Guld!! 👍👍👍👍👍👍
Hela artikeln osar pinsamheter
Anna har ju inte en speciellt hög social kompetens..
"Jag har fått höra att jag är söt hela livet..
" Jag är mer vuxen nu, jag vet vad jag ska och inte ska säga".. Och Anna älskar som 15 årig tonårstjej att läsa Astrid Lindgrens sagoböcker...
"Jag måste tänka på att jag är Anna Book"
Trumpetar Anna lillgammalt som levat h e l a 15 jordsnurr på denna jord.

Var det denna managern i artikeln, som blåste Anna på miljonerna?

I Tvprogrammet klassfesten diskuterar de väl Annas skolgång, har för mig att Anna skolkade en stor del av 8an och 9an och var inte speciellt närvarande, därav en massa 1or i betyg som visades upp i programmet.
Jag la upp det här någonstans i tråden.
Anna var väl mest närvarande fram till början, mitten av 8e klass, sedan skyllde väl familjen på Annas karriär, för att hon skulle slippa gå i skolan och.. Jag misstänker, bli ännu mer mobbad.

Var det inte Anna som blåste sin manager eller agent Alexander Erwik på pengar för några år sedan?
Eller handlar det om någon tidigare manager?
Citera
2021-07-15, 08:02
  #55871
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Var det inte Anna som blåste sin manager eller agent Alexander Erwik på pengar för några år sedan?
Eller handlar det om någon tidigare manager?
Det var Alexander. Han har varit väldigt stark och vägrar prata skit om Book utom vid något enstaka tillfälle då det riktigt brann för honom.

Han gav henne en chans när ingen annan ville, han ville inte lyssna på andras skitprat utan ville utgå från att hon var ok....och blev blåst
Citera
2021-07-15, 08:36
  #55872
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Var det inte Anna som blåste sin manager eller agent Alexander Erwik på pengar för några år sedan?
Eller handlar det om någon tidigare manager?

Nej, jag avsåg en tidigare manager, namnet finns i artikeln jag refererade ifrån.
Anna har ju sagt att hon blivit blåst på miljoner, dock ej hennes mamma, i tonåren.
Sedan nämnde hon någon manager som skulle ha blåst henne i samband med hennes fettsugning hon gjorde runt - 94.
Fast det tar jag med en nypa fett.. Antagligen ville inte Anna betala den och skyllde på någon annan.
Undrar om hennes ex M var hennes manager ett tag? Han skulle ju producera Annas musik.
I Se i hör artikeln jag la upp nyligen nämnde Anna att hon blev blåst på en skivinspelning av någon kille som lovat guld och gröna skogar.

Tragiskt att gå i konkurs vid 19 års ålder, var det den miljonblåsningen Anna avsåg?
__________________
Senast redigerad av cece123 2021-07-15 kl. 08:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in